Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Het probleem is dat iedereen van alles op zijn dak kan plempen omdat hij/zij "dat nu eenmaal" gelooft. Als ik GOD = DOOD op mijn dak plemp heb ik ook de wijkcommissie binnen no-time op mijn dak en terecht. Er zijn nu eenmaal wetten tegen dit soort horizonvervuiling.

In zowel het ene als het andere geval vind ik dat soort regels eigenlijk best wel arbitrair. Net als die welstandscomissies. Tenminste zo komt het op me over.

Wat voor werkwijze, wat voor criteria zouden daar nu eigenlijk bij gebruikt worden?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als ik GOD = DOOD op mijn dak plemp heb ik ook de wijkcommissie binnen no-time op mijn dak en terecht.

Quote:

[...]

Misschien dat [...] het vanwege het 'tijdelijke karakter' wel mag.

Citaten uit hun verband trekken is leuk! party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hé, het is toch juist positief! smile.gif God = dood. Inderdaad, maar op de derde dag werd Hij wel weer levend, het was dus maar tijdelijk worshippy.gif

* Iets zegt me, dat MC het hier helemáál niet mee eens gaat zijn widegrin.gif

** En voordat er allerlei theologisch geweld over mijn scherm vliegt: ik had het over God de Zoon knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hé, het is toch juist positief!
smile.gif
God = dood. Inderdaad, maar op de derde dag werd Hij wel weer levend, het was dus maar tijdelijk
worshippy.gif

* Iets zegt me, dat MC het hier helemáál niet mee eens gaat zijn
widegrin.gif

** En voordat er allerlei theologisch geweld over mijn scherm vliegt: ik had het over God de Zoon
knipoog_dicht.gif

Ja geef het maar weer een spin.....

Katholieken: 1700 jaar ervaring met zich overal uit lullen en dat merk je.... noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken ook iemand die vroeger soortgelijke borden in de tuin had, en zijn broer op de auto.

Toen zoontjelief - met hetzelfde sop overgoten - bleek niet van de vrouwtjes (bij voorkeur jong en / of van een ander) af te kunnen blijven, is het huisje gesloopt en de bordjes verdwenen.

Er keerde een grote villa op die plek terug. Drie keer raden wie daar nu woont.

Dus so much voor een christelijk getuigenis in een klein dorpje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In één van mijn voormalige residenties, Gorinchem, had je op de dijk vroeger een bloemist die er ook wat van kon. Hij was überhaupt een beetje apart, had een Maltezer leeuwtje dat Beatrix-Alexander heette en hij leest hier hopelijk niet mee. Zijn winkel was van binnen en van buiten beplakt met Bijbelteksten. Heerlijk. Ook liet hij gewoon zijn nering op straat staan 's nachts, met daarboven heel groot:

"Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is."

Ik waardeer dat gewoon enorm.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zeg, kan er niet iemand met meer verstand van computers dan ik een alternatieve
maken, waar je op een dak kunt spammen wat je wilt?
widegrin.gif

Doet me denken aan de treinrit Leiden-Amsterdam Centraal. Dan kom je een dak tegen waar heel groot "ZOUT" op staat. Vind ik zo bizar. Ik weet ook pas sinds kort dat daar de gemeentewerf zit. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid