Spring naar bijdragen

Gebrul is  

  1. 1. Gebrul is

    • Gaaf
      3
    • Gruwelijk
      0
    • Duivels
      4
    • Lelijk
      2
    • Amateuristisch
      0
    • Bewezen domheid
      3
    • Onovertroffen smaak
      5
    • Ik laat Olorin kiezen.. Ik ben zijn onderdaan.
      8


Aanbevolen berichten

bye.gif

Zo, naast al die bittere ellende wat wij kunnen vinden in de hokjes topic even een luchtig topic tussen door clown.gif

Mijn vraag is, Doe je wel is aan extreem stemtechnieken?

Dat kan in de zin van metal zijn. Grunten\\screamen. Dat kan zowel inhalerend als uithalerend.

Of doe je wel is stemmetjes na als dat van gothmog uit Lord of the Rings? Of de Nazgul nadoen, of Smeagol, een berzeker of gewoon een ordinaire ork\\uruk-hai?

Het komt allemaal op grunten en screamen neer clown.gif

Maar goed.. doe je dit wel is? En wat is je techniek?

And for heaven's sake.. laat deze open aub widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Grunten in bepaalde nummers heel goed klinken, maar meestal heb ik er weinig mee.

Deze vind ik erg sterk:

Pas op, is gothic met achtergrondkoortje grunten (toch?)

After forever =/= gothic. copper2.gif

En grunten, och, kan soms wel iets hebben, maar de muziek waarin het gebruikt wordt is zelden mijn ding.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigenlijk had TS moeten beginnen hè.. bloos.gif

Anyway, ik grunt en scream ja yes.gif

Techniek die ik gebruik voor uithalerend brullen is de meest gebruikte: Diaphragma gebruiken om met een grote kracht lucht door je strot te persen. En niet langs je stembanden maar iets daarboven smile.gif

Voor het screamen bijna hetzelfde, alleen knijp je je keel iets dicht zodat je iets als smeagol gaat praten. Daarna gewoon met kracht lucht vanuit je buik omhoog stuwen smile.gif

Inhalerend brullen doe ik ook wel is, als ik een poging doe om met Impending Doom met te brullen.

Dit is heel simpel om te leren, en non-stop brullen, houd je langer voor dan uithalerend. Alleen dit is veel zwaarder. Momenteel heb ik een "record" staan van 43 seconden inhalerend gebrul engel.gifwidegrin.gifbloos.gif

Ach ja.. het houd je bezig hè..?

Oh ja, en piq squeels.. Die zijn grappig om te doen widegrin.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het wel is bonter gehoord.. widegrin.gif

Als je gruntte, dan was je bezeten van satan. Screamde je, dan was je bezeten door een demoon.. widegrin.gifengel.gif


Samengevoegd:

Quote:

Morph,... heb je youtube linkje? -van jezelf
smile.gif
-

Nein nooo.gif Maar ik kan wel een x wat opnemen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Man je weet niet wat je meemaakt,.... demonisch gebrul, eng verwrongen gezicht, spiertrekkingen... enzovoort. Zullen er in de middeleeuwen wel 'n hoop verbrand zijn schat ik zo in..

Okee dat wist ik niet.. bloos.gif

Maar idd... Idioot eigenlijk...nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Man je weet niet wat je meemaakt,.... demonisch gebrul, eng verwrongen gezicht, spiertrekkingen... enzovoort. Zullen er in de middeleeuwen wel 'n hoop verbrand zijn schat ik zo in..

Of gewoon doodgegaan..

Ik ben voor onovertroffen smaak gegaan trouwens. Al komt 'gaaf' meer in de buurt, maar ik moest even tegenwicht bieden aan al die stemmen op 'bewezen domheid'.

@Olorin, je doet het wel goed, met al vijf onderdanenwidegrin.gif

En ik vind de meeste grunts wel mooi, sommigen extreem sexy (die hele diepe, lage grunts krijg ik echt kriebels van op bepaalde plaatsenwidegrin.gif), en de meeste screams vind ik niet om aan te horen..

Ik doe het niet zelf trouwens, zou het wel willen lerensmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid