Spring naar bijdragen

Gezocht goeie nederhiphop/hardstyle


Aanbevolen berichten

Hey misschien kunnen jullie mij helpen ik zoek een adres waar ik voor mijn zoon/14 cd's kan bestellen het liefst een adresje waar ik kan zoeken op muziekstijl (in zijn muziekstijl ben ik helemaal niet thuis en weet dus niet waar (OF WAT) ik dat vandaan moet halen)

zijn muziekvoorkeur:

nederhiphop/house/hardstyl (en ik wil dat hem dus ook kunnen aanbieden maar dan in christelijke vorm en verantwoord!)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanx Barbapappa, ernst van de zaak hebben we al die andere klinkt ook leuk

maar weet je wat het is, kijk naar de songtitels het geloof ligt er dil bovenop, vind ik niet erg maar mijn zoon wel !als dat zo is dan heeft hij al gegeten en gedronken !

Iets wat lijkt op 50 cent/snoop dogg ed. en christelijke hardstyle bestaat dat eigenlijk ?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik wil zou gewoon ook wat positieve muziek uit zijn soeakers willen horen , dan al (nouja veelal) die shit van vandaag de dag !

en ik wil graag weten of dat soort muziek er ook is in christelijke variant, thats all !!


Samengevoegd:

Quote:

Waarom wil je trouwens zo krampachtig de muzieksmaak van je zoon overheersen?

daar komt bij dat hij bijna jarig is en ik wilde hem een leuk cdtje geven !!

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ken die artiesten niet maar ik ben het niet helemaal met je eens

het gaat in de seculiere wereld veelal om geld sex drugs ed + je hoort veelal schuttingtaal / gevloek en het F woord ! Het gaat om de personen die erachter zitten (het hart met wat voor intensie is het gemaakt) das net zoals in de seculiere metal ik kan bv geen slayer deicide morbid angel luisteren daar krijg ik geen lekker gevoel bij, maar das persoonlijk !

Daarmee wil ik niet zeggen dat alle seculiere muziek fout is, integendeel moet ieder voor zich uitmaken en verantwoorden naar God, waar het mij nu omgaat (want we wijken af van het onderwerp) is dat ik verantwoordelijk ben voor mijn kind wat hij doet naar luistert ed. (zolang als hij hier in huis woont)!

En het enigste wat ik vroeg zie bovenstaande vraag !!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind persoonlijk dat je niet echt goede christelijke hardstyle hebt..

Je kunt toch ook gewoon nonvocale hardstyle kopen, weet je ook zeker dat er geen rare teksten in voorkomen.

Maar dan hoeft het nog geen positieve muziek te zijn smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Maar dan hoeft het nog geen positieve muziek te zijn
smile.gif

Ik vind hardstyle sowieso niet echt heel erg positief, maar dat is persoonlijk natuurlijk knipoog_dicht.gif

Ik heb er veel naar geluisterd, maar dat was meer in de pubertijd, veel stappen etc.


Samengevoegd:

Quote:

En andere stromingen in die hoek behalve fartstyle? Weet je daar iets van?

fartstyle puh2.gif

Tsja, als je het over hardcore hebt e.d... dat ís er wel, maar allemaal niet professioneel imho. Op Youtube kan je wel het één en ander vinden, maar er zijn nou niet echt kwalitatief christelijke hardstyle/core albums op de markt.

(Gelukkig maar widegrin.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

* AndreasJ ziet gat in de markt

Op naar fruityloops en beyond!

clown.gif

Ik vind de combinatie sowieso niet echt wat.. waarom moet er per se God in voorkomen e.d.? Als je per se naar christelijke muziek wil luisteren, zou ik toch in een andere stroming gaan zoeken dan deze vind ik persoonlijk.

Christelijke rap zijn wel een paar goede voorbeelden van te noemen. (In het engels welliswaar) Maar daar is al een topic van smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid