Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Maar is die niet erg makkelijk, vergeleken met de voorgaande delen?

Ongeveer hetzelfde als Tropico 1 zou ik zeggen. De moeilijkheidsgraad is tot in het detail instelbaar. Het is bijna een exacte kopie van deel 1 maar dan met een betere engine en zo. De grootste verschil zit hem in het transportsysteem. Dat gaat no ook met auto's en is dus sneller, en het bouwen gaat ook een stuk vlugger.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 585
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik merk dat ik heel erg weinig meer game.  Ja ik doe "mobile games"  die echt zonde van mijn tijd zijn. Het is een soort laagdrempelig escapisme waar ik vrij weinig plezier aan beleef. Ik heb daaren

Vaak mislukt de transitie van 2D naar 3D, maar dat is dus wel gelukt bij Tropico zo te lezen. Wat ik zelf leuk vind is de Anno reeks, op het warenhuizen en wegennet systeem na dan. Dat geteleporteer van goederen tussen warenhuizen op hetzelfde eiland doet veel van het spel af.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wipeout is een racegame die laat zien hoe het er in het hoofd van een ADHD'er aan toegaat.:Y

Ik heb hem sinds kort (sinds die gratis te downloaden was) en moet zeggen dat ik het wel een gave game vindt. Andere racegames die ik wel speel zijn F1 (ps3) en Mario Kart (Wii, speel ik het meest). Ik moet zeggen dat het toch wel even van een heel andere orde is. Het gaat allemaal rete snel en dat vraagt wat gewenning. De wapens zijn moeilijker dan te gebruiken in Mario Kart (waar de drie rode schildjes mijn favoriet zijn ;) ).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Tijdje terug in een opwelling toch maar The Witcher 2 gekocht, de speciale editie voor 45 euro kon ik gewoon niet laten liggen. Het spel is tot nu toe verrassend goed, misschien zelfs beter dan deel 1. Ik vond het eerst jammer dat ze er een gewone hack and slash van hadden gemaakt, in tegenstelling tot het ritmische vechten van deel 1, maar dat ging op een gegeven moment ook m'n keel uithangen. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Gisteren heb ik een HDMI kabel gekocht voor mijn PS3. Hij ondersteunt HD en 3D dus God of War III en Castlevania: Lords of Shadow zagen er meteen geweldig uit. |P

Vanmiddag ook maar eens de demo van MotorStorm Apocalyps geprobeerd, zo'n spel in 3D spelen is echt Wauw! 8-)

Ik ben benieuwd hoe Uncharted 3 er in 3D uit gaat zien.

En, en, en, ik ga de Animus-editie van Assassin's Creed: Revelations bestellen. 2011 is een goed gamejaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben al een poosje bezig met HoMM 5. Goed bedacht van die Russen, speelt qua opzet net zo lekker weg als HoMM 3 en grafisch gezien ziet het er allemaal natuurlijk een stukje beter uit. :)

(ja het is een wat 'ouder' spel, en nee dat vind ik niet erg)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Ik heb jaren geleden wel Warhammer fantasy gedaan. Had een 1500 punten leger van de dark elves. Maar het is een erg dure hobby dus ben ik er voorlopig maar mee gestopt.

Ik heb als hobby ook fotografie..... dat is pas duur. :)

Maar als je eenmal een klein legertje hebt dan kun je er gewoon mee spelen en indien je dat wenst langzaam uitbreiden. 1500 punten is al best leuk voor een mooi potje, tenminste dat was een jaar of 10 geleden wel zo.

Ik had een leger (hoeveel punten weet ik niet) High Elves en die heb ik allemaal naar de kringloop gebracht eind vorig jaar tijdens de verhuizing. Daar heb ik nu best spijt van, alhoewel High Elves mij niet echt meer aanspreken. Bretonnia lijkt me wel leuk nu.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb The Elder Scrolls IV: Oblivion maar eens op mijn verlanglijstje gezet. En jarig ben ik al volgende maand, dus zolang zal het duren voordat ik het kan spelen (want wat ik niet krijg, koop ik alsnog natuurlijk). Want zo'n enorm grote, vrije en complexe wereld waarin je allerlei quests wel of niet kunt doen, ook nog eens een hoofverhaal kan volgen en verschillende subverhalen, en jezelf op diepgaande wijze kunt ontwikkelen, daar heb ik wel oren naar. "Maar waarom wacht je dan niet op Skyrim, die op 11 november uitkomt en nog véél uitgebreider en mooier is?" Tja, als mijn PC dat zou kunnen draaien, dan had ik dat vast wel gedaan inderdaad. En ach, men hoeft niet altijd het beste te hebben als het goede ook al geweldig is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heb The Elder Scrolls IV: Oblivion maar eens op mijn verlanglijstje gezet. En jarig ben ik al volgende maand, dus zolang zal het duren voordat ik het kan spelen (want wat ik niet krijg, koop ik alsnog natuurlijk). Want zo'n enorm grote, vrije en complexe wereld waarin je allerlei quests wel of niet kunt doen, ook nog eens een hoofverhaal kan volgen en verschillende subverhalen, en jezelf op diepgaande wijze kunt ontwikkelen, daar heb ik wel oren naar. "Maar waarom wacht je dan niet op Skyrim, die op 11 november uitkomt en nog véél uitgebreider en mooier is?" Tja, als mijn PC dat zou kunnen draaien, dan had ik dat vast wel gedaan inderdaad. En ach, men hoeft niet altijd het beste te hebben als het goede ook al geweldig is.

Moet je nagaan hoe vet het is om beide te hebben :P:#8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid