Spring naar bijdragen

"Ik zoek een bijbeltekst" algemeen


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 463
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Over de vader van Jezus wordt gezegd:

(Psalm 90:2) Voordat de bergen zelfs maar geboren werden, Of gij voorts de aarde en het productieve land als met barensweeën hadt voortgebracht, Ja, van onbepaalde tijd tot onbepaalde tijd zijt gij God.

Maar over Jezus wordt gezegd:

(Johannes 3:16) Want God heeft de wereld zozeer liefgehad dat hij zijn eniggeboren Zoon heeft gegeven, opdat een ieder die geloof oefent in hem, niet vernietigd zou worden, maar eeuwig leven zou hebben.?

Jezus wordt hier eniggeboren zoon genoemd ,dus heeft hij wel een begin .

(Openbaring 3:14) En schrijf aan de engel van de gemeente in Laodicea: Deze dingen zegt de Amen, de getrouwe en waarachtige getuige, het begin van de schepping door God

Duidelijker kan het niet:Jezus Christus was de eerste schepping door God.

Aimée,

Hoe verklaar je dit

Johannes 2

19 Jezus antwoordde en zei hun: "Breek deze tempel af en na drie dagen zal ik hem weer herstellen."

Jezus zegt niet: "De Vader" of 'God' maar hij zegt: "IK".


Samengevoegd:

Quote:

[...]

(Spreuken 4:18-19) 18 Maar het pad van de rechtvaardigen is als het glanzende licht, dat steeds helderder wordt tot de dag stevig bevestigd is. 19 De weg van de goddelozen is als het donker; zij hebben niet geweten waarover zij blijven struikelen.

mmm, volgens mij moet deze tekst zo gelezen worden...

18 Maar het pad van de Jehovah's Getuigen is als het glanzende licht, dat steeds helderder wordt tot de dag stevig bevestigd is

Toch? Aimée?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

hoi,

Ben op zoek naar een tekst in de bijbel, waarvan ik denk deze eens gelezen te hebben, maar heb geen flauw idee waar ik deze kan vinden.

Het gaat over dat de mensen die niet in God geloven het makkelijk af gaat op aarde, dat de dingen goed gaan. en dat het voor een gelovige moeilijk is, dat dingen niet "vlekkeloos" verlopen.

hoop dat jullie me kunnen helpen! idea8.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

(Psalm 73:3-18) . . . Want ik werd afgunstig op de pochers, [Toen] ik maar steeds de vréde der goddelozen zag. 4 Want zij hebben geen doodsangsten; En hun lijf is vet. 5 Zij verkeren zelfs niet in de moeite van de sterfelijke mens, En zij worden niet zo geplaagd als andere mensen. 6 Daarom heeft de hoogmoed hun tot halsketting gediend; Het geweld omhult hen als een gewaad. 7 Hun oog is uitgepuild van het vet; Zij zijn de inbeeldingen van het hart te boven gegaan. 8 Zij spotten en spreken over dat wat slecht is; Over afzetten spreken zij in verheven trant. 9 Zij hebben hun mond in de hemel zelf gezet, En hun tong, die gaat rond op de aarde. 10 Daarom brengt hij zijn volk hierheen terug, En de wateren van wat vol is, worden voor hen afgetapt. 11 En zij hebben gezegd: „Hoe is God het te weten gekomen? En bestaat er wel kennis bij de Allerhoogste?†12 Zie! Dit zijn de goddelozen, die voor onbepaalde tijd onbezorgd zijn. Zij hebben [hun] middelen voor levensonderhoud vermeerderd. 13 Waarlijk, het is tevergeefs dat ik mijn hart heb gereinigd En dat ik mijn handen in louter onschuld was. 14 En ik werd de gehele dag geplaagd, En mijn correctie is er elke morgen. 15 Indien ik had gezegd: „Ik wil iets dergelijks vertellenâ€, Zie! jegens het geslacht van uw zonen Zou ik verraderlijk hebben gehandeld. 16 En ik bleef nadenken om dit te verstaan; Het was iets moeilijks in mijn ogen, 17 Totdat ik vervolgens in het grootse heiligdom van God kwam. Ik wilde hun toekomst onderscheiden. 18 Waarlijk, op een glibberige bodem plaatst gij hen. Gij hebt hen tot puinhopen doen vervallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kijk 's in Prediker 8:10 Eveneens zag ik, hoe goddelozen begraven werden en (de rust) ingingen, terwijl zij die recht gehandeld hadden, van de heilige plaats moesten weggaan en in de stad vergeten werden. Ook dit is ijdelheid. 11 Omdat het vonnis over de boze daad niet aanstonds voltrokken wordt, daarom is het hart der mensenkinderen in hen begerig om kwaad te doen, 12 daar een zondaar honderdmaal kwaad doet en toch lang leeft. Nochtans weet ik, dat het de godvrezenden wel zal gaan, omdat zij voor Hem vrezen; 13 de goddeloze daarentegen zal het niet welgaan en hij zal zijn levensduur niet verlengen als de schaduw, omdat hij voor God niet vreest.

14 Er is een ijdel ding, dat op aarde geschiedt: er zijn rechtvaardigen, wie het gaat naar de verdienste der goddelozen en er zijn goddelozen, wie het gaat naar de verdienste der rechtvaardigen; ik zeide, dat ook dit ijdelheid is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wellicht de volgende?

"13 Jullie hebben tegen elkaar harde woorden over mij gesproken – zegt de HEER –, en jullie vragen: ‘Wat hebben we dan over u gezegd?’ 14 Jullie hebben gezegd: ‘Wat heeft het voor nut om God te dienen, wat hebben we eraan dat we zijn voorschriften in acht nemen en ons in een boetekleed hullen voor de HEER van de hemelse machten? 15 We moeten de hoogmoedigen wel gelukkig prijzen, want wie zich goddeloos gedraagt gaat het voor de wind, en wie God beproeft komt er goed vanaf!’" (Maleachi 3)

"3 De mens zonder God prijst wat hij najaagt,

en als hij rijk is, vervloekt en veracht hij de HEER.

4 Hij denkt in zijn waan: Niemand vraagt mij rekenschap.

Er is geen God, maakt hij zich wijs.

5 Het gaat hem goed, wat hij ook onderneemt,

maar uw verheven oordelen raken hem niet.

Zijn tegenstanders beticht hij van leugens.

6 Hij denkt bij zichzelf: Ik kom niet ten val,

nooit kan het kwaad mij deren.

7 Zijn mond vloekt en liegt, dreigt met geweld,

zijn tong brengt misdaad en onrecht voort.

8 Op stille plaatsen ligt hij in hinderlaag,

op verborgen plekken doodt hij onschuldigen,

zijn ogen spieden naar weerloze mensen.

9 Hij loert, verborgen als een leeuw in het struikgewas,

hij loert naar een prooi en tracht hem te vangen,

hij vangt zijn prooi in een net en sleurt hem mee –

10 die buigt, krimpt ineen,

en valt in zijn klauwen, weerloos.

11 Hij denkt bij zichzelf: God vergeet het,

wendt zijn blik af, ziet het niet.

12 Sta op, HEER, hef uw hand, God,

vergeet de armen niet.

13 Hoe kan de zondaar u verachten

en denken: God vraagt geen rekenschap." (Psalm 10)

"7 Waarom leven goddelozen lang,

tot in hun ouderdom welvarend en gezond?

8 Zij leven en ze zien hun kinderen gedijen,

en zelfs de kinderen van hun kinderen.

9 In hun huis heerst vrede zonder vrees,

ze worden niet getroffen door Gods gesel.

10 Hun stieren springen en bevruchten,

hun koeien kalven zonder misdracht.

11 Hun kinderen rennen buiten rond,

vrolijk als de schapen en de geiten.

12 Ze zingen, begeleid door lier en tamboerijn,

ze vermaken zich bij fluitmuziek.

13 Hun leven kent slechts voorspoed

en rustig dalen ze af naar het dodenrijk.

14 Ze zeggen tegen God: “Blijf ver van ons,

wij willen niet de wegen volgen die u wijst.

15 Wie is de Ontzagwekkende dat wij hem zouden eren?

Wat baat het ons tot hem te bidden?â€" (Job 21)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Zomaar even een selectie

Job 4:6 Is dan niet uw godsvrucht uw toevlucht, uw onberispelijke wandel uw hoop?

Job 5:16 Zo is er dan voor de geringe hoop, en sluit de boosheid haar mond.

Job 6:8 Och, of mijn bede in vervulling ging, en God mijn hoop verwezenlijkte,

Job 11:18 Gij zult vertrouwen, omdat er hoop is, en als gij rondgezien hebt, zult gij gerust gaan slapen;

Job 14:7 Want voor een boom blijft er nog hoop; wordt die omgehouwen, hij loopt weer uit, en zijn nieuwe scheuten blijven niet achterwege. {}

Job 14:14 Als een mens sterft, zou hij herleven? Dan zou ik hoop hebben al de dagen van mijn zware dienst, totdat mijn aflossing zou komen.

Job 14:19 het water stenen afslijpt, zijn stromen het stof der aarde wegspoelen, zo vernietigt Gij des mensen hoop. {}

Job 17:15 waar ergens is dan mijn hoop? Ja, mijn verwachting, wie kan haar ontdekken?

Job 19:10 Hij heeft mij aan alle kanten afgebroken, zodat ik verga, en mijn hoop als een boom uitgerukt.

Ps 9:18 Want niet voorgoed blijft de arme vergeten, niet voor immer gaat de hoop der ootmoedigen teloor.

Ps 38:15 Want op U, HERE, hoop ik; Gij immers zult antwoorden, Here, mijn God.

Ps 39:7 En nu, wat verwacht ik, Here? Mijn hoop, die is op U.

Ps 42:5 Wat buigt gij u neder, o mijn ziel, en zijt gij onrustig in mij? Hoop op God, want ik zal Hem nog loven, mijn Verlosser en mijn God! {}

Ps 42:11 Wat buigt gij u neder, o mijn ziel, en wat zijt gij onrustig in mij? Hoop op God, want ik zal Hem nog loven, mijn Verlosser en mijn God! {}

Ps 43:5 Wat buigt gij u neder, o mijn ziel, en wat zijt gij onrustig in mij? Hoop op God, want ik zal Hem nog loven, mijn Verlosser en mijn God! {}

Ps 62:10 Vertrouwt niet op verdrukking, stelt geen ijdele hoop op roof; als het vermogen aanwast, zet er het hart niet op.

Ps 119:49 Gedenk het woord tot uw knecht, omdat Gij mij hoop hebt gegeven;

Ps 119:74 Zij, die U vrezen, zien mij en verheugen zich, want ik hoop op uw woord.

Ps 119:81 Mijn ziel smacht naar uw heil, op uw woord hoop ik;

Ps 119:114 Gij zijt mijn schuilplaats en mijn schild, ik hoop op uw woord.

Ps 119:116 Schraag mij naar uw belofte, opdat ik leve, laat mij met mijn hoop niet beschaamd uitkomen.

Ps 119:147 Voor de morgenschemering roep ik om hulp, op uw woord hoop ik.

Ps 119:166 Op uw heil hoop ik, o HERE, en uw geboden doe ik.

Ps 130:5 Ik verwacht de HERE, mijn ziel verwacht en ik hoop op zijn woord;

Spr 10:28 De verwachting der rechtvaardigen is vreugde, maar de hoop der goddelozen gaat teniet.

Spr 19:18 Kastijd uw zoon, wanneer er nog hoop is, maar laat u niet verleiden hem te doden. {}

Spr 26:12 Ziet gij een man die wijs is in eigen oog, voor een dwaas is meer hoop dan voor hem.

Spr 29:20 Ziet gij iemand die met zijn woorden te haastig is, voor een dwaas is meer hoop dan voor hem.

Pre 9:4 Want voor al wie tot de levenden behoort, is er hoop, immers een levende hond is beter dan een dode leeuw.

Jer 8:15 Hoop op vrede, maar er is niets goeds; op een tijd van genezing, maar zie, verschrikking!

Jer 14:19 Hebt Gij Juda dan geheel en al verworpen? Heeft uw ziel een afkeer van Sion? Waarom hebt Gij ons geslagen, zodat er voor ons geen genezing is? Hoop op vrede, maar er is niets goeds; op een tijd van genezing, maar zie, verschrikking!

Jer 31:17 Ja, er is hoop voor uw toekomst, luidt het woord des HEREN, de kinderen zullen naar hun gebied terugkeren.

Kla 3:18 Ik dacht: vergaan is mijn kracht, vervlogen mijn hoop op de HERE.

Kla 3:29 Hij drukke zijn mond in het stof, misschien is er hoop.

Eze 19:5 Toen zij zag, dat haar hoop uitbleef, ja, was verloren gegaan, nam zij een andere van haar welpen en maakte hem tot jonge leeuw.

Eze 37:11 Voorts zeide Hij tot mij: Mensenkind, deze beenderen zijn het gehele huis Israels. Zie, zij zeggen: Onze beenderen zijn verdord en onze hoop is vervlogen; het is met ons gedaan.

Hos 2:15 Ik zal haar aldaar haar wijngaarden geven, en het dal Achor maken tot een deur der hoop. Dan zal zij daar zingen als in de dagen van haar jeugd, als ten dage toen zij trok uit Egypte.

Hag 2:16 voordat deze dingen geschiedden: kwam men bij een hoop van twintig maten, dan waren er slechts tien; kwam men bij de wijnpers om vijftig maten uit de bak te scheppen, dan waren er slechts twintig.

Zac 9:12 Keert terug naar de burcht, gij gevangenen, die hoop moogt koesteren; nog heden verkondig Ik: dubbel zal Ik u vergelding doen. {}

Lu 24:21 Wij echter leefden in de hoop, dat Hij het was, die Israel verlossen zou. Maar met dit al is het thans reeds de derde dag, sinds dit geschied is.

Joh 5:45 Denkt niet, dat Ik u zal aanklagen bij de Vader; uw aanklager is Mozes, op wie gij uw hoop gevestigd hebt.

Hnd 24:15 terwijl ik van God hoop, gelijk ook dezen zelf het verwachten, dat er een opstanding van rechtvaardigen en onrechtvaardigen zal zijn. {} {}

Hnd 26:6 En nu sta ik voor het gerecht om mijn hoop op de belofte, die door God aan onze vaderen gedaan is;

Hnd 26:7 welke onze twaalf stammen, door voortdurend nacht en dag God te vereren, hopen te bereiken. Om deze hoop, o koning, word ik door Joden aangeklaagd. {} {}

Hnd 27:20 En toen zich verscheidene dagen zon noch sterren vertoonden, en zwaar noodweer ons bedreigde, werd ons tenslotte alle hoop op redding benomen. {}

Hnd 28:20 Daarom heb ik verzocht u te zien en toe te spreken, want om de hoop van Israel draag ik deze keten. {}

Ro 4:18 En hij heeft tegen hoop op hoop geloofd, dat hij een vader van vele volken zou worden, volgens hetgeen gezegd was: Zo zal uw nageslacht zijn.

Ro 5:2 door wie wij ook de toegang hebben verkregen in het geloof tot deze genade, waarin wij staan, en roemen in de hoop op de heerlijkheid Gods.

Ro 5:4 en de volharding beproefdheid, en de beproefdheid hoop;

Ro 5:5 en de hoop maakt niet beschaamd, omdat de liefde Gods in onze harten uitgestort is door de Heilige Geest, die ons gegeven is,

Ro 8:24 Want in die hoop zijn wij behouden. Maar hoop, die gezien wordt, is geen hoop, want hoe zal men hopen op hetgeen men ziet?

Ro 12:12 Weest blijde in de hoop, geduldig in de verdrukking, volhardend in het gebed,

Ro 15:4 Al wat namelijk tevoren geschreven is, werd tot ons onderricht geschreven, opdat wij in de weg der volharding en van de vertroosting der Schriften de hoop zouden vasthouden.

Ro 15:13 De God nu der hope vervulle u met louter vreugde en vrede in uw geloof, om overvloedig te zijn in de hoop, door de kracht des Heiligen Geestes. {}

1Co 9:10 Of zegt Hij dit in elk geval om onzentwil? Ja, om onzentwil werd het geschreven, omdat de ploeger moet ploegen in hope, en wie dorst moet dorsen in de hoop zijn deel te ontvangen.

1Co 13:13 Zo blijven dan: Geloof, hoop en liefde, deze drie, maar de meeste van deze is de liefde.

1Co 15:19 Indien wij alleen voor dit leven onze hoop op Christus gebouwd hebben, zijn wij de beklagenswaardigste van alle mensen.

2Co 1:7 En onze hoop voor u is wel gegrond, want wij weten, dat gij evenzeer aan de vertroosting deel hebt als aan het lijden. {}

2Co 1:10 En Hij heeft ons uit zulk een groot doodsgevaar verlost en zal ons verlossen: op Hem hebben wij onze hoop gevestigd, dat Hij ons ook verder verlossen zal,

2Co 1:13 Want wij schrijven u niets anders dan wat gij leest of ook begrijpt, ja, ik hoop, dat gij het volkomen zult begrijpen,

2Co 5:11 Daar wij dan weten, hoezeer de Here te vrezen is, trachten wij de mensen te overtuigen; voor God echter is ons bedoelen openbaar en, naar ik hoop, is het ook in uw geweten openbaar.

Efe 1:12 opdat wij zouden zijn tot lof zijner heerlijkheid, wij, die reeds tevoren onze hoop op Christus hadden gebouwd.

Efe 1:18 verlichte ogen uws harten, zodat gij weet, welke hoop zijn roeping wekt, hoe rijk de heerlijkheid is zijner erfenis bij de heiligen,

Efe 2:12 dat gij te dien tijde zonder Christus waart, uitgesloten van het burgerrecht Israels en vreemd aan de verbonden der belofte, zonder hoop en zonder God in de wereld. {}

Efe 4:4 een lichaam en een Geest, gelijk gij ook geroepen zijt in de ene hoop uwer roeping,

Flp 2:19 Ik hoop in de Here Jezus Timoteus spoedig tot u te zenden, opdat ook ik welgemoed moge zijn, wanneer ik vernomen heb, hoe het u gaat.

Flp 2:23 Hem hoop ik terstond te zenden, zodra ik zie, hoe het met mijn zaak loopt; {} {}

Col 1:5 om de hoop, die voor u is weggelegd in de hemelen. Daarvan hebt gij tevoren gehoord in de prediking der waarheid, (1-6) het evangelie,

Col 1:23 indien gij slechts wel gegrond en standvastig blijft in het geloof en u niet laat afbrengen van de hoop van het evangelie, dat gij gehoord hebt en dat verkondigd is in de ganse schepping onder de hemel, en waarvan ik, Paulus, een dienaar geworden ben.

Col 1:27 Hun heeft God willen bekendmaken, hoe rijk de heerlijkheid van dit geheimenis is onder de heidenen: Christus onder u, de hoop der heerlijkheid.

1Th 1:3 onophoudelijk gedachtig aan het werk uws geloofs, de inspanning uwer liefde en de volharding uwer hoop op onze Here Jezus Christus voor het oog van onze God en Vader.

1Th 2:19 Want wie is onze hoop of blijdschap of erekrans voor onze Here Jezus bij zijn komst, wie anders dan gij?

1Th 4:13 Doch wij willen u niet onkundig laten, broeders, wat betreft hen, die ontslapen, opdat gij niet bedroefd zijt, zoals de andere mensen, die geen hoop hebben.

1Th 5:8 maar laten wij, die de dag toebehoren, nuchter zijn, toegerust met het harnas van geloof en liefde en met de helm van de hoop der zaligheid;

2Th 2:16 En Hij, onze Here Jezus Christus, en God, onze Vader, die ons heeft liefgehad en ons eeuwige troost en goede hoop door zijn genade verleend heeft, {}

1Ti 1:1 Paulus, een apostel van Christus Jezus naar de opdracht van God, onze Heiland, en van Christus Jezus, onze hoop,

1Ti 3:14 Dit schrijf ik u, hoewel ik vrij spoedig tot u hoop te komen.

1Ti 4:10 Ja, hierom getroosten wij ons moeite en grote inspanning, omdat wij onze hoop gevestigd hebben op de levende God, die een Heiland is voor alle mensen, inzonderheid voor de gelovigen. {} {} {}

1Ti 5:5 Een ware weduwe dan, die alleen staat, heeft haar hoop op God gevestigd en volhardt in haar smekingen en gebeden dag en nacht;

1Ti 6:17 Hun, die rijk zijn in de tegenwoordige wereld, moet gij bevelen niet hooghartig te zijn, en hun hoop gevestigd te houden niet op onzekere rijkdom, doch op God, die ons alles rijkelijk ten gebruike geeft, {} {}

Tit 1:2 in de hoop des eeuwigen levens, dat God, die niet liegt, voor eeuwige tijden beloofd heeft, terwijl Hij te zijner tijd zijn woord heeft openbaar gemaakt in de verkondiging,

Tit 2:13 verwachtende de zalige hoop en de verschijning der heerlijkheid van onze grote God en Heiland, Christus Jezus, {}

Heb 3:6 maar Christus als Zoon over zijn huis. Zijn huis zijn wij, indien wij de vrijmoedigheid en de hoop, waarin wij roemen, tot het einde onverwrikt vasthouden.

Heb 6:11 Maar het is onze begeerte, dat ieder uwer dezelfde ijver blijve betonen tot de verwezenlijking der hoop tot het einde toe,

Heb 6:18 opdat door twee onveranderlijke dingen, waarbij het onmogelijk is, dat God liegen zou, wij, die tot Hem de toevlucht genomen hebben, een krachtige aansporing zouden hebben om de hoop te grijpen, die voor ons ligt.

Heb 7:19 (immers de wet heeft in geen enkel opzicht het volmaakte gebracht) maar thans wordt een betere hoop gewekt, waardoor wij nader tot God komen.

1Pe 1:3 Geloofd zij de God en Vader van onze Here Jezus Christus, die ons naar zijn grote barmhartigheid door de opstanding van Jezus Christus uit de doden heeft doen wedergeboren worden tot een levende hoop,

1Pe 1:13 Omgordt dus de lendenen van uw verstand, weest nuchter, en vestigt uw hoop volkomen op de genade, die u gebracht wordt door de openbaring van Jezus Christus.

1Pe 1:21 die door Hem gelooft in God, die Hem opgewekt heeft uit de doden en Hem heerlijkheid gegeven heeft, zodat uw geloof tevens hoop is op God.

1Pe 3:15 Maar heiligt de Christus in uw harten als Here, altijd bereid tot verantwoording aan al wie u rekenschap vraagt van de hoop, die in u is, doch met zachtmoedigheid en vreze,

1Jo 3:3 En een ieder, die deze hoop op Hem heeft, reinigt zich, gelijk Hij rein is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan zou ik vooral de Biref aan de Romeinen aanbevelen. Daarin is hoop eigl wel het thema door heel de brief heen.

Even buiten de bijbelteksten om: hoop heeft te maken met vooruitzicht; we hebben iets geweldigs in het vooruitzicht door Gods genadewerk aan ons betoond in Jezus. Vergeving van zonden en eeuwig leven vanuit Zijn Geest zijn de grootste vruchten ervan waar we onze hoop op mogen hebben, waaruit ook Gods nabijheid voort mag vloeien. Dat is denk ik in het kort wat hoop in het hier en nu in mag houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik had er een heel aantal opgezocht alleen Michiel moest net op het moment dat ik poste het topic sluiten boosrood.gif


Samengevoegd:

Zoekt, en Gij zult vinden

Gij zult geen vals gerucht opnemen; en stelt uw hand niet bij den goddeloze, om een getuige tot geweld te zijn.

Zijt verre van valse zaken; en den onschuldige en gerechtige zult gij niet doden; want Ik zal den goddeloze niet rechtvaardigen.

Gij zult de menigte tot boze zaken niet volgen; en gij zult niet spreken in een twistige zaak, dat gij u neigt naar de menigte, om het recht te buigen.Ook zult gij den geringe niet voortrekken en zijn twistige zaak.

Gij zult geen onrecht doen in het gericht, met de el, met het gewicht, of met de maat.

Gij zult een rechte wage (weegschaal) hebben, rechte weegstenen, een rechte efa ( 1/10 homer = 40 liter), en een rechte hin (1/6 bath = 6,5 liter).

Geen minstens 20, je kunt zelf ook zoeken. Deze teksten geven heel duidelijk aan hoe God denkt over welke vorm van leugen dan ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid