Spring naar bijdragen

Concerten/Festivals


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 342
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dit weekend gothic festival! Ik kijk er al naar uit. Vooral naar volgende bands:

-Alien Sex Fiend (dit jaar ook al een stukje van kunnen meepikken op WGT, in Waregem hopelijk de volledige set)

-Arcana (nog nooit gezien, dus nu zeker wel!)

-Covenant (ach, geweldige muziek is het op zich niet, maar twee jaar geleden op GF was het wel een feestje)

-the Eden House (eerder optreden smaakte naar meer, een vriend beschreef het treffend als "epische seks", ben benieuwd of ze hun reputatie hoog kunnen houden)

-Faith and the Muse (op zich verwacht ik niet dat hun show veel nieuws gaat brengen na die op WGT een tijd geleden, maar die was goed genoeg om gerust opnieuw mee te willen maken)

-Ordo Rosarius Equilibrio (ook al eerder gezien, volgens mij zelfs meerdere keren, maar blijft de moeite, wel jammer dat ze al op de eerste dag geprogrammeerd staan want dit vind ik een perfecte band om na een zwaar festival bij uit te blazen en uitgeteld op de grond te gaan liggen en gewoon overspoeld te worden door de muziek)

-Sex Gang Children (eerder moeten missen door te volle festivalprogramma's, deze keer zeker niet!)

-Umbra et Imago (ach, die moet je toch ooit eens gezien hebben, al is het maar om te weten te komen of hun shows de reputatie die ze hebben opgebouwd werkelijk recht doen)

VNV Nation (ja, het is futurepop en ik verlies er al mijn goth-credit mee, maar live vind ik ze gewoon fantastisch)

Eigenlijk is het wat mij betreft dit jaar meer een kwestie van oude favorieten nog een keertje zien dan van fantastische nieuwe namen ontdekken, tenminste, als ik het zo op voorhand bekijk. Uiteraard zal er altijd wel wat nieuws te ontdekken zijn. Het voordeel met slechts twee vlak bij elkaar gelegen podia, is dat je zowat alles wel kan zien, de keuze-overload van pakweg WGT speelt hier geen rol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Pukkelpop was awesome!!

Mumford and Sons gaven het beste optreden weg.. wat eeng eweldige band!yes.gif

Snow Patrol en Prodigy waren ook prima

Streetlight Manifesto is mijn ontdekking van de dag yes.gif

Alleen schokkend dat ik net lees dat de zanger van Ou Est Le Swimming Pool gisteren zelfmoord gepleegd heeft. Die heb ik verdorie nog live zien spelen een paar uur ervoor nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben van plan naar "Baroeg Open Air" te gaan link

De bands die daar komen: Sodom, Entombed, Diary Of Dreams, Highway Chile, Umbra Et Imago, Hard Resistance, The Wounded, Riotgod, Thanatos, Taze Bitti, New Era Dojo, N3rse.

Hebben de kenners op dit forum van dit soort muziek tips voor mij. Wat moet ik vooral zien? En wat niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben van plan naar "Baroeg Open Air" te gaan

De bands die daar komen: Sodom, Entombed, Diary Of Dreams, Highway Chile, Umbra Et Imago, Hard Resistance, The Wounded, Riotgod, Thanatos, Taze Bitti, New Era Dojo, N3rse.

Hebben de kenners op dit forum van dit soort muziek tips voor mij. Wat moet ik vooral zien? En wat niet?

The Wounded is wel tof, beetje gothic rockachtig, best vermakelijk. Je moet wel ervan houden. De andere bands Sodom, Entombed en Thanatos ken ik ook wel, maar da's thrash, deathmetal, death/thrash metal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Ik ben van plan naar "Baroeg Open Air" te gaan

De bands die daar komen: Sodom, Entombed, Diary Of Dreams, Highway Chile, Umbra Et Imago, Hard Resistance, The Wounded, Riotgod, Thanatos, Taze Bitti, New Era Dojo, N3rse.

Hebben de kenners op dit forum van dit soort muziek tips voor mij. Wat moet ik vooral zien? En wat niet?

Ik zou naar Diary Of Dreams en The Wounded gaan. Entombed is ook wel goed, maar echt niet mijn ding. Dan zou ik Sodom leuker vinden denk ik knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zo, weer even nieuwe plannen gemaakt.

Morgen even kaartje halen voor 7 november Never Say Die met o.a. Parkway Drive en Comeback Kid. En 11 november Job For A Cowboy en Whitechapel.

Ik zag ze ook bij last.fm events staan, check ik zo nu en dan. Zit de laatste wel te overwegen, de eerste is denk ik niet direct wat voor mij.

21 December in Effenaar: All That Remains, Soilwork, Caliban, Neaera, Bleed From Within.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hurts was echt awesome!

De show klopte prefect met de stijl van de band..

Prima live-act!

Het gay-gehalte was bizar hoog.. maar had het wel een beetje verwacht. Ook helemaal niet erg overigens, maar het was wat opvallend knipoog_dicht.gif

Topavondje gehad!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Ik zag ze ook bij last.fm events staan, check ik zo nu en dan. Zit de laatste wel te overwegen, de eerste is denk ik niet direct wat voor mij.

21 December in Effenaar: All That Remains, Soilwork, Caliban, Neaera, Bleed From Within.

Ja, klopt. Ga je daar ook heen?

Ik waarschijnijk wel. Is toch om de hoek, zo ongeveer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja, klopt. Ga je daar ook heen?

Ik waarschijnijk wel. Is toch om de hoek, zo ongeveer.

Het lijkt me wel tof, maar het is niet direct om de hoek. Wel goed bereikbaar dat dan wel weer. Vooral omdat op 21 Januari Bring Me The Horizon, The Devil Wears Prada en Architects in de Melkweg spelen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid