Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Op 4-11-2019 om 09:11 zei Fundamenteel:

Ochottekes, ik zal compassie met verkrachters en moordenaars moeten hebben? Het is maar een spel! Ik uitte liefde en jij kwam zeurpieten. As usual.

Een leuke uitlaatklep. Wetenschappelijk onderzoek heeft al diverse malen aangetoond dat er geen relatie is tussen  geweld in videogames en agressie en geweld irl.

Dat Beloof Ik heeft het misschien niet meer meegemaakt, maar als kind schoten wij elkaar op straat neer met speelgoedpistooltjes en speelgoedzwaarden. Niemand van mijn maten heeft daarna iemand vermoord.  De zoontjes van Dat Beloof Ik spelen misschien alleen met poppen.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 585
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik merk dat ik heel erg weinig meer game.  Ja ik doe "mobile games"  die echt zonde van mijn tijd zijn. Het is een soort laagdrempelig escapisme waar ik vrij weinig plezier aan beleef. Ik heb daaren

9 uur geleden zei Plume:

Een leuke uitlaatklep. Wetenschappelijk onderzoek heeft al diverse malen aangetoond dat er geen relatie is tussen  geweld in videogames en agressie en geweld irl.

Dat Beloof Ik heeft het misschien niet meer meegemaakt, maar als kind schoten wij elkaar op straat neer met speelgoedpistooltjes en speelgoedzwaarden. Niemand van mijn maten heeft daarna iemand vermoord.  De zoontjes van Dat Beloof Ik spelen misschien alleen met poppen.

Wij schoten zelfs met airsoft op elkander :D Nu mag dat allemaal niet meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik twijfel aan dat livestream gedoe van Google om te gamen. Dan kan je de zwaarste games gewoon op je gsm spelen, omdat je het streamt. Maar de games die er nu op te vinden zijn heb ik gewoon zo op de consoles. Voor 12 games ga ik me geen lid maken, en ook geen exclusives. Moest Google met goede exclusives afkomen zou dat wel boomen denk ik. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Death Stranding is gewoon een meesterwerk, die kritiek is gewoon onterecht. Kunst is het!

nu kunt ge ook een proefversie downloaden van “Surviving the aftermath”, van de makers van Suriving Mars. Daar kan ik weken in verdwalen.... En dan gaat Paradox nog afkomen met the empire of sin. Maffiaspelleke, cosa nostra :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Nintendo Switch heeft me aangenaam verrast. Nadeel, enorm veel games waar maar een tiental mij bekoren en geen achievements/trofeeën. Maar wat mij wel bekoort is de moeite en 2020 is veelbelovend. 

God wat hou ik van games. Die Switch Lite zou meer eigen voelen moest je hem kunnen personaliseren met eigen thema’s. Ik zou die van Nintendo eens een mail moeten sturen om het onderste uit de plank eruit te halen. Goed machine, maar kan meer uit gehaald worden. Tot dan Narcos spelen en wachten op The Empire of Sin. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Lang getwijfeld aan Planet Zoo. Op Steam stond ie afgelopen tijd in korting plus je krijg 5 euro afslag aan de kassa. Dus over de streep gehaald en gekocht. Sedert dien heb ik niet meer online gespeeld. 

De vrijheid van het bouwen is ongezien in een spel. Ondergronds, bovengronds, biotopen, je eigen zoo nabouwen? PC 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Ik overweeg sterk mijn game pc met de voorhamer een slag te geven en die Oculus door de raam te zwieren. 

Als je maar paar uurtjes per maand speelt moet dat werken zoals je dat de laatste maal achterliet...

Gamen is gewoon niet leuk meer met al die updates en tussenwegen voor ge effectief kunt gamen. Het draait om geld en weinig ontwerpers maken nog gebruiksvriendelijke pareltjes. Dat ze eens een voorbeeld aan Rockstar en Valve nemen. @#&€?! Ubisoft! Nooit koop ik daar nog een game van.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid