Spring naar bijdragen

bilderberg groep (vrijmetselaars)


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 05 mei 2006 00:25:00 schreef Gorthaur het volgende:

Jup, de vrijmetselarij en andere dienaren van het beest hebben zelfs hun tentakels in het geloof. Zo is de SV een werktuig van hun.

En zo is ook het Vaticaan een werktuig:

De RKK heeft is groot tegenstander van de VM. Meerdere pausen hebben het veroordeeld.

Hooguit kan het zijn dat de RKK deels geinfiltreerd is of is geweest door de VM.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja, VM heeft het Vaticaan gewoon in handen en de helft van de kardinalen zijn stiekem ook Vrijmetselaars ze gebruiken zelfs de aanspreek vormen die ook gebruikt worden binnen VM (zeggen de complottisten onder ons dan puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 05 mei 2006 13:31:43 schreef Gorthaur het volgende:

Ik mag van RobertF hier niet op doorgaan.
engel.gif

Al vind ik dat zo'n topic er wel om vraagt...

De betrouwbaarheid van gegevens is goed om eens tegen het licht te houden, dus wat let je om daarover een topic te openen. smile.gif

@Raido:

Gebruik van dit topic is om het over de Vrij-Metselaarij te hebben. Hier kan je dus bespreken wat het inhoudt en wat het niet zou inhouden, maar voorkom dat het topic een parodie topic wordt. Ook al kan de openingspost niet je van het zijn, dan kunnen we gezamelijk daar wel een je van het topic van maken.

On-topic:

Waarom hullen de mensen van de Vrij-Metselaarij zich in mysterieën en heeft bijna elke politieke leider bij de VM gezeten?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op vrijdag 05 mei 2006 16:47:44 schreef Michiel het volgende:

[...]De betrouwbaarheid van gegevens is goed om eens tegen het licht te houden, dus wat let je om daarover een topic te openen.
smile.gif

Beetje teleur gesteld in de resultaten van het openen van zulke topics. nooo.gif

Maar ik zal eens een poging wagen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Blijkbaar een lage graad gezien je uitleg over vrijmetselarij?

Het enigste onderscheid tussen lage en hoge graden is dat des te hoger je komt des te meer "geheimen" je te weten komt.

Maar de vrijmetselarij is zeker geen christelijke organisatie en christenen horen er ook niet in thuis. De beloftes die je bij de eerste 3 (blauwe) graden doet druisen al in tegen wat er in de bijbel staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

1ste graad is dat je met een strop om je nek en een mes op je borst trouw belooft aan de grootmeester op straffe van dood enz

Maar des te hoger de graden des te duisterder de inwijdingen.

En kijk naar top 33e (schotse rite) vrijmetselaars als bijvoorbeeld albert pike,aleister crowley die tevens Lucifer als de drager van het licht aanbeden en daar echt geen geheim van maakte.

Maar het werkt als een piramide de top van de organisatie weet het meest,dan des te verder naar beneden des te minder. Is handige constructie omdat je dan christenen (plus andere religies) kan laten

zweren op hun eigen heilige boek en ze in je organisatie kan trekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Vrijmetselaars is een club die stiekem Satan aanbid, maar niemand van de club behalve de 666 belangrijkste mensen weten dat. Ja en hoe weet ik dat dan zal je vragen, nou de vader van de ex-vriend van mijn zus had een collega die in de top 100 stond.

Hij had ook pik zwarte holle ogen doordat hij zijn ziel had verkocht. Verder werd daar thuis iedere maand met vollemaan een bok geslacht en met het bloed getoast en is er een complot om niet alleen de Amerikaanse regering maar ook de EU over te nemen. Vooral in Groenlinks schijnen ze erg goed vertegenwoordigt te zijn al zouden Mark Rutte (daarom heeft ie ook gewonnen) en Bolkestein er ook bijhoren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:55:35 schreef Marcoooooo het volgende:

De Vrijmetselaars is een club die stiekem Satan aanbid, maar niemand van de club behalve de 666 belangrijkste mensen weten dat. Ja en hoe weet ik dat dan zal je vragen, nou de vader van de ex-vriend van mijn zus had een collega die in de top 100 stond.

Hij had ook pik zwarte holle ogen doordat hij zijn ziel had verkocht. Verder werd daar thuis iedere maand met vollemaan een bok geslacht en met het bloed getoast en is er een complot om niet alleen de Amerikaanse regering maar ook de EU over te nemen. Vooral in Groenlinks schijnen ze erg goed vertegenwoordigt te zijn al zouden Mark Rutte (daarom heeft ie ook gewonnen) en Bolkestein er ook bijhoren.

rofl.gif

waarom bedenk ik nou niet zoiets??

* hopeloos is nog steeds hard op zoek naar een topic waar ze een sarcastische post in kan plaatsen..

oke, nu weer bot engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid