Spring naar bijdragen

Christian Hardcore CD (Gabber)


Aanbevolen berichten

Eej allemaal, sinds gisteren te koop; de CD \"Christian Hardcore\" een heftige, bijzondere, unieke, maar ook controversiële CD gevuld met 9 Christelijke hardcore tracks. Een style die zich kenmerkt met harde beats en opzwepende melodieën. Toch hebben de makers zich laten inspireren door het geloof en is hun doel om de mensen in de Hardcore Scene met het evangelie te bereiken. Daarnaast willen zij voor christelijke hardcore liefhebbers een alternatief bieden voor de vele negatieve/agressieve reguliere hardcore tracks.

Artiesten: DJ Flubbel & D-Morphian.

Dit wil ik graag even met jullie delen; en ik ben vooral benieuwd naar jullie reacties!

Zie hier een promotie video -->

En hier kan je hem bestellen (voor maar euro.png 9,99 (incl verzendkosten)) --> link

Groetjes,

Jeroen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op zondag 10 oktober 2010 19:00:58 schreef Flubbels! het volgende:

een alternatief bieden voor de vele negatieve/agressieve reguliere hardcore tracks.

Is het niet meer de soort van muziek die agressie oproept dan de tekst?

Ik wordt alleen al agressief door al dat gedreun..Ik kan dat niet rijmen met God..Zou Jezus ook hier naar luisteren als hij vandaag de dag rond zou lopen?

Romeinen 12:2

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

een alternatief bieden voor de vele negatieve/agressieve reguliere hardcore tracks.

Is het niet meer de soort van muziek die agressie oproept dan de tekst?

Ik wordt alleen al agressief door al dat gedreun..Ik kan dat niet rijmen met God..Zou Jezus ook hier naar luisteren als hij vandaag de dag rond zou lopen?

Romeinen 12:2

Zou Jezus Zich op een forum hebben aangemeld als Hij vandaag de dag zou rondlopen? Sowieso, moeten wij alles doen wat Jezus wel of niet deed? Jezus vroeg ook nooit de Vader om vergeving voor zichzelf, moeten wij dat dan ook maar niet doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

een alternatief bieden voor de vele negatieve/agressieve reguliere hardcore tracks.

Is het niet meer de soort van muziek die agressie oproept dan de tekst?

Ik wordt alleen al agressief door al dat gedreun..Ik kan dat niet rijmen met God..Zou Jezus ook hier naar luisteren als hij vandaag de dag rond zou lopen?

Romeinen 12:2

Jezus ging juist om met mensen van de rand van de samenleving (iets wat destijds not done was). En hij maakte op de Sabat mensen beter... Hij was juist controversieel!

Trouwens, als je met bijbelteksten gaat gooien, dan weet ik er ook nog wel één. Wat dacht je van David die in zijn onderbroek voor de ark uit danste??? :-d

Trouwens leuk nieuwtje over de CD, we komen volgende week vrijdag in het Nederlands Dagblad :-d

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Jezus ging juist om met mensen van de rand van de samenleving (iets wat destijds not done was). En hij maakte op de Sabat mensen beter... Hij was juist controversieel!

Trouwens, als je met bijbelteksten gaat gooien, dan weet ik er ook nog wel één. Wat dacht je van David die in zijn onderbroek voor de ark uit danste???
:-d

Trouwens leuk nieuwtje over de CD, we komen volgende week vrijdag in het Nederlands Dagblad
:-d

Hij werd echter geen prostituee of tollenaar knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op dinsdag 19 oktober 2010 19:52:49 schreef Flubbels! het volgende:

[...]

Jezus ging juist om met mensen van de rand van de samenleving (iets wat destijds not done was). En hij maakte op de Sabat mensen beter... Hij was juist controversieel!

Dus moeten we ook maar aan de rand van de samenleving gaat staan?? En mensen beter maken of naar Gabber luisteren is appels met peren vergelijken lijkt me.

Trouwens, als je met bijbelteksten gaat gooien, dan weet ik er ook nog wel één. Wat dacht je van David die in zijn onderbroek voor de ark uit danste??? :-d

David was nou niet bepaald het ideale voorbeeld. Hij ging ook met Bathseba naar bed na haar man te hebben laten ombrengen.. In je onderbroek huppelen was niet bepaald iets wat we na moeten volgen lijkt me.. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar het komt er wel op neer dat je voor jezelf invult wat Jezus al dan niet zou doen, puur vanuit je eigen smaak. Toch?

Een Christen zijn betekent een volgeling zijn van Christus..Ofwel, dezelfde dingen doen als Hem.

Jezus belijden in de griekse grondtekst betekent " Hetzelfde zeggen als Jezus"

Uiteraard hoeven we hem niet te kopieren want dat gaat niet. Wel kun je zien hoe hij met mensen, religies, God etc omgaat. Christenen zouden dan logischerwijs dezelfde standpunten innemen als Hij. Net als de apostelen en discipelen. Die deden en zeiden ook dezelfde dingen als Jezus met alle positieve gevolgen van dien. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha! Nee, volgens mij is het meer als groep iets gemeenschappelijks zeggen.

Maar sowieso moet je gedrag geen na-aperij worden, dan is ieder ander persoon na-apen net zo goed als Jezus en beschouw je hem niet of niet per se als God de Zoon. Een uitgangspunt voor het handelen van een christen is dat Jezus Christus de waarlijk opgestane God is. Dat feitje heeft meer consequenties voor het gedrag en de keuzes dan simpelweg Jezus' gedrag kopiëren. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid