Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Nee, ik vind het niet leuk single te zijn, maar ja daar doe niks aan tenminste niet 1,2,3.Voor het overgrote deel neem ik genoegen met het leven dat ik heb.

Ik heb ook een bordje waar op staat love the life you live.

erg toepasselijk.bedankt henkjan37

Das zeker waar ZENODotus aan alles scheelt wel iets, maar dat van Belgie wist ik niet, das balen. Zo zie je maar dat het een taboe is om single te zijn.

Maar single zijn heeft ook wel voordelen hoor. En je bent pas klaar voor een gelijkwaardige relatie als je goed single kan zijn;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 328
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nee, ik vind het niet leuk single te zijn, maar ja daar doe niks aan tenminste niet 1,2,3.Voor het overgrote deel neem ik genoegen met het leven dat ik heb.

Ik heb ook een bordje waar op staat love the life you live.

erg toepasselijk.bedankt henkjan37

Das zeker waar ZENODotus aan alles scheelt wel iets, maar dat van Belgie wist ik niet, das balen. Zo zie je maar dat het een taboe is om single te zijn.

Maar single zijn heeft ook wel voordelen hoor. En je bent pas klaar voor een gelijkwaardige relatie als je goed single kan zijn;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee, ik vind het niet leuk single te zijn, maar ja daar doe niks aan tenminste niet 1,2,3.Voor het overgrote deel neem ik genoegen met het leven dat ik heb.

Ik heb ook een bordje waar op staat love the life you live.

erg toepasselijk.bedankt henkjan37

Das zeker waar ZENODotus aan alles scheelt wel iets, maar dat van Belgie wist ik niet, das balen. Zo zie je maar dat het een taboe is om single te zijn.

dag Thijs,

Ik begrijp je wel hoor... Ik heb er echt pijn over gehad rond mijn dertigste... Ik voelde mijn biologische klok tikken en wou zo graag ook een gezin (terwijl me dat als jongere helemaal niet had geboeid)... Ik ben dan ook een relatie aangegaan voor de relatie, en het was één van de ongelukkigste tijden uit mijn leven. Ik kan er hele boeken over vertellen :D... Het ergste was dan nog dat ik helemaal niet verliefd op haar was.

Dus laten bezinken en hopelijk komt die dag... Je vooral open stellen naar anderen toe, als je jong bent, kan het handig zijn om mee te doen aan de jongerengroepen in de kerk...

Soms zeggen ze dat je niet moet op zoek gaan en het aan God over moet laten, of dat zoiets je alleen kan overkomen wanneer je niet op zoek bent, maar dat is echt larie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
Op Credible.nl zie je steeds meer mensen die praten over hun 'lief'. Ach, tja.. Het begon ooit als jongerenforum en kleine kinderen worden groot.Maarrrrrr... Er zijn ook mensen zónder lief. Mensen die alleen zijn..Nee.. Alleen is niet het juiste woord! Mensen die 'single' zijn!Single.. eigenlijk klinkt het best hip en heeft het ook wel voordelen. Ik ben nu een paar maandjes alleen single en ik begin er steeds meer voordelen van in te zien. Ik heb vrije tijd, rust, kan m'n eigen ding doen, m'n eigen muziek draaien, heb (weer) veel vriendjes en vriendinnetjes en kan weer stille tijd hebben met God. De momenten van echte eenzaamheid zijn tot nu toe eigenlijk te verwaarlozen.Natuurlijk... Ook ik verlang naar een toegangkaartje voor 'het park' maar als single kom ik m'n tijd momenteel wel door.Dus... Als tegenhanger van 'Themapark Romanticus', alwaar alle gebonden mensen kunnen vertellen hoe goed ze het wel niet hebben, samen;Singles aller topics, verenigt u!Hoe ga jij om met je single-zijn? Baal je er van? Wil je er af? Geniet je er van?Spui!

Vrijgezel zijn op zich is bepaald geen ramp. Het wordt echter pas goed vervelend als een dame mijn hart weer eens gestolen heeft. Dan voelt het heel anders. Dan gaan de dingen al gauw anders dan ik wil, en dan ga ik me zo'n ontzettende loser voelen. Dat gevoel van 'ik behoor niet tot de handige Harry's die zo iemand wel even het hof maken'.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid