Spring naar bijdragen

ABBA, the band I hate to love


Aanbevolen berichten

of was het Love to Hate?

Ik weet het niet meer. In elk geval ik heb besloten dat ik hekel heb aan Bjorn, Bennie, Agnetha en Anni Frid. en dat is nog steeds zo.

Maar elke keer als ik bv de top 2000 van opzet komt er wel weer een Abba liedje voorbij, en dan sta ik ongemerkt toch weer mee te dansen...

huidige favorieten:

Does Your Mother Know

Gimme Gimme Gimme

Voulez Vous

Winner Takes It All

Ik heb nog wel een hekel aan:

S.O.S.

Waterloo

Dancing Queen (eigenlijk wel goed, maar te vaak gehoord)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh ik vind ABBA wel leuk hoor! Maar niet om er speciaal een cd van op te zetten. De radio zet ik soms wel een tandje harder als er een leuk ABBA nummer op is.

Favorieten heb ik niet... al vind ik die van Supertrooper wel erg leuk. En Does your mother know. Leuk dat die kerels daar veel in zingen, die hoor je anders niet zo veel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Oh ik vind ABBA wel leuk hoor! Maar niet om er speciaal een cd van op te zetten.

Dit is denk ik precies zoals ik het ook voel. Vooral NOOIT speciaal een CD opzetten. (Of zou het feit dat ik ooit eens naar Budapest ben gereden met maar 3 CD's waaronder Greatest Hits van ABBA hier iets mee te maken hebben?) (De andere waren van Anouk en No Doubt, het was niet mijn auto)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik begrijp nooit waarom muziek fout is. Ik vind ABBA - maar ook Duran Duran, The Human League, et cetera - gewoon tof, niet fout. Onder fout versta ik dingen als carnavalsmuziek...
smile.gif

Ik noem het bewust ook niet 'fout' Ook Marianne Weber noem ik niet fout, maar ik vind er niks aan. Bij dit ABBA heb ik er gewoon gauw genoeg van. Het zijn soms leuke liedjes, maar na 3 keer luisteren heb ik het wel gehad en mag het weer weg voor een paar maanden. En dan een jaar later denk ik toch weer: "Ach wat een leuk liedje." Maar het is het niveau Britney Spears zeg maar.

Dit in tegenstelling tot muziek die ik wel elke dag kan horen zonder er genoeg van te krijgen. (ook relatief, want zoals ieder wissel ik dat ook wel af, je gaat niet echt een jaar lang naar hetzelfde luisteren)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid