Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Ik vraag met trouwens af waar mensen hun informatie vandaan hebben over hekserij en satanisme? Ik ken zelf iemand persoonlijk die in de hekserij heeft gezeten, en ik ken verhalen van iemand die in het satanisme heeft gezeten, en de verhalen die ik van beiden hoor stroken toch niet helemaal met de overtuiging die de meesten hier hebben...

Ik denk dat je moet uitkijken met documentaires en verhalen op internet. Zeker op internet, maar ook in het echte leven is het zo makkelijk om je anders voor te doen dan je bent. En dat is precies wat satanisten en heksen doen. Pas als je er echt diep in zit ga je zien wat voor mensen het werkelijk zijn.

In de media wordt een en ander gruwelijk overdreven. En jij doet precies hetzelfde. Wat is het verschil?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik vraag met trouwens af waar mensen hun informatie vandaan hebben over hekserij en satanisme? Ik ken zelf iemand persoonlijk die in de hekserij heeft gezeten, en ik ken verhalen van iemand die in het satanisme heeft gezeten, en de verhalen die ik van beiden hoor stroken toch niet helemaal met de overtuiging die de meesten hier hebben...

Ik denk dat je moet uitkijken met documentaires en verhalen op internet. Zeker op internet, maar ook in het echte leven is het zo makkelijk om je anders voor te doen dan je bent. En dat is precies wat satanisten en heksen doen. Pas als je er echt diep in zit ga je zien wat voor mensen het werkelijk zijn.

Ik denk dat je ook uit moet kijken met overtrokken verhalen van mensen die weet-ik-wat-niet-allemaal gedaan hebben omdat zij onder 'de impending doom van het satanisme' waren. Ik zal nooit zeggen dat het niet gevaarlijk is, ik ken ook mensen die dikke verhalen hebben opgehangen over enorme kolder terwijl daar helemaal niets van waar was en hoe kan het ook bijna anders...

Van al deze 'imaginaire' gruwelijkheden waren ze wel verlost door God.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

In de media wordt een en ander gruwelijk overdreven. En jij doet precies hetzelfde. Wat is het verschil?

Ik weet niet of de media e.e.a. gruwelijk overdrijven. De satanisten die ik persoonlijk ken, houden wekelijks een Zwarte Mis, doden daarbij een of meerdere pasgeborenen, , sprenkelen het bloed over de aanwezigen, offeren af en toe een speciaal daarvoor verwekte, opgegroeide en vrijwillige maagd en drinken dan het bloed uit haar slagaders, en daarna hebben ze sex, bij voorkeur veel, luid, anaal, en met dieren. Maar verder zijn het prima mensen hoor, met hun eigen spirituele verlangens en groeiwensen. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vraag met trouwens af waar mensen hun informatie vandaan hebben over hekserij en satanisme? Ik ken zelf iemand persoonlijk die in de hekserij heeft gezeten, en ik ken verhalen van iemand die in het satanisme heeft gezeten, en de verhalen die ik van beiden hoor stroken toch niet helemaal met de overtuiging die de meesten hier hebben...

Ik denk dat je moet uitkijken met documentaires en verhalen op internet. Zeker op internet, maar ook in het echte leven is het zo makkelijk om je anders voor te doen dan je bent. En dat is precies wat satanisten en heksen doen. Pas als je er echt diep in zit ga je zien wat voor mensen het werkelijk zijn.

Wat vind jij in dit verband van de boeken van Rebecca Brown M.D.? Ik heb ze gelezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat vind je er zelf van en waarom?


Samengevoegd:

Het schijnt dat op die Rebecca Brown M.D. nogal wat af te dingen valt. Maar ik heb me er onvoldoende in verdiept. Al kun je zelfs op de wikipediapagina (http://en.wikipedia.org/wiki/Rebecca_Brown_(Christian_author) ) al wel een en ander vinden.

Het lijkt me een eng en obsessief mens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid