Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Wordt vaak gedaan op hiphop, maar kan ook erg goed op dubstep en drum 'n bass.

Dat is wel heel erg veel te snel voor de dubstep die ik ken. Tenzij je dit misschien doet op dubbelle snelheid van het nummer ofzo..

Dansen op ska-muziek heet, net als het spelen van die muziek, skanken. De basis van de dans heeft nog het meest weg van wandelen zonder vooruit te komen, gecombineerd met het melken van een denkbeeldige koe.

Kan ook prima op dubstep puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Je kan het doen op het tempo wat bij het nummer past.

In NRC stond een artikel ooit over dubstep (denk al wel anderhalf jaar terug, daar beschreven ze geloof ik iets als 'heen en weer wiegen' op de bassen terwijl je 'de handen op dubbele snelheid boven je hoofd draait'.

Niet direct voorstelling van knipoog_dicht.gif Wel kan ik me 'knikkende knieën met pauzes op maat van de wobble voorstellen' knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

Komt hier binnenkort een Credible-dubstepparty-meeting uit voort?
widegrin.gif

Ik ben binnen afzienbare tijd jarig, misschien ga ik Dock 154 wel huren met wat lieve vrienden knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Noisia, wilde ik eerst heen, maar kan geloof ik niet. Trentemoller zit ik sterk aan te denken en als het over een tijdje nog niet is uitverkocht (misschien is het inmiddels trouwens al wel uitverkocht, geen idee widegrin.gif), ga ik er misschien wel heen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ken het genre niet goed, maar dat linkje in de OP vind ik heel aardig klinken. Die van Henriëtte vond ik ook veelbelovend beginnen, tot halverwege het in onsamenhangende herrie veranderde .. hehe je voelt je lekker oud als je zoiets opschrijft....

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid