Spring naar bijdragen

griepvaccin krijgt index code 666


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 83
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

aangezien er veel meer achter zit, achter de epidemie en de vaccins, ja dan zie ik er wat achter ja.

de illuminatie ziet hier achter als je het mij vraagt.

maar goed hier valt niet over te praten blijkt.

wie weet zet het jullie ooit in de toekomst nog aan het denken als je de tekenen dan ziet verschijnen.

Jezus had het veel meer over verdrukking dan over medicijnen met 666 als index cijfer, of over kisten, of wat dan ook. Zodra ik niet normaal uit kan komen dat ik geloof ga ik achter m'n oren krabben, tot die tijd... Geniet ik van het leven, en maak ik me nergens druk om. Zeker niet om een of ander waarschijnlijk medicijn, want zoals HJ zegt, ik kan ook m'n nek breken terwijl ik van een trapje af val.

* Morpho haalt nog maar eens een biertje smile.gif

* Proost smile.gif

Quote:
maar goed hier valt niet over te praten blijkt.

Juist wel!

Jouw topics hebben ervoor gezorgd dat ik ook eens wat post in het geloof forum knipoog_dicht.gif

Ik ben het alleen niet met je eens, da's wat anders knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

deze dingen houden mij bezig en ik volg alles van wat er gezegt word, en dat alles heeft mij alleen maar dichter bij God gebracht, het maakt mij alleen maar bewuster dat ik me op God moet richten.

Alleen Gods Woord brengt je dichter bij Hem, niet allerlei dingen die mensen zeggen, doen of laten. Natuurlijk wil God dit soort dingen vast gebruiken om zo te werken in jou, dat wil echter niet zeggen dat het automatisch ook goed is; of meer 'of het aan te raden is'.

Quote:
ik besteed tijd aan de dingen die gaan over de eindtijd en daarnaast aan gebed, aan de bijbel en de gemeente waar ik kerk.

Dat is goed, alleen heb ik nogal eens het idee dat jij (in zoverre ik je ken op het forum) nogal vaak of veel met dit soort zaken bezig bent. Ik denk dat je die tijd gewoon beter kunt gebruiken, we moeten waakzaam zijn en op de tekenen letten; en de tekenen zijn er al eeuwen..

Quote:
maar door deze dingen te lezen mag je ook leren en zien dat de tijd van Jezus terug komst heel dichtbij komt.

ik geloof zeker dat wij(deze generatie) dat mee gaan maken.

Ik ook, iedereen sterft en zal dan voor Jezus Christus verschijnen. Of er in deze generatie de wereld vergaat, wie weet... door een ecologische ramp ofzo.

Quote:
het maakt mij juist bewust om de mensen in mijn omgeving te vertellen van Jezus Christus en wat Hij voor ons gedaan heeft, en dat het zo belangrijk is op je op Hem terichten voor het telaat is.

Dat klinkt alleen vaak zo 'Monopoly'-achtig, wanneer u geloofd zult u gered worden van al het kwaad dat binnenkort gedaan zal gaan worden. Door Amerika, de Nieuwe Wereldorde, de Illuminatie, de wijzen van Sion of het Derde Rijk...

Het kwaad schuilt in ons allen, ook na de verlossing door Christus. Daar hebben we geen Nieuwe Wereld Ordes voor nodig, die is er al.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op zich is dat niet verkeerd, zolang je maar niet doorslaat in angst, depressiviteit, stress, ondoordachte beslissingen of extremiteiten enz. .

ow dat zeker niet, het geeft mij alleen maar hoop op de toekomst, ik mag weten waar ik heen ga, ik kijk uit naar Zijn komst.

ik ben daar klaar voor maar tot die tijd mag ik ervaren hoe God in mijn leven aan het werk is.

het sterkt mij juist alleen maar, mijn Geloofs leven en de band tussen mij en God is alleen maar hechter geworden.

ik mag zien waar God mij in gebruikt en hoe Hij mij leid.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

[...]Ik ook, iedereen sterft en zal dan voor Jezus Christus verschijnen. Of er in deze generatie de wereld vergaat, wie weet... door een ecologische ramp ofzo.

ik spreek hier over de opname, en geloof dat die aanstaande is, en zolang ik niet om het leven kom door ziekte of een ongeluk, zal ik niet sterven maar opgenomen worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

ow dat zeker niet, het geeft mij alleen maar hoop op de toekomst, ik mag weten waar ik heen ga, ik kijk uit naar Zijn komst.

ik ben daar klaar voor maar tot die tijd mag ik ervaren hoe God in mijn leven aan het werk is.

het sterkt mij juist alleen maar, mijn Geloofs leven en de band tussen mij en God is alleen maar hechter geworden.

ik mag zien waar God mij in gebruikt en hoe Hij mij leid.

Dat is mooi. Ik zelf geloof ook dat ik zelf niet zal worden geraakt door de omstandigheden, maar dat ik zal (blijven) leven als het volk Israël in het land Gosen te midden van de rampen van het land Egypte. Zie jij dat ook zo?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Dat is mooi. Ik zelf geloof ook dat ik zelf niet zal worden geraakt door de omstandigheden, maar dat ik zal (blijven) leven als het volk Israël in het land Gosen te midden van de rampen van het land Egypte. Zie jij dat ook zo?

zekers, er staat veel te gebeuren in en rond om israel en dat staat op ieder moment te gebeuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

zekers, er staat veel te gebeuren in en rond om israel en dat staat op ieder moment te gebeuren.

Er gebeurt al jaren heel veel in en rond Israël waarom zou dat nu anders zijn? Alleen al het aantal oorlogen dat ze hebben moeten voeren afgelopen zestig jaar en de constante dreiging van Iran van afgelopen jaren is evident. Maar zoals gezegd dat is al zestig jaar aan de gang dus niets bijzonders, oorlogen en geruchten van oorlogen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
ik spreek hier over de opname, en geloof dat die aanstaande is, en zolang ik niet om het leven kom door ziekte of een ongeluk, zal ik niet sterven maar opgenomen worden.

Ik zie daar niet zoveel verschil in, wanneer je sterft wordt je opgenomen in de hemel en wordt je geoordeeld door de Rechter van Hemel en Aarde. Wanneer de nieuwe aarde dan werkelijkheid geworden is zullen we de Aarde weer bewonen..

Dus tja.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

wat denk je nu zelf
hamer.gif
doe es niet zo flauw.

tuurlijk wel daar zit niks achter.

en dat andere kan je wel wat achter zien.

wil niet zeggen dat er wat achter zit maar de mogenlijkheid zit er wel.

Is het dan niet ook heel erg flauw, kinderachtig, geeft het een verkeerd beeld van Christenen als ze: bidstonden organiseren op 06-06-'06 (nog mijn verjaardag ook en ik werd echt gemaand voorzichtig en waakzaam te zijn hamer.gif ), als ze massale gebedsmeetings plannen op 31-12-'99?

"Weest waakzaam" staat niet voor niets in Gods Heilge en onfeilbaar woord, maar als je doorschiet naar het "achter elke struik kan een demon staan"-principe, eer je God daar ook niet mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Ik zie daar niet zoveel verschil in, wanneer je sterft wordt je opgenomen in de hemel en wordt je geoordeeld door de Rechter van Hemel en Aarde. Wanneer de nieuwe aarde dan werkelijkheid geworden is zullen we de Aarde weer bewonen..

Dus tja.

ik wel, want Jezus komt op een dag Zijn kinderen halen en er zullen dan velen achter blijven en die zullen door een zware verdrukking moeten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

ik wel, want Jezus komt op een dag Zijn kinderen halen en er zullen dan velen achter blijven en die zullen door een zware verdrukking moeten.

Maar dan leven we toch al 2000 jaar in de eindtijd? Ik zie niet zoveel verschil met vervolging der eerste Christenen door de Romeinen, de donkere middeleeuwen, de inquisitie, de tweede wereldoorlog, de onderdrukking van Christenen in het oostblok tijdens de koude oorlog of wat er heden ten dage nog steeds gebeurt in landen zoals China, Noord Korea, Sudan, Saudi Arabië en ga zo maar door...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach, als het zover komt dat ik die prik aangeboden krijg dan neem ik hem gewoon hoor. Het nummer 666 is het nummer van een mens, de anti-christ, het beest in openbaring. Mensen die dat nummer aannemen om op hun rechterhand of voorhoofd te zetten kiezen bewust tegen God, en ik zie niet in hoe ik dat doe door me te laten inenten. Volgens mij houdt dat nog altijd gewoon in dat je je eigen lichaam wil beschermen tegen een mogelijke ziekte...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

deze dingen houden mij bezig en ik volg alles van wat er gezegt word, en dat alles heeft mij alleen maar dichter bij God gebracht

Het is niet mijn gewoonte te reageren op dit soort onderwerpen. Zeker niet op mensen die op deze manier denken bezig te moeten zijn met de eindtijd.

Ik wil je toch de overweging meegeven (die je niet gaat aannemen) dat je gerichtheid op de eindtijd jou afleidt van gerichtheid op je naaste en op wat God jou wil vertellen. Die "666" weet zich goed te vermommen in mensen die hard schreeuwen over eindtijd-gevaren en daarmee zorgen dat jij je tijd verdoet met dingen die niet ter zake doen. Tijd die je vruchtbaar zou kunnen besteden.

* Rudibu vraagt zich af waarom hij dit zegt tegen iemand die toch niet gaat luisteren

Link naar bericht
Deel via andere websites

Och, voor iedereen die er lol in heeft, er is een andere site die veel van die berichten overgenomen heeft in nieuwsbrieven e.d.

link nieuwsbrief 56 pagina 13 puh2.gif

Persoonlijk vind ik het prachtig hoe men allerlei dingen aan elkaar weet te koppelen tot prachtige verhalen, menig zweefsite kan er wat van leren widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid