Spring naar bijdragen

Nachtmensen, verenigt u! [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 912
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Eum... nee... maar ik heb het menu bekeken en het stond er echt niet op!
noparty.gif

Je maakt je er wel héél gemakkelijk vanaf. Je betaalt die gasten meer dan genoeg, daar mag je best wat voor terug ontvangen aan service. Een beetje instantie verkoopt geen nee. Eigenlijk zou je nu onmiddellijk moeten bellen dat ze wel heel snel een kilo vitamine bommen meenemen. Dat zijn ze je als klant verplicht, nietwaar?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja maar ik ben met z'n tweeën
widegrin.gif

Ik neem aan dat je bedoelt dat je met z'n tweeën de calorieën die je eet kunt verdelen, hmm? Zeg maar ja knipoog_dicht.gif

Quote:

Eum... Volgens mij niet nee. Ik vrees ook dat het niet zou lukken aangezien die dudes hun Nederlands zich nogal beperkt tot het absoluut noodzakelijke pizza-related minimum en ik heb helaas geen idee hoe je vitaminepillen zegt in het Turks.
widegrin.gif

Hè hoezo? Heb je niet eerst Turks geleerd voordat je ging bestellen of zo? verbaasd.gif

Kijk, daarom bestel ik nooit Chinees.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga nu ook maar eens slapen. Het is al drie uur. Computeren is verslavend, vooral het binnenhalen van leuke bestanden puh2.gif .

Wat betekent revenirosorum trouwens in jouw onderschrift 'Civitas digitalus revenirosorum Crediblers'? Ik haal eruit dat we een digitale gemeenschap van Crediblers zijn (moet dat niet Crediblii zijn?), maar wat is revenirodinges?


Samengevoegd:

Ik blijf trouwens rusteloos na het inspreken in de raad van gisteravond. Het is me niet gelukt de slaap te vatten. Ben nog steeds wakker - een doorgehaalde nacht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat betekent revenirosorum trouwens in jouw onderschrift 'Civitas digitalus revenirosorum Crediblers'? Ik haal eruit dat we een digitale gemeenschap van Crediblers zijn (moet dat niet Crediblii zijn?), maar wat is revenirodinges?

Dat had ik samen met -Eva- bedacht. We zijn namelijk allebei na een relatief lange tijd weer terug op credible gekomen. 'Revenirosorum' betekent daarom naar wij hopen ook iets van teruggekomen/teruggekeerde. Maar ons Latijn is nogal slecht, dus het zou zomaar kunnen dat er iets heel anders, danwel onzinnigs staat. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Er is dus wel een kansje dat er iets onzinnigs staat
widegrin.gif

Die kans is redelijk aanwezig. engel.gif

Wat is zeker weet is dat "venir" komen betekent. Iets minder zeker ben ik over het idee dat "revenir" terugkomen betekent. En van de uitgangen klopt naar alle waarschijnlijkheid helemaal niets. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid