Spring naar bijdragen

Concerten/Festivals


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 342
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

10 juni komt eraan! En dan ga ik naar On & On in de Undercurrent. :) Heel veel zin in! Minstens een uur of tien lang knallen als een malle. We blijven in ieder geval tot 10.00 uur ('s ochtends dus).

Goed, dankzij de hufters van Stadsdeel Noord (Amsterdam) werden de vergunningen een (1!!) dag vantevoren ingetrokken. Gelukkig kon de organisatie net op tijd een andere (vette) locatie regelen. En man, wat een bizar vette avond was het weer. Alle ingrediënten! Ik zal niet in details treden - vast niet Credible-proof -, maar gosh, ik heb me meer dan uitstekend vermaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Ik wil 24 november heel graag naar Fejd en Saltatio Mortis in Eindhoven, maar ik kan niemand vinden die met mij mee wil gaan.. Iemand hier die wellicht met mij wil gaan?

Ik zou opzich wel met je mee willen gaan. Lijken me wel leuk om live te zien.

Ik wil 24 november heel graag naar Fejd en Saltatio Mortis in Eindhoven, maar ik kan niemand vinden die met mij mee wil gaan.. Iemand hier die wellicht met mij wil gaan?

Wat is het? Als ik in een goede bui ben wil ik misschien wel mee, omdat het toch in de buurt is. ;)

http://www.effenaar.nl/agenda/6728

Je kunt bestellen :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet er nog wel ff over denken, Annz. :)

Ik heb weer een lijstje.

- Vanavond misschien naar de 013 Rosetta en City Of Ships.

- Flevo

- 26 oktober misschien naar Amon Amarth en As I Lay Dying

- 4 november Chiodos en Madina Lake in Dynamo

- 11 november Eastpak Antidote Tour in de 013

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ga ook naar Flevo Festival! had ik gewonnen op de eo-jongerendag haha! zijn er hier mensen die ook maar met zn tweetjes gaan? Misschien leuk om te meeten ofzo :P Want ik ga met een ander meisje die ik verder ook niet echt ken..

En ik ga naar Hillsong in November!

Héééell misschien ga ik nog naar Jesus Culture in September, maar dat weet ik niet zeker..

weet iemand of Matt Redman nog eens komt naar NL? Ik vind hem zo goed... :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Ik ga 21 Oktober naar Theocracy |P

Hoewiewatwaar is het? Dat wil ik wel ff overwegen...

Verder is er a.s. vrijdagavond in Putten op het kerkplein een openluchtconcert van Marcel en Lydia Zimmer(voor de kleintjes dan), Sharon kips en Hanne de Vries Tis niet mijn stijl maar ik heb wat in te halen met mijn broer, en daarom ga ik met hem daar naartoe. En hij wil tot nog toe ook Marcel en Lydia Zimmer aanhoren... Naja, we gaan zien hoe het word.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga 21 Oktober naar Theocracy |P

Hoewiewatwaar is het? Dat wil ik wel ff overwegen...

Verder is er a.s. vrijdagavond in Putten op het kerkplein een openluchtconcert van Marcel en Lydia Zimmer(voor de kleintjes dan), Sharon kips en Hanne de Vries Tis niet mijn stijl maar ik heb wat in te halen met mijn broer, en daarom ga ik met hem daar naartoe. En hij wil tot nog toe ook Marcel en Lydia Zimmer aanhoren... Naja, we gaan zien hoe het word.

Was niet wat. Uiteindelijk kwamen we net aan toen Marcel en Lydia klaar waren. Sharon Kips viel me wat tegen, maar das persoonlijke smaak. Hanne de Vries en band was een typisch geval van een goede band op de verkeerde plek. Ze speelde wat je gemiddeld in een 'moderne' kerkdienst hoort. Als ze daarna nog een preek hadden, had ik morgen thuis kunnen blijven. Broeflief heeft dan wel weer de tijd van zijn leven gehad. Daar doe je het dan weer voor!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga 21 Oktober naar Theocracy |P

Ik heb echt een enorme hekel aan die band, alleen al vanwege de bandnaam.

En BAM! Kaartjes voor twee enorm vette feestjes gedurende Amsterdam Dance Event zijn binnen. Zou best een hele week naar ADE willen, maar dat trek ik niet. Twee avonden/nachten naar de klote gaan vind ik wel genoeg. Ik ga naar On & On en naar Ostgut Ton. Zin in!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit weekend wegens ziek zijn mijn Eargasm-ticketje (psytrance-festivalletje in België) moeten laten verstoffen. :( Gelukkig wel gecompenseerd door alvast een ticket te bestellen voor The Cat Empire, een fantastische Australische ska-band die binnenkort in A'dam optreedt, belooft een flink feestje te worden. ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid