Spring naar bijdragen

Oorbel Jehovah's Getuigen


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

kan ik ook naar jou mailen?

dat hangt er maar helemaal vanaf met welk doel.

Voor pastorale contacten niet, daarvoor kennen we elkaar te weinig. Voor gezeik ook niet (sorry voor andere zeikerds widegrin.gif ). Voor vragen die ook gewoon op dit forum kunnen ook niet, daar is het forum voor.

Dus ja, kan. Maar waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik heb het gevoel dat ik helemaal afgekraakt word hier..

Lieve meid, soms is het nodig om bepaalde vooronderstellingen eerst af te breken om er een mooiere, diepere, meer doordachte en doorleefde (geloofs)visie voor in de plaats te ontwikkelen. Ik ben er zeker van dat dat vanuit de beste bedoelingen gebeurt en niet gericht is tegen jou als persoon. Jij bent hier gewoon helemaal welkom. Maar mensen hebben hier vaak wel een vrij uitgesproken mening die soms stevig kan botsen met de jouwe, ik kan me voorstellen dat dat even wennen is.

Maar dit is off-topic hier dus ik stel voor dat we er nu over ophouden. Rosanne, als je echt moeite hebt met de manier waarop je hier als nieuwkomer aangesproken wordt, nodig ik je van harte uit om een feedbacktopic te openen, dan kunnen we het daar eens in alle rust over hebben. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid