Spring naar bijdragen

Gebrul is  

  1. 1. Gebrul is

    • Gaaf
      3
    • Gruwelijk
      0
    • Duivels
      4
    • Lelijk
      2
    • Amateuristisch
      0
    • Bewezen domheid
      3
    • Onovertroffen smaak
      5
    • Ik laat Olorin kiezen.. Ik ben zijn onderdaan.
      8


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Veroordelen is des duivelsch.

Het staat toch als keuze in de poll? Doe dan ook niet zo kinderachtig als iemand daarvoor kiest. Als er naar iemands mening gevraagd wordt, is het flauw om die als niet serieus te nemen in de hoek te zetten.

Ik kan mij geen Christelijke tekst voorstellen die al gruntend een lieflijke klank voor de Heer is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

oke, ik vermoed dat ik nu beschuldigt ga worden van wansmaak maar ik vind bullet for my valentine leuk.

ik kan het niet-cleane stemgeluid alleen niet echt definiëren... ik hou het op 'hysterisch geschreeuw' (in veel gevallen op the poison)

maar ik vind t wel leuk ^^

Inhalerend screaming yes.gif


Samengevoegd:

Quote:

@ Morph: Wil je 'n filmpje, of kan je 't je wel inbeelden? Ook nog kop tegen de grond slaan trouwens.... -kan-

verbaasd.gif Hoe bedoel je dit?

Filmpje van jou, of..?

En wat bedoel je met "Je kop tegen de grond aanslaan?" Headbangen? clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb ooit eens een nummer van The Haunted - Hate song gebruld met een band. Doe mij maar iets minder vooraan op het podium.

Ik ken het niet, maar grunten is net als zingen, er zit veel verschil in met moeilijkheid. Probeer is iets makkelijkers smile.gif

Of kan je geen goed geluid produceren? smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid