Spring naar bijdragen

Brian 'Head' Welch (ex gitarist korn)


Aanbevolen berichten

Brian 'Head' Welch komt naar nederland op 11 en 12 Juni.

11 juni in Pumerend Pop- en Cultuurpodium P3

12 Juni in dordrecht met het festival wantijpop (gratis festival)

Brain 'Head' Welch heeft vooral naam gemaakt als gitarist in de band Korn. Maar ook nadat hij uit deze band stapte is hij erg populair gebleven.

Brian 'Head' Welch pakte al op zeer jonge leeftijd de gitaar en vond hiermee zijn roeping. Want toen hij nog maar net klaar was met school startte hij samen met anderen de band die nu bekend is als Korn. De band werd al snel een groot succes en won meerdere Grammy awards en de cd's werden bekroond als Multi-platina. Korn behoorde dan ook al snel tot de top van de muziekwereld.

brian_head_400.jpg

In 2005 besloot Head te stoppen met zijn activiteiten voor de band en meer thuis te zijn voor zijn dochtertje. Enkele maanden na zijn beslissing uit de band te stappen reisde hij af naar India om daar de eerste Head Home te staren. Dit is een weeshuis voor zeker 200 weeskinderen, en voorziet deze kinderen van huisvesting, onderwijs en voedsel.

Al snel liet Head weten dat hij, na zijn grote stap om uit Korn te stappen, niet geheel uit de muziekwereld stapt. Hij begon een solo project met als enige doel het positief veranderen van de jeugd doormiddel van muziek.

Op 11 juni doet Head P3 aan en dit is nu al een concert dat je zeker niet mag missen!

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop het niet, of althans: dan hoop ik er niet te zijn. Wat een waardeloze cd heeft deze man gemaakt na zijn protserige bekering zeg... nooo.gif Korn was nog wel grappig (althans, een of twee albums), maar dit? Nee!

Het valt me wel meer op dat mensen die tot bekering komen opeens waardeloze muzak gaan maken. Alsof ze denken: "Ach, ik hoor nu toch bij God dus mag ik ook wel rotmuziek maken, als het maar tot zijn eer is."

Mod-edit: Een klein beetje op je taalgebruik letten, svp.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid