Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik ben nu in een hele rap fase.

Verder hou ik ook van oude rock, voorbeelden zijn: Cats in the cradle, Bad Company en naturlijk de meeste hits van Queen.

Mijn top 5 rap artiesten(of groepen) zijn

-Eazy-E

-N.W.A(Niggaz With Attitude)

-Tupac

-Dr.Dre

-Biggy Smalls

Verder vind ik Ice Cube, RUN-DMC, Kanye West, P.Daddy en vele meer ook leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Ik ben een enorme fan van R&B en Hiphop yes.gif

Favorieten;

Kanye West

T.I.

The dream

Timberland

Trey Songz

Black eyed peas (vooral laatste cd)

Beyoncé (3 mei naar concert geweest!!)

Jay-z

Lil Wayne

Brandy

Jagged Edge

Jamie Foxx

Keri Hilson

Pharrel Williams

En zo zullen er nog wel een paar zijn die ik ben vergeten smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ook wel redelijk thuis in de hiphop, recenseer 't ook regelmatig. Ben zelf aardig te spreken over bepaalde Nederlandse hiphop, van bijvoorbeeld groepen/artiesten als Opgezwolle, Nedertoon, Sticks, Rico, Kubus, BangBang, Zo Moeilijk, Zwart Licht, Winne, et cetera. Maar ook internationale oude en nieuwe artiesten als Eminem, Kanye West (GENIAAL!), N*E*R*D/Pharrell Williams/The Neptunes, Grandmaster Flash & The Furious Five, Run DMC, Public Enemy, Tupac, The Game, Beastie Boys, The Notorious B.I.G., Nas, Jurassic 5, et cetera.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mwah... Als ik ervoor in de stemming ben.
smile.gif
Ben geen groot fan, maar waardeer de bijdrage die ze hebben geleverd aan de Nederlandse hiphop. Luister jij daar als christen naar trouwens?
:o

Luisteren er Christenen naar Wagner? Lilly Allen (**** you, **** you verry much?), M. Manson? K3? Pink? Ramstein? De Vliegende Panters? Robert Long? yes.gif

Ik luister er zeker niet vaak naar, maar als ik in de stemming ben... En k Def P. kan ik zeker wel waarderen. Niet alleen als rapper, maar als all round kunstenaar...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Man, ik zeur maar wat. Alhoewel ik de teksten hier en daar redelijk expliciet vind. knipoog_dicht.gif

Overigens, dat andere christenen naar muziek luisteren die tegen hun eigen geloof ingaat, hoeft voor jou nog geen reden te zijn om het ook te doen en het maakt iets niet opeens goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Man, ik zeur maar wat. Alhoewel ik de teksten hier en daar redelijk expliciet vind.
knipoog_dicht.gif

Overigens, dat andere christenen naar muziek luisteren die tegen hun eigen geloof ingaat, hoeft voor jou nog geen reden te zijn om het ook te doen en het maakt iets niet opeens goed.

Ik zeg het ook niet om het goed te praten hoor...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kurt en ik hebben zaterdag Jiggy Djé gezien en een klein stukje gehoord van het optreden van Dio.

Jiggy Djé vond ik niets aan. En ik vind het jammer dat we Dio niet goed meegemaakt hebben, want ik vind hem tof.

Verder vind ik (Kubus&)Bangbang, N.E.R.D., Opgezwollen, Snoop Dogg, Pharrell Williams, Jeugd Van Tegenwoordig, Typhoon en The Opposites ook wel leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben de laatste tijd haast n metal purist die af en toe uitstapjes maakt naar Grindcore, Hardcore punk en Indie/altrock, maar goeie hiphop kan ik ook zeker waarderen!

Enkele van mijn favorieten zijn:

Opgezwolle

Kubus(&bangbang)

Arts the Beatdoctor(vooral hij is echt briljant)

Jedi mind tricks

A tribe called quest

Gangstarr

Link naar bericht
Deel via andere websites

waar ik vaak naar luister:

Kanye West

Keyshia Cole

Ron Browz

Juelz Santana

Keri Hilson

Chris Brown

Ne-Yo

The Game

T-Pain

T.I.

Akon

Joe Budden

wat betreft nederlandse rappers:

Negativ

Fresku

Winne

Mr.Probz (al rapt hij vooral in et engels)

Gikkels/Bijlmerstyle/VLT

Lexxxus

Keizer

maar dat betekend niet dat ik alle nummers van die artiesten goed vind, er zijn altijd wel nummers bij die ik helemaal nie goed vind.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid