Spring naar bijdragen

Wat is je favoriete song momenteel?


Aanbevolen berichten

Quote:

Geweldig nummer, maar wel folk en geen rock.

Op dit moment is trouwens Demise of the Living / Departure of the Dead van Void Settler / Labyrinth mijn favoriete nummer.

Ik noem het folk rock... maar ik was bang dat het woord folk de mensen meteen wegjaagt. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Leuk, ken je meer in deze richting?

Het nummer komt van het album Amphibious Lemonade Strangling (artiest: Void Settler/Labyrinth). Kleine waarschuwing, de eerste helft van het album heeft minder sfeer dan de tweede helft waar dit nummer vandaan komt, maar draait meer om alleen de beats.

Ook leuk en in de richting is het album Liminal Space van Xanopticon, de sfeer is alleen wat minder duister.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lastig. Ik denk dat ik momenteel 'Kingdom Of Rust' van Doves een van de mooiste nummers vind. Maar het wisselt nogal bij mij. En natuurlijk 'The Same Mistakes' en 'Talking To A Brick Wall' van The Cooper Temple Clause, maar die behoren tot mijn all time favorites, samen met nog een flink aantal nummers. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Het nummer komt van het album Amphibious Lemonade Strangling (artiest: Void Settler/Labyrinth). Kleine waarschuwing, de eerste helft van het album heeft minder sfeer dan de tweede helft waar dit nummer vandaan komt, maar draait meer om alleen de beats.

Ook leuk en in de richting is het album Liminal Space van Xanopticon, de sfeer is alleen wat minder duister.

Ja, Xanopticon ken ik wel ja, heb daar een split van gedownload met Eiterherd. Ik hou wel een beetje van die muziek. smile.gif Ik zal dat album eens opsnorren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid