Spring naar bijdragen

Concerten/Festivals


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 342
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Voorprogrammas klinken inderdaad allebei ook wel leuk, dus bij deze een kaartje besteld. Wss loop ik er rond in een Becoming the Archetype shirt, mochten mensen van hier me nog aan willen spreken :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga waarschijnlijk naar Zwolle. Ik wil heel graag, maar wil eigenlijk niet alleen (niet gezellig enzo, en vooral, ik moet er 100km voor reizen dus zoek iemand om me wakker te houden op de terugreis :Z ).

En daarbij is eea ook nog even afhankelijk van de planning verder (vlieg rond die datum ook naar USA, anders was ik er wel in Zoetermeer bij geweest mét zeker weten vrienden).

Ondertussen ga ik dus en heb er zin in |P

Nu nog even kijken of ik de 23e naar Zoetermeer kan, ben in de buurt, maar vertrek de volgende ochtend heel vroeg ri Dui voor een trouwerij... We besluiten het ter plekke wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Voorprogrammas klinken inderdaad allebei ook wel leuk, dus bij deze een kaartje besteld. Wss loop ik er rond in een Becoming the Archetype shirt, mochten mensen van hier me nog aan willen spreken :)

Ik in een paars Underoath-shirt met een Underoath-armbandje en een stalen anberlin dogtag. ;) Hoogblond haar en dan een lippiercing. ;p

Ja kan me anders ook wel even mailen als je wil, als je bang bent alleen te staan. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga waarschijnlijk naar Zwolle. Ik wil heel graag, maar wil eigenlijk niet alleen (niet gezellig enzo, en vooral, ik moet er 100km voor reizen dus zoek iemand om me wakker te houden op de terugreis :Z ).

En daarbij is eea ook nog even afhankelijk van de planning verder (vlieg rond die datum ook naar USA, anders was ik er wel in Zoetermeer bij geweest mét zeker weten vrienden).

Ondertussen ga ik dus en heb er zin in |P

Nu nog even kijken of ik de 23e naar Zoetermeer kan, ben in de buurt, maar vertrek de volgende ochtend heel vroeg ri Dui voor een trouwerij... We besluiten het ter plekke wel.

Dan misschien tot 23 juni. 8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik wil 24 november heel graag naar Fejd en Saltatio Mortis in Eindhoven, maar ik kan niemand vinden die met mij mee wil gaan.. Iemand hier die wellicht met mij wil gaan?

Ik zou opzich wel met je mee willen gaan. Lijken me wel leuk om live te zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik wil 24 november heel graag naar Fejd en Saltatio Mortis in Eindhoven, maar ik kan niemand vinden die met mij mee wil gaan.. Iemand hier die wellicht met mij wil gaan?

Wat is het? Als ik in een goede bui ben wil ik misschien wel mee, omdat het toch in de buurt is. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fejd is folkmetal en Saltatio Mortis is ook folkmetal maar dan iets meer richting gothic rock, waar bij Fejd de folk echt duidelijk hoorbaar is :) Ze staan allebei op youtube though. En op de website van Fejd kun je gratis twee van hun demo's downloaden :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gisteren naar een 'concert' van B-Boa en Violet geweest ^^ a.k.a. een folkbal, het was echt superleuk :) Ben nu ook weer twee cd's rijker :D Moet ik vaker doen ^^

Nog een balfolker, leuk! Ben je ook wel eens in Utrecht / Amsterdam bij bals?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gisteren naar een 'concert' van B-Boa en Violet geweest ^^ a.k.a. een folkbal, het was echt superleuk :) Ben nu ook weer twee cd's rijker :D Moet ik vaker doen ^^

Nog een balfolker, leuk! Ben je ook wel eens in Utrecht / Amsterdam bij bals?

Nope, te ver weg. Nu ik in Apeldoorn zit al helemaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid