Spring naar bijdragen

Schoolopdracht: evenementen EO


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben een studente aan de NHTV in Breda en als afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar de evenementen die de EO organiseert. Zouden jullie mijn enquête in kunnen vullen zodat ik kan afstuderen? Het invullen duurt nog geen 5 minuten!

Dit is mijn enquête:

link

Alvast heel erg bedankt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn kerkverband staat er niet bij (Gereformeerde Gemeenten), maar ik heb Christelijk Gereformeerd aangeklikt.

Daarnaast: Gereformeerd en Gereformeerd Synodaal zijn hetzelfde, het laatste bestaat zelfs niet meer. Gereformeerd zou ik vervangen door Gereformeerd (vrijgemaakt).

Er bestaat geen Hersteld Nederlands Hervormde Gemeente, het kerkgenootschap heet Hersteld Hervormde Kerk knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn kerkverband staat er niet bij (Gereformeerde Gemeenten), maar ik heb Christelijk Gereformeerd aangeklikt.

Daarnaast: Gereformeerd en Gereformeerd Synodaal zijn hetzelfde, het laatste bestaat zelfs niet meer. Gereformeerd zou ik vervangen door Gereformeerd (vrijgemaakt).

Er bestaat geen Hersteld Nederlands Hervormde Gemeente, het kerkgenootschap heet Hersteld Hervormde Kerk
knipoog_dicht.gif

handsup.gifapplaus-smiley.gifthumbsup.gif

Mischien de vlgende keer iets beter inlezen in de staat van het huidige kerkelijkke landschap? flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry dat er fouten instaan! muur.gif Ik had het lijstje met kerkverbanden van de EO gekregen en dacht dat zij daar wel goed inzicht in hadden. Valt dus een beetje tegen hahaknipoog_dicht.gif Helaas kan ik mijn enquête niet meer aanpassen terwijl hij al online staat, zonder de resultaten tot nu toe te verliezen. Wel bedankt voor de feedback en natuurlijk helemaal bedankt voor het invullen!!sjoerule.gifthumbsup.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Sorry dat er fouten instaan!
muur.gif
Ik had het lijstje met kerkverbanden van de EO gekregen en dacht dat zij daar wel goed inzicht in hadden. Valt dus een beetje tegen haha
knipoog_dicht.gif
Helaas kan ik mijn enquête niet meer aanpassen terwijl hij al online staat, zonder de resultaten tot nu toe te verliezen. Wel bedankt voor de feedback en natuurlijk helemaal bedankt voor het invullen!!
sjoerule.gifthumbsup.gif

Ja, de EO heeft wel vaker met het inschatten van de achterban. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat denk ik niet dat wat uitmaakt.

Kan me voorstellen van wel, aangezien niet-Nederlanders algemeen genomen niet zo vertrouwd zijn met de EO en dat hele evenement (zie, ik ben de naam ervan al vergeten knipoog_dicht.gif). Aangezien de vragenlijst ook meer algemeen ging over interesse in christelijk evenementen, dacht ik niet dat het een probleem zou zijn hoor, maar ik vermeld het toch even. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 'm al eerder ingevuld, als vrijgo maar het vakje 'gereformeerd' aangeklikt, 'anders protestants' is ook weer zowat. Beetje slecht verhaal dan van de EO, dat ze dat niet op een rijtje hebben (het is natuurlijk ook lastig met een X aantal kerkgenootschappen..).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb 'm al eerder ingevuld, als vrijgo maar het vakje 'gereformeerd' aangeklikt, 'anders protestants' is ook weer zowat. Beetje slecht verhaal dan van de EO, dat ze dat niet op een rijtje hebben (het is natuurlijk ook lastig met een X aantal kerkgenootschappen..).

Ach, hangt een beetje van de persoon af die de EO vertegenwoordigt... link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ten eerste wil ik iedereen die mijn enquête al heeft ingevuld, heel erg bedanken!

Mijn enquête is nog 2 dagen open dus als iedereen die mijn enquête nog niet hebben ingevuld dit nog kunnen doen, heel erg graag!

De enquête is: link

Alvast bedankt!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid