Spring naar bijdragen

dag des oordeels komt eraan


Aanbevolen berichten

Quote:

Ik heb met iemand die in het islam gelooft gepraat over dag des oordeels en volgens hem staan de feiten die hij opnoemde ook in de bijbel maar als het waar is wat hij zegt dan moet eigenlijk iedereen mensen snel laten bekeren voordat het te laat is.

dit zijn zijn feiten hoe je ziet dat het er aan komt en hoe het is voorspelt in de koran.

- de man gaat als een vrouw doen en een vrouw als een man ( dat zie ik nu vaak al gebeuren )

- de zon komt op op een andere plek dan normaal ( 2011 of 14 gaat dat ook inderdaad gebeuren zoek het maar op )

- wat goed is word gezien als slecht en wat slecht is als goed

- er komt meer haat tegen geloven ( metal bandjes enzo )

Nou... Straks komt na regen ook nog eens de zon en zal het na de dag ook nog eens dag worden!

Vlug dan maar iedereen bekeren! Toch prachtig hoe je zelf het lot van andere mensen in je hand hebt.

Dergelijke sadistische geintjes deden de nazies ook, door Joden over het lot van Joden te laten beslissen.

Een pronkstukje van modernisering en rationalisering waar we als westen maar wat trots op kunnen zijn!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

- de man gaat als een vrouw doen en een vrouw als een man ( dat zie ik nu vaak al gebeuren )
Is al eeuwen zo

- de zon komt op op een andere plek dan normaal ( 2011 of 14 gaat dat ook inderdaad gebeuren zoek het maar op )
Dit is een cyclus van ik geloof 60 jaar, dit is niets nieuws (al zijn er wel andere apecten die nieuw zijn in 2012)

- wat goed is word gezien als slecht en wat slecht is als goed
is al eeuwen zo
knipoog_dicht.gif

- er komt meer haat tegen geloven ( metal bandjes enzo )
haat is er altijd al geweest tegen gelovigen. Dat je metalbandjes erbij haalt slaat btw nergens op. Alsof metal slecht is. Maar dat is off topic
knipoog_dicht.gif

Conclusie: al die tekenen (ook natuurrampen, oorlogen etc.) zijn er altijd al geweest. Dus: deze tijd is helemaal niet zo speciaal

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid