Spring naar bijdragen

Concerten/Festivals


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]Het lijkt me wel tof, maar het is niet direct om de hoek. Wel goed bereikbaar dat dan wel weer. Vooral omdat op 21 Januari Bring Me The Horizon, The Devil Wears Prada en Architects in de Melkweg spelen..

Wat heeft de bereikbaarheid van de Effenaar te maken met een bezoek aan de Melkweg? knipoog_dicht.gif

Dat is trouwens voor mij wel even een datum om op te schrijven, 21 Januari. Dank je!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 342
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Wat heeft de bereikbaarheid van de Effenaar te maken met een bezoek aan de Melkweg?
knipoog_dicht.gif

Dat is trouwens voor mij wel even een datum om op te schrijven, 21 Januari. Dank je!

Poen. Pecunia en de hoeveelheid bands die ik ken. Ik ken alleen Comeback Kid een beetje, rest van naam. Melkweg vind ik zowel The Devil Wears Prada echt supervet en Architects ook prima, alleen weet ik niet of dat soort idiote hardcore mij raakt live.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Poen. Pecunia en de hoeveelheid bands die ik ken. Ik ken alleen Comeback Kid een beetje, rest van naam. Melkweg vind ik zowel The Devil Wears Prada echt supervet en Architects ook prima, alleen weet ik niet of dat soort idiote hardcore mij raakt live.

Als je een beetje vooraan gaat staan wordt je vast geraakt. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben even een inhaalslag aan het doen. Ben dit jaar naar niet zo heel veel dingen geweest en ik laat een paar grote dingen schieten. Dus ik kan het me wel enigszins veroorloven. Ik mis de tijd dat ik elke maand iets had.

Alleen nu zit mijn hele maand November ongeveer vol. Drie concerten in 1 week tijd. Ben nu even bezig met een concertagenda-wallpaper, anders vergeet ik alles.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben even een inhaalslag aan het doen. Ben dit jaar naar niet zo heel veel dingen geweest en ik laat een paar grote dingen schieten. Dus ik kan het me wel enigszins veroorloven. Ik mis de tijd dat ik elke maand iets had.

Alleen nu zit mijn hele maand November ongeveer vol. Drie concerten in 1 week tijd. Ben nu even bezig met een concertagenda-wallpaper, anders vergeet ik alles.

Ah, vandaar. 3 concerten in één week is trouwens vast niet goed voor je stemwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid