Spring naar bijdragen

bilderberg groep (vrijmetselaars)


Aanbevolen berichten

Ik weet hier niet veel vanaf en zou er graag iets van af willen weten.. Heeft iemand hier een idee wat er zo speciaal is aan deze groep?? Ik weet dat ze 1 grote wereldheerschappij willen hebben (klinkt stom, maar ik geloof wel dat dat het doel is). Vaak hebben de vrijmetselaars een soort logo: The all seeing eye. George Washington was ook vrijmetselaar en op het 1 dollar billet van de amerikanen staat op de achterkant een pyramide met een oog (the all seeing eye)... Wat heeft de all seeing eye met vrijmetselaars te maken?? Ook heb ik een keer gezien dat het logo van de europese unie sterren heeft met de vorm van een pentagram, die ook door vrijmetselaars gebruikt word. Ik weet niet of ik paranoide word, maar wat zijn deze mensen van plan en waarom hebben ze die vreemde logos??

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

"Bij de Vrijmetselarij wordt daar maar de halve waarheid verteld, die je van de Waarheid, afleidt. Bijvoorbeeld: zij kennen het avondmaal. Zij drinken daar wijnazijn, i.p.v. rode wijn. Vervolgens moet men over het pentagram lopen. Zij halen dus zaken uit de Bijbel aan, die zij weer veranderen. Bij hun berusten veel zaken op mythen. Jezus Christus is ben hen een mythe. Het gevaar achter de Vrijmetselarij is de verborgenheid. Vandaar dat de Vrijmetselarij onder de geheime genootschappen valt. Verder is het gevaar in het feit dat het zo onschuldig lijkt, dat zelfs christenen en predikanten hun vertrouwen in de Orde stellen en lid worden."

Het lijkt zo onschuldig, maar God waarschuwt ons voor valse voorwendselen!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

1 ding weet ik 100% zeker:

Wedergeboren Christenen moeten zich niet bezig gaan houden met vrijmetselarij.

Zoals pretender al een beetje omschreef (indirectknipoog_dicht.gif) Heeft de duivel een dikke vinger in de pap nosmile.gif

Ook in de EU nosmile.gif

Een wereldregering (VN) is nu nog een beetje machtloos maar ik betwijfel of dat nog lang gaat duren...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:51:23 schreef jmvriesen het volgende:

Een wereldregering (VN) is nu nog een beetje machtloos maar ik betwijfel of dat nog lang gaat duren...

zolang er 5 godsdiensten zijn waarvan er 2 zijn die constant ruzie hebben met elkaar wel.

een wereldregering werkt alleen goed in een 1-taal-wereld (engels), en bij voorkeur in een wereld zonder godsdienst van enig soort.

misschien over 500 jaar ofzo. misschien nooit. moet de mensheid eerst wakker worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die pyramide met dat oog (het Alziend Oog) is ook in de St. Pieter in Rome (muurschildering). Weet iemand wat precies de herkomst is van dit symbool?

EDIT: Het lijkt erop dat het oorspronkelijk afkomstig is uit Egypte, waar het een symbool was voor Osiris of Horus. Veel meer heb ik tot nu toe niet kunnen achterhalen. Het wordt ook wel gebruikt als satanisch symbool. Vreemd...

Link naar bericht
Deel via andere websites

dollar_bill_great_seal.jpg

Dit is je al zient oog... Das niet het aparte aan dit plaatje. Kijk naar de tekst: Novus Ordo Seclorum. Dit is latijn voor 'de nieuwe orde voor de eeuwen' (niet letterlijk vertaald maar is wel de essentie). Als je dan kijkt naar de geschiedenis van Novus Ordo Seclorum, kun je die terug leiden naar een geheime groepering uit Duitsland uit de 18e (?) eeuw. Zij streden voor 1 overheid. Deze organisatie heette de 'illuminati' wat origineel de naam was voor gedoopte christenen (?). Maar tegenwoordig word de 'illuminati' gezien als de enige wereld heersers. (wat zou betekenen dat de illuminati dus de WTO is knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Over de vrijmetselaars weet ik weinig, maar er word gezegt dat elke president (tot jfk) een lid was van deze orde en dat de bijbel in het witte huis waar de presidenten op zweren ook een vrijmetselaars bijbel was. Verder zouden de straten van Washington DC zo zijn aangelegt dat het een spirituele betekenis had:

wtau.gif

Hierin kun je het ongekeerde pentagram herkennen en het vrijmetselaars logo:

_248354_freemasonslogo150.jpg

Er word gepraat over een unie (oid) tussen de illuminati en de vrijmetselaars, maar dat is in mijn ogen echt onzin.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:39:38 schreef elric het volgende:

Dit is je al zient oog... Das niet het aparte aan dit plaatje. Kijk naar de tekst: Novus Ordo Seclorum. Dit is latijn voor 'de nieuwe orde voor de eeuwen' (niet letterlijk vertaald maar is wel de essentie). Als je dan kijkt naar de geschiedenis van Novus Ordo Seclorum, kun je die terug leiden naar een geheime groepering uit Duitsland uit de 18e (?) eeuw. Zij streden voor 1 overheid. Deze organisatie heette de 'illuminati' wat origineel de naam was voor gedoopte christenen (?). Maar tegenwoordig word de 'illuminati' gezien als de enige wereld heersers. (wat zou betekenen dat de illuminati dus de WTO is
knipoog_dicht.gif
)

Dit had ik ook gevonden. En dit plaatje staat dus op het 1-Dollarbiljet! Stof voor heel veel speculatie. Ik ben dol op samenzweringstheorieën.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De beschrijving ervoor is echter heel logisch en totaal niet 'evil' ofzo.

Je hebt de piramide met de west kant in de schaduw (daar was amerika nog niet). Verder een afgekapte piramide (een die niet klaar is) wat betekend dat het land nog niet voledig ontplooit is. ANNUIT COEPTIS betekend iets als 'god staat aan onze kant' en dan NOVUS ORDO SECLORUM betekend 'de nieuwe orde van de eeuwen' wat dus betekend dat het land lang zal blijven en belangrijk zou moeten worden. Het alziende oog staat voor God (hij helpt de USA) en de MDCCLXXVI staat voor het jaar 1776 (jaar van oprichten ofzo).

Niets aparts dus...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn voorgevoel was terecht. Ik heb diversen links gevonden dat actieve Christenen niet worden toegelaten tot de Freemasons. Het is een organisatie die naar buiten veel goeds doet en ook op lokaal niveau respect verdient. Hun onderzoeken dienen de mensheid.....in de hogere regionen van de Freemasons is het donker.

Ik kan je als Christen aanraden om er -zover als je kan- vandaan te blijven.

Quote:
Uit onze onderzoekingen naar geheime genootschappen als Vrijmetselarij, Illuminati, Tempelieren kunnen wij conclusies trekken. De New Age Movement is een verzamelnaam voor deze genootschappen, met Boeddhisme in geweven. Daarom kunnen wij tot de stellige conclusie komen, waar niets aan te tornen valt, dat een Christen hier niet aan mee mag doen. De bovengenoemde geheime genootschappen zijn door de eeuwen heen met elkaar samengesmolten om hun gelijke doelstelling te bewerkstelligen: de nieuwe Wereldorde, die in de Bijbel afgeschilderd wordt als de nieuwe Wereld Orde van de antichrist. Het is duidelijk wat hun motieven en doelstellingen zijn en hoe deze tot heden gehaald zijn. Vergeet niet dat wij hier met geheime genootschappen te maken hebben en we weten, na dit verslag, nog lang en lang niet alles van hen. Wanneer je ons verslag New Age en de antichrist leest, zie je hoever deze geheime genootschappen samengesmolten en verder gevorderd zijn, betreft de wereldpolitiek; op naar de Nieuwe Wereldorde.

De hogere regionen van deze genootschappen, die Kabbalah misbruiken en meerdere van dat zulk, en ergere occulte zaken aanhalen, zijn doelbewust bezig om de weg te banen voor de leider van de nieuwe Wereldorde. Die leider zou niemand minder zijn dan de antichrist. Het kan niet anders, als de hedendaagse politieke kopstukken van ieder belangrijk land een Maçon is!

Maar er zal Iemand terugkomen om aan deze afschuwelijke zaken een eind te maken en Hij zal alles weer goedmaken.

De top van Vrijmetselaars hangen puur satanisme aan, het is ook heel griezelig om te weten dat veel regeringsleiders Vrijmetselaar zijn. De Brotherhood of Muslims van Bin Laden is ook een tak, Milosovich, Bush en Saddam zijn FreeMason en het zou mij (en zoals ik uit verhalen van ex-Freemasons kan afleiden) niet verbazen dat in elke regering ter wereld de belangrijkste posities worden bezet door Freemasons.

Door de geheimhouding weet Groep a niet waar Groep b mee bezig is, ze krijgen elk van dezelfde leider de opdracht. Er gebeuren in Irak hele vreemde dingen, die onthoofdingen is het domste dat een Al Quaeda kan doen, toch gebeurt het. De enige die hier sterker van wordt is de Bush regering. Zoek even op internet en vind uit dat er wel heel veel vreemde voorvallen zijn omtrent de dood van Nick Berg. We worden door een enorme geheime "verdeel en heers" agenda tegen elkaar opgezet. Door uitgekiende mediapolitiek is hebzucht en individualisme in onze maatschappij doorgedrukt.

Christenen worden los geweekt van hun geloof en dat lukt ze aardig.

Zoek even op internet. Google Freemason, "White House" levert je genoeg links om in te zien wat de planning is.

Wanneer daarentegen de wachter het zwaard ziet komen, en blaast niet met de bazuin, zodat het volk niet is gewaarschuwd; en het zwaard komt, en neemt een ziel uit hen weg; die is wel in zijn ongerechtigheid weggenomen, maar zijn bloed zal Ik van des hand des wachters eisen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid