Spring naar bijdragen

Goede mp3-speler?


Aanbevolen berichten

Hey, ik heb een bijna-overleden 6(?) jaar oude Philips Gogear waarvan de enige functie die het goed doet 'ramen ingooien' is. Dus ik ben op zoek naar een betaalbare mp3speler (niet van philips!) met een zelf in te stellen equalizer en 4GB> geheugen.

Wie heeft er tips?smile.gif

Vooral wat betreft equalizers. Voorgeprogrammeerde dingen zijn altijd nét niet goed, en op internet staat vaak alleen maar 'equalizer: ja/nee'.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik weet niet of die een equalizer heeft, en hij is ook niet in nederland te krijgen, maar mijn broer heeft een zune en als ik daar even mee werk is dat heerlijk
big-smile.gif

De zune-software gebruik ik zelfs als muziekspeler op mijn laptop ipv windows media player.

Niet in NL te krijgen = duurknipoog_dicht.gif Vaak dan, iig.. Ik zit te denken aan tussen de 50-100 euro ongeveer..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dan hij inderdaad sowieso te duur.

Maar ik em je echt aanraden
widegrin.gif
Verder heb ik er niet echt verstand van.

Je kunt
eens kijken.

Consumentenbond oid heeft geen onderzoek?

Consumentenbond is goed idee, oom en tante zijn er lid van dus kan wat dat betreft veel opzoeken.

Maar niemand die zelf een mp3-speler heeft die voldoet aan mijn eisen en die hem mij kan aanraden?smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelf heb ik een Ipod (ooit gewonnen, ik denk niet dat ik hem zelf gekocht had) en mijn zusje heeft een veel goedkopere mp3-speler van philips. Ik vind eigenlijk dat mijn Ipod wel een aantal voordelen heeft (en dan vooral de overzichtelijkheid van de schermen, het geluid vind ik niet persé veel beter dan bij m'n zusje) Ook heb ik wel eens gehoord dat de geluidskwaliteit nog meer af hangt van de oortjes/koptelefoon die je gebruikt dan van je mp3-speler, maar of dat waar is weet ik niet...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zelf heb ik een Ipod (ooit gewonnen, ik denk niet dat ik hem zelf gekocht had) en mijn zusje heeft een veel goedkopere mp3-speler van philips. Ik vind eigenlijk dat mijn Ipod wel een aantal voordelen heeft (en dan vooral de overzichtelijkheid van de schermen, het geluid vind ik niet persé veel beter dan bij m'n zusje) Ook heb ik wel eens gehoord dat de geluidskwaliteit nog meer af hangt van de oortjes/koptelefoon die je gebruikt dan van je mp3-speler, maar of dat waar is weet ik niet...

Ja, is waar. De oordopjes die je bij je iPod krijgt vind ik waardeloos smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Creative ZEN Style 100 of 300, beide 8 gig. Ik heb de voorloper hiervan (ZEN Mosaic) en er zéér tevreden over. Manlief ook btw. De 100 is bij bol.com 50 euro.

Oh en zelf te beheren equalizers
smile.gif

Kijksmile.gif Deze zie ik inderdaad vaak langskomen in gidsjes, en zijn inderdaad vaak erg goedkoop.. Ik dacht alleen altijd dat je voor zo goedkoop ws niet iets heel erg goeds krijgtpuh2.gif

Nog meer mensen?smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Kijk
smile.gif
Deze zie ik inderdaad vaak langskomen in gidsjes, en zijn inderdaad vaak erg goedkoop.. Ik dacht alleen altijd dat je voor zo goedkoop ws niet iets heel erg goeds krijgt
puh2.gif

Creative is beter dan Apple smile.gif En echt 3x zo goedkoop (als het niet meer is puh2.gif ) Maar de accu's van Apple zijn wel beter. Menu's is wat je gewend bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Kijk
smile.gif
Deze zie ik inderdaad vaak langskomen in gidsjes, en zijn inderdaad vaak erg goedkoop.. Ik dacht alleen altijd dat je voor zo goedkoop ws niet iets heel erg goeds krijgt
puh2.gif

Nog meer mensen?
smile.gif

Ik ben erg tevreden met ZEN. Heb ik zelf ook gebruikt, tot ik overging op het gebruik van mijn gsm als mp3 speler.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het geluid van de iPod is érg matig, vooral dankzij de dopjes. Sowieso is het kopen van een goede koptelefoon veel belangrijker dan de mp3-speler zelf en de equalizer is echt niet zo belangrijk als je een goede koptelefoon koopt.

Als je een hele goede koptelefoon koopt kan je wellicht zonder. Maar ik moet echt de bas opdraaien anders is die bij sommige liedjes nauwelijks te horen. En voor metal zit er ook vaak te veel mid in het standaard geluid..

@Morpho: gsm gebruiken deed ik ook, totdat mijn bijgeleverde dopjes stuk gingen en ik erachter kwam dat er bijna geen dopjes te koop zijn met de aansluiting die op de bijgeleverde zat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid