Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik heb deze zomer een vakantie geboekt via de site van BAS-travel. Volgens mij is het een nieuwe (christelijke) reisorganisatie. Ik maak mij alleen een beetje zorgen omdat de reis nog niet vol is geboekt. En dat betekend dat mijn vakantie misschien niet doorgaat. boosrood.gif Ik heb al gemaild om achter wat meer informatie te komen, maar ik krijg niet echt een antwoord. Zijn er meer personen die met BAS-travel meegaan? En wat zijn jullie ervaringen met deze organisatie?

alvast bedankt big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben ook eens bij een soortgelijke organisatie geboekt. Toen kregen we ook een paar weken van te voren te horen dat het niet door ging omdat er te weinig deelnemers waren.

Gewoon even bellen en vragen hoe het er voor staat. Vaak bieden ze je een alternatief, of de mogelijkheid om te cancelen.

Succes

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, ik heb net gebeld. Ik kreeg een vrouw aan de telefoon die behoorlijk kort af en geïrriteerd klonk. :o Hopelijk zegt het niks over de vakantie.. Ze vertelde dat er in ieder geval genoeg aanmeldingen zijn en dat ik mijn geld terug krijg als het toch niet doorgaat. Dus dat is positief!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Gast Anon_phpbb

Ik ga ook met BAS-travel op vakantie. Had een beetje dezelfde angst dus ik heb een mailtje gestuurd. Binnen een dag kreeg ik supervriendelijk bericht dat de reis doorgaat. (Niet zo gek ook, die gaat door vanaf 6 personen en ik heb me ingeschreven met 5 vrienden:')) Maar ik geloof er nog wel. Als je nu op de site kijkt staat ook dat sommige reizen al volgeboekt staan. Dus: don't worry (i guessknipoog_dicht.gif)

(kroatie-icici, 17 aug)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

ik heb pas ook even gegoogled naar christelijke jongerenreizen.. het leek mij erg leuk om dat volgende zomer eens te doen.. ik heb bas-travel even vergeleken met andere organisaties en het kwam op mij wel goed over.. zijn er al ervaringsverhalen???

de reis naar corsica leek me superbig-smile.gif echt leuke activiteiten.. tis misschien wel raar dat ik daar nu al naar kijk terwijl mijn vakanties er net opzitten, maar tis nooit te vroeg om je te orienteren toch?knipoog_dicht.gif

maar: hoe zijn jullie vakanties geweest believersvoice en niejuh?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid