Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Waarom geen metal meer is hier offtopic, maar ik heb altijd al een brede muzieksmaak gehad en vond ook altijd R&B/rap/hiphop wel leuk. Ik heb een hele tijd weinig muziek geluisterd, want ik wilde alleen goede christelijke muziek luisteren. Maar bv. Hillsong enzo is niet echt mijn stijl en uiteindelijk kwam ik toch weer meer bij Rap enzo uit smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

[...]

Dus?
smile.gif

Dus niks eigenlijk, maar het past totaal niet bij me en vrienden die ik al langere tijd heb die kijken me echt ontzettend raar aanpuh2.gif van metal naar hiphop in ongeveer een jaar is blijkbaar een grote overgang ..puh2.gif

Quote:
Dat mensen nou eenmaal een raar beeld hebben van mensen die van rap houden en blijkbaar niet verder kunnen kijken dan de wijde broeken en gouden kettingen is hun probleem (vind ik
puh2.gif
)

Heb je gelijk in japuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dus niks eigenlijk, maar het past totaal niet bij me en vrienden die ik al langere tijd heb die kijken me echt ontzettend raar aan
puh2.gif
van metal naar hiphop in ongeveer een jaar is blijkbaar een grote overgang ..
puh2.gif

Je kunt toch ook van beiden houden? Ik kan ook genieten van goede metal nummers en een prachtig klassiek stuk maar dus vooral van een super vet R&B nummer. party.gif Ik vind juist vooral bij muziek dat de ene genre het andere niet hoeft uit te sluiten smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

[...]

Dus niks eigenlijk, maar het past totaal niet bij me en vrienden die ik al langere tijd heb die kijken me echt ontzettend raar aan
puh2.gif
van metal naar hiphop in ongeveer een jaar is blijkbaar een grote overgang ..
puh2.gif

[...]

Heb je gelijk in ja
puh2.gif

Pff, je moest eens weten hoeveel metalheads die een diep in de underground zitten naar hiphop luisteren. Van Juggalo's tot G-unit.

P.S.

@ 2:27 &
knipoog_dicht.gif
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

@Bulletproof

Weten jullie soms niet dat veel van deze rappers aanbidders van de satan zijn? kennen jullie soms de teksten niet die zij rappen?

Misschien kan je dat zelf onderbouwen met voorbeelden van teksten die satan aanbidden?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid