Spring naar bijdragen

niet zoeken maar gevonden worden


Aanbevolen berichten

Quote:

heey eli! ben op zoek naar een protestantse kerk!

t hoeft niet perse een baptisten gemeente te zijn.

gewoon een warme gezellige gemeente met het liefst ook wat leeftijdsgenoten (in de 20) en vrolijke muziek
big-smile.gif

Ben je zelf ook (doop)lid van een bepaald kerkgenootschap?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

Jawel, maar dan heb je groot kans dat ze Jehova's Getuige is.
widegrin.gif

widegrin.gif

Nuja, je moét ook niet noodzakelijk meteen je droomvrouw tegenkomen. Soms duurt het gewoon een hele tijd voor je een leuke meid vindt waarmee je een relatie zou willen. Single zijn is helemaal niet verkeerd, laat je ook niet te veel opjagen. Mensen hebben wel eens dat idee dat ze vanaf een bepaalde leeftijd wel een relatie moeten hebben om een normaal en gelukkig persoon te zijn maar ach, waarom ook. Liever nog een tijdje single zijn en gewoon leuke dingen doen zonder vriendin, dan wanhopig op zoek zijn en alles veel te hard forceren. Cliché hoor, maar volgens mij vind je ook echt makkelijker iemand als je gewoon goed in je vel zit op je eentje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Jawel, maar dan heb je groot kans dat ze Jehova's Getuige is.
widegrin.gif

rofl.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

widegrin.gif

Nuja, je moét ook niet noodzakelijk meteen je droomvrouw tegenkomen. Soms duurt het gewoon een hele tijd voor je een leuke meid vindt waarmee je een relatie zou willen. Single zijn is helemaal niet verkeerd, laat je ook niet te veel opjagen. Mensen hebben wel eens dat idee dat ze vanaf een bepaalde leeftijd wel een relatie moeten hebben om een normaal en gelukkig persoon te zijn maar ach, waarom ook. Liever nog een tijdje single zijn en gewoon leuke dingen doen zonder vriendin, dan wanhopig op zoek zijn en alles veel te hard forceren. Cliché hoor, maar volgens mij vind je ook echt makkelijker iemand als je gewoon goed in je vel zit op je eentje.

Daar kan ik me wel in vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Eindhoven zit studentenvereniging Ichthus, dat is een aanrader knipoog_dicht.gif

Mijn vriend zat ook bij Ichthus, maar dan in andere stad. Weet dat dat een leuke vereniging is omdat ik ook wel mee ging. Zijn ook wel andere christelijke studentenverenigingen maar dat is zeker een aanrader!

Wat zou je zelf het liefste willen (hoe je iemand wil tegen komen)?

[edit] Oh sorry! Ik had niet gezien dat het al 2 blz. waren en lees nu pas dat je niet studeert!


Samengevoegd:

Ik denk dat er vast wel genoeg meiden zijn die je leuk vinden, goed bedoeld want je ziet er leuk uit. Ook foto's op je myspace zien er leuk uit. Hoop dat dat een beetje oke overkomt, wist niet goed hoe ik het moest omschrijven. Zijn leuke hobby's en gitaar spelen is ook super! Snap dat je dan zoekt naar een meisje die ook net als jou met het geloof bezig is, maar soms is het wachten beter dan het zoeken.

Ben mijn vriend onverwachts tegen gekomen. Hij was eerst (ook) op zoek en heeft het toen 'overgelaten' aan God. Hij zorgt er wel voor dat het goedkomt. De dag erna leerden wij elkaar kennen. Het gebeurt op de momenten dat je het zelf niet verwachts of juist als je op zoek bent kun je het niet vinden, maar zul je het beter kunnen omdraaien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Hej Dennis,

Ik weet precies wat je voelt! puh2.gif

Heb ook al wel wat relaties gehad maar nooit met iemand die christelijk was of een christelijke achtergrond had.

en je merkt wel in veel opzichten dat dat botst (vind ik)

ik heb nu al een jaar geen relatie meer en vind het nu ook wel wat saai worden in me eentje puh2.gif

maar heb wel geleerd om het een beetje van me af te zetten en niet wanhopig op zoek te gaan engel.gifsmile.gif

Misschien komen we hier iemand tegen puh2.gif

Succes.. Liefs Babeth

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid