Spring naar bijdragen

Complottheorie Illuminati


Complottheorie onzin?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Complottheorie onzin?

    • ja, bangmakerij
      14
    • nee
      5


Aanbevolen berichten

Wel vind ik dat bepaalde wereldleiders er rare hobbies op nahouden. Verkleed in kux kuxclan pakjes zogenaamd mensen(waren poppen) offeren in een afgesloten terrein en 1 of andere uilengod vereren enz...

Uiteraard mag iedereen zijn hobbies hebben halloween dan lopen ze er ook raar bij. Maar dat machtige (voormalige) wereldleiders zoals George W Bush die zichzelf christen noemen daar aan mee doen vind ik opvallend. Ze doen dat als een soort jaarlijks ritueel.

Ze deden er ook heel geheimzinnig over. Tot er een keer een verslaggever met een verborgen camera alles gefilmd had op het terrein en er in was geslaagd binnen te komen.

Je hoort wel vaker rare dingen en dan denk ik jaja het zal wel, maar het blijkt dat een aantal bekende wereldleiders deze hobby beoefenen. Vond het opvallend dat verwacht je niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quote:

Heb je daar een bron van? Het klinkt namelijk als een heel groot broodje aap wat er altijd als zoete koek in gaat bij diegenen die het graag willen geloven.

Broodje aapverhaal zo dacht ik er eerst ook over, toen iemand mij dat voor het eerst vertelde, toen stond ik er net zo skeptisch tegenover als jij, maar het blijkt toch echt waar te zijn. Dat je me niet meteen geloofd snap ik ook wel, het klinkt als een verhaal verzonnen door een fantast, maar sinds ik de reportage van Alex Jones heb gezien die een keer daarbinnen met verborgen camera alles heeft gefilmd keek ik er opeens heel anders tegenaan. Ik was in het begin net zo skeptisch als jij want ik geloof ook niet meteen alles.

Het klinkt als iets onwerkelijks maar ook bepaalde wereldleiders schijnen een soort jaarlijkse 'halloweenparty' te houden waar ze nogal geheimzinnig over doen. In ieder geval geen pers toestaan op het terrein!!

Het is al een tijdje terug dat men dit gefilmd heeft dus klaarblijkelijk is niet iedereen op de hoogte van deze vreemde hobby van sommige wereldleiders, daar men nog steeds denkt dat ik een broodje aap verkoop. Kijk en beoordeel zelf wat je ervan denkt. Dat wereldleiders lid zijn van een club waar men in rare pakjes loopt en nep mensenoffers brengt aan een soort uilengod dat geloofde ik eerst ook niet, maar het schijnt toch echt waar te zijn. Of de hele reportage is nep, maar dat geloof ik zelf niet. Zeker als je in het 2e filmpje wat ik geplaatst heb ziet hoe boos een amerikaanse politicus reageert als Alex Jones aangeeft dat hij met zijn camera alles gefilmd heeft.

Dit is deel 5 van de reportage maar het bestaat uit 9 delen waarbij journalist Alex Jones eerst verteld over de geschiedenis van de Bohemian Groove, de club waar de elite van Amerika waaronder Henry Kissinger en George Bush ook lid van is.

Daarna gaat hij met een verborgen camera naar binnen om oa de rare heidense rituelen die men daar houdt te filmen.

Je kan ook kijken vanaf deel 1 maar ik heb dat geskipped, en hier het deel geplaatst van de reportage waarin Alex Jones echt naar binnen gaat met verborgen camera. Zou je meer over de achtergronden van deze club willen weten dan raad ik je aan vanaf deel 1 te kijken:

link

In wat delen later zal ook het rare offerritueel wat men daar s'avonds houdt stiekum gefilmd worden door Alex Jones

Hier interviewd Alex Jones een amerikaanse bekende politicus die het niet prettig vond dat Alex Jones hem verteld dat hij de journalist was die naar binnen was gesneaked om het ritueel van het offeren te filmen.

Zie hoe boos deze politicus reageert op Alex Jones als Alex hem verteld dat hij gefilmd heeft wat er allemaal binnen de muren van deze vreemde club wordt uitgespookt. Daar is deze politicus die hij interviewd(ook een lid van deze rare club) duidelijk niet amused mee. Zeker als Alex Jones hem er op een gegeven moment mee confronteert en lastige vragen gaat stellen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb met de nodige moeite het filmpje afgekeken maar man wat een ontstellende onzin. En het bewijst absoluut niets, moet je eens naar het filmpje kijken met het geluid uit dan zie je pas goed dat het helemaal nergens over gaat. Het lijkt nog het meest op zo'n terug naar de natuur conferentieoord (camp).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb met de nodige moeite het filmpje afgekeken maar man wat een ontstellende onzin. En het bewijst absoluut niets, moet je eens naar het filmpje kijken met het geluid uit dan zie je pas goed dat het helemaal nergens over gaat. Het lijkt nog het meest op zo'n terug naar de natuur conferentieoord (camp).

Na ontkenning volgt meestal bagetalisatie, ik weet het!

Vraag me af of je de hele documentaire hebt bekeken. Als je met een documentaire komt als men om bewijzen roept waarin deze reporter gewoon filmt wat men binnen deze club allemaal uitspookt dan ontkent men het of zegt men dat het niets voorstelt.

Zelf vind ik het wel erg vreemd dat mensen uit het amerikaanse congres zich bij dit soort clubjes aansluiten.

Btw het congreslid in het filmpje ontkent niks, maar zegt tegen alex jones dat hij het niet op prijs stelde dat Alex Jones binnen de muren van deze club gefilmd heeft.

Als het flauwekul was had dit congreslid het namelijk ook naar het land der fabelen kunnen verwijzen. Maar klaarblijkelijk is het wel waar want dit congreslid wind zich er nogal erg over op. Waarom zou je dan doen als het maar een fabeltje was? Dit congreslid geeft zelfs toe lid te zijn van deze club en zei dat hij geen respect had voor Alex Jones omdat hij alles binnen deze club met een verborgen camera heeft gefilmd. Dus hij ontkent het niet. Als het een vals filmpje was en het offerritueel was een nepopname dan had dit congreslid dat ook kunnen zeggen. Maar die opnames zijn weldegelijk echt!

Uiteraard snap ik dat je het niet kan geloven, maar het is weldegelijke een echte reportage met beelden geschoten binnen deze club.

Kijk het hele filmpje maar uit(alle delen)

Dat je nog steeds niet geloofd dat dit echt gebeurd vind ik niet eens raar. Ik geloofde het eerst ook niet.

Maar je mag het het jouwe van denken.

Uiteraard kan je het gewoon zien als een prive halloweenfeestje van congresleden, die het gewoon leuk vinden om verkleed rond te lopen.

Anderen denken er weer andere dingen over.

Een feit is in ieder geval dat er leden van de regering in Amerika lid zijn van deze club waar deze vreemde rituelen worden gehouden. Wat men er verder van denkt is aan een ieder.

Maar het is in ieder geval geen apenkool dat dit soort happenings plaastvinden.

Wanneer heb je volgens jou pas genoeg bewijs, als iemand gewoon als gefilmd heeft wat men binnen deze club uitspookt. Wat moet men nog meer aan bewijs leveren?

Je mag zeggen dat dit offerritueel wat gefilmd is door Alex Jones niks voorsteld of gelijk staat aan een verkleedpartijtje zoals Halloween. Maar de beelden zijn helaas voor de non-believers weldegelijk authentiek. En er zijn welgdelijk congresleden lid van deze club zoals het 2e filmpje bewijst.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Broodje aapverhaal zo dacht ik er eerst ook over, toen iemand mij dat voor het eerst vertelde, toen stond ik er net zo skeptisch tegenover als jij, maar het blijkt toch echt waar te zijn. Dat je me niet meteen geloofd snap ik ook wel, het klinkt als een verhaal verzonnen door een fantast, maar sinds ik de reportage van Alex Jones heb gezien die een keer daarbinnen met verborgen camera alles heeft gefilmd keek ik er opeens heel anders tegenaan. Ik was in het begin net zo skeptisch als jij want ik geloof ook niet meteen alles.

Het klinkt als iets onwerkelijks maar ook bepaalde wereldleiders schijnen een soort jaarlijkse 'halloweenparty' te houden waar ze nogal geheimzinnig over doen. In ieder geval geen pers toestaan op het terrein!!

Het is al een tijdje terug dat men dit gefilmd heeft dus klaarblijkelijk is niet iedereen op de hoogte van deze vreemde hobby van sommige wereldleiders, daar men nog steeds denkt dat ik een broodje aap verkoop. Kijk en beoordeel zelf wat je ervan denkt. Dat wereldleiders lid zijn van een club waar men in rare pakjes loopt en nep mensenoffers brengt aan een soort uilengod dat geloofde ik eerst ook niet, maar het schijnt toch echt waar te zijn. Of de hele reportage is nep, maar dat geloof ik zelf niet. Zeker als je in het 2e filmpje wat ik geplaatst heb ziet hoe boos een amerikaanse politicus reageert als Alex Jones aangeeft dat hij met zijn camera alles gefilmd heeft.

Dit is deel 5 van de reportage maar het bestaat uit 9 delen waarbij journalist Alex Jones eerst verteld over de geschiedenis van de Bohemian Groove, de club waar de elite van Amerika waaronder Henry Kissinger en George Bush ook lid van is.

Daarna gaat hij met een verborgen camera naar binnen om oa de rare heidense rituelen die men daar houdt te filmen.

Je kan ook kijken vanaf deel 1 maar ik heb dat geskipped, en hier het deel geplaatst van de reportage waarin Alex Jones echt naar binnen gaat met verborgen camera. Zou je meer over de achtergronden van deze club willen weten dan raad ik je aan vanaf deel 1 te kijken:

In wat delen later zal ook het rare offerritueel wat men daar s'avonds houdt stiekum gefilmd worden door Alex Jones

Hier interviewd Alex Jones een amerikaanse bekende politicus die het niet prettig vond dat Alex Jones hem verteld dat hij de journalist was die naar binnen was gesneaked om het ritueel van het offeren te filmen.

Zie hoe boos deze politicus reageert op Alex Jones als Alex hem verteld dat hij gefilmd heeft wat er allemaal binnen de muren van deze vreemde club wordt uitgespookt. Daar is deze politicus die hij interviewd(ook een lid van deze rare club) duidelijk niet amused mee. Zeker als Alex Jones hem er op een gegeven moment mee confronteert en lastige vragen gaat stellen:

Ik dacht: nu komt het. Een verborgen camera die Bush filmt terwijl hij een heidens ritueel uitvoert. Maar nee, ik zie een man die in één of ander landschap rondrijdt en een verhaaltje verzint.

Jouw reactie op Dingo is ook typerend voor complottheorie-aanhangers. Niet bewijs aanvoeren, maar zeggen dat Dingo in de ontkenningsfase zit. Het is precies om die reden dat de wetenschap complottheorieën als deze niet serieus nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Na ontkenning volgt meestal bagetalisatie, ik weet het!

Vraag me af of je de hele documentaire hebt bekeken. Als je met een documentaire komt als men om bewijzen roept waarin deze reporter gewoon filmt wat men binnen deze club allemaal uitspookt dan ontkent men het of zegt men dat het niets voorstelt.

[...]

Ik zeg gewoon dat het eerste filmpje, candid camera of niet, geen bal voorstelt en als dat al je bewijs is ga ik echt geen moeite doen om nog meer slaapverwekkende filmpjes te kijken. Maar als jij graag in complotten geloofd ga je gang, ik hou je niet tegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik zeg gewoon dat het eerste filmpje, candid camera of niet, geen bal voorstelt en als dat al je bewijs is ga ik echt geen moeite doen om nog meer slaapverwekkende filmpjes te kijken. Maar als jij graag in complotten geloofd ga je gang, ik hou je niet tegen.

Het gaat erom dat er mensen zijn binnen het amerikaanse congres die lid zijn van deze club en er is gewoon bewijs dat men zulke rare rituelen houdt binnen die club. Wat je er verder van vind is aan jou. Ik ben daar vrij helder in geweest.

Jij vraagt om bewijs, dat geef ik je en je geeft zelf toe dat je verder geen moeite wil doen. Nou dat is je goed recht. Maar van iemand die bepaalde dingen eist, ze op een gegeven moment krijgt aangereikt en vervolgens er verder geen moeite voor wil doen houdt het op.

Feit is dat bepaalde congresleden inderdaad lid zijn van deze club waaronder ook Bush die er inderdaad rare dingen uitspoken. Wat je er verder van vindt en of dat een onderdeel is van een complot laat ik aan een ieder.

Het ontkennen dat deze club bestaat en er leden uit de amerikaanse regering lid van zijn is iets wat je in ieder geval niet kan volhouden.

En wat je er verder van vindt is aan jou. Als mensen het een uit de hand gelopen verkleedpartijtje noemen mag dat uiteraard. Maar als mensen dan nog ontkennen dat dit soort gebeurtenissen plaatsvinden en congresleden er lid van zijn terwijl ze het voor de camera gewoon toegeven....tsja dan houdt het een beetje op.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het verbaast mij dat er toch ook Christenen zijn die op nee hebben gestemd. @dannyr sommige topmannen hebben inderdaad rare hobby's zoals enkele leden van fam. Bush.

Hoi Dutchpeanut,

jij geeft in ieder geval toe dat deze club bestaat en er inderdaad mensen als Bush er rare hobbies op na houden. oa bij skull and bones, maar ook bij de Bohemian Groove.

Alleen Dingo ontkent dit terwijl een congreslid gewoon toegeeft lid te zijn van deze club, en tegen Alex Jones zegt dat hij geen respect voor hem heeft omdat Alex dit ritueel heeft gefilmd.

Nou dan geeft dit congreslid toch toe dat dit ritueel plaatsvindt binnen de Bohemian Groove?

Toch zegt Dingo dat dit een een broodje aapverhaal is. Ik laat zien dat dit gewoon gebeurd binnen die club.

Wat hij en ieder ander er er verder van vindt moet ieder voor zich weten, ik dring mijn mening niet op. Ik laat de beelden gewoon zien en laat mensen zelf een oordeel vellen.

Maar doen alsof dit gewoon niet gebeurd is gewoon een feit ontkennen. Dat is hetzelfde als het ontkennen dat Bush een republikein is.

Of deze jaarlijkse bijeenkomsten ook onderdeel zijn van een complot en deze bijeenkomsten bezocht worden door mensen die allemaal lid zijn van de Illuminatie dat weet ik niet. Dat heb ik ook nergens gezegt. Ik hou me liever aan de feiten hoe vreemd ze ook lijken te zijn. En dit jaarlijkse offerritueel wat elk jaar plaatsvind binnen deze club is gewoon een feit.


Samengevoegd:

Quote:

In Nederland zijn er ook politici die lid zijn van het Republikeins genootschap heb ik nu een complot aangetoond?

Heb ik dat ergens beweerd dan? Jij vult dat zelf namelijk in voor mij! Maar als dit republikeins genootschap er zulke rare rituelen op na zou houden zou ik dat ook vreemd vinden ja, net zoals ik de rituelen(bewezen dat dit gebeurd!!) van de Bohemian Groove club er vreemd vind

Ik geef alleen aan dat ik het een vreemde Hobby vind. Als balkenende naar bijeenkomsten zou gaan waar mensen verkleed in kuxkuxclan pakjes een uilengod vereren en zogenaamde mensenoffers brengen zou je toch ook wel raar opkijken denk ik.

Fijn dat je ipv het te ontkennen nu in de fase bent beland dat je toegeeft dat het geen broodje aapverhaal is wat je eerdere standpunt was voor je die beelden zag. Maar dat je nu toegeeft dat het inderdaad iets is wat gebeurd maar dat jij het meer als iets onschuldigs ziet. Dan hebben die filmpjes in ieder geval iets opgeleverd, namelijk dat het geen broodje aap is dat oa mensen als Bush en andere congresleden lid zijn van een club die dit soort rare rituelen uitvoert. Het is immers niet ik die iemand beschuldigd dat hij lid is van de Bohemian Groove, maar het is oa dit congreslid van de senaat zelf die gewoon open en bloot toegeeft lid te zijn van deze club.

En of het iets als onschuldig vermaak is daar kan je uiteraard over redetwisten. Maar ontkennen dat het gebeurd is iets wat je denk ik niet kan!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Heb ik dat ergens beweer dan.

Ik geef alleen aan dat ik het een vreemde Hobby vind. Als balkenende naar bijeenkomsten zou gaan waar mensen verkleed in kuxkuxclan pakjes een uilengod vereren en zogenaamde mensenoffers brengen zou je toch ook wel raar opkijken denk ik.

Fijn dat je ipv het te ontkennen nu in de fase bent beland dat je toegeeft dat het geen broodje aapverhaal is wat je eerdere standpunt was voor je die beelden zag. Maar dat je nu toegeeft dat het inderdaad iets is wat gebeurd maar dat jij het als iets onschuldigs ziet.

En of het iets als onschuldig vermaak is daar kan je uiteraard over redetwisten. Maar ontkennen dat het gebeurd is iets wat je denk ik niet kan!

Je verdraaid de feiten een beetje Dannyr. Ik heb gevraagd om bewijs en dan krijg ik een link naar een filmpje van 10 minuten waarin geen drol gebeurt. En waarom zou een politicus ontkennen dat hij lid is van een of andere uilenclub? Daarbij verkleed in KKK-pakjes met kappen op kun je precies niet zien wie daar aanwezig bij is. Dus het enige wat ik zeg is dat je fimpjes niets bewijzen en dat het barst van allerlei wilde verhalen op het internet en Youtube die even goed niet bewijzen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...] Ik dacht: nu komt het. Een verborgen camera die Het is precies om die reden dat de wetenschap complottheorieën als deze niet serieus nemen.

Ik neem mensen niet serieus die mij een complottheorie aanhanger noemen en voor de rest aangevoerde bewijzen zelfs uit de mond van een congreslid die zelf toegeeft lid te zijn van deze rare club negeert.

Dit staat voor de rest los van het feit of dit een onderdeel van een complot is.

Maar als mensen zelf zeggen geen moeite te doen om het bewijs waar ze eerder om vroegen na te kijken, ja wat kan ik dan nog verder.

Dus dat hele ritueel wat gefilmd is binnen de Bohemian Groove is nep?

En het congreslid die kwaad werd toen Alex Jones hem vertelde dat hij het ritueel gefilmd had speelde dat maar?

Datzelfde congreslid die gewoon toegeeft in het interview lid te zijn van deze club liegt dus?

Geen bewijs dus dat deze club bestaat met deze rare rituelen waar mensen uit de amerikaanse regering lid van zijn????


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Je verdraaid de feiten een beetje Dannyr.

Oh ja waar dan?

Quote:
Ik heb gevraagd om bewijs en dan krijg ik een link naar een filmpje van 10 minuten waarin geen drol gebeurt.

Wat is voor jou de defenitie van bewijs? Wellicht te lui om de hele documentaire te kijken. Dus het was maar een willekeurige padvindersclub volgens jou waar men voor de gein een soort Molochritueel houdt ... just for fun?

Quote:

En waarom zou een politicus ontkennen dat hij lid is van een of andere uilenclub? Daarbij verkleed in KKK-pakjes met kappen op kun je precies niet zien wie daar aanwezig bij is.

Tsja dus het was toch een willekeurige padvindersclub waar hij filmde met een verborgen camera, en het is dus niet waar? Als het de plaatselijke scoutingclub was geweest, dan was deze politicus niet zo kwaad geworden toen hij hoorde dat Alex jones daar gefilmd had.

Nee helaas ik denk dat jouw tegenwerpingen beginnen te rammelen en je niet vol kan houden dat Alex Jones alleen maar een kinderkampclubje heeft gefilmd, al mag je dat geloven dat vind ik best.

Quote:

Dus het enige wat ik zeg is dat je fimpjes niets bewijzen en dat het barst van allerlei wilde verhalen op het internet en Youtube die even goed niet bewijzen.

Welnee het is gewoon niet waar, allemaal in scene gezet en uit de duim gezogen zucht.....muur.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik neem mensen niet serieus die mij een complottheorie aanhanger noemen

Kerel, als je niet complottheorie-aanhanger genoemd wil worden, moet je je theorieën niet posten in een topic dat "complottheorie Illuminati" heet.

Quote:
en voor de rest aangevoerde bewijzen zelfs uit de mond van een congreslid die zelf toegeeft lid te zijn van deze rare club negeert.

Welke bewijzen?

Quote:
Dit staat voor de rest los van het feit of dit een onderdeel van een complot is.

Maar als mensen zelf zeggen geen moeite te doen om het bewijs waar ze eerder om vroegen na te kijken, ja wat kan ik dan nog verder.

Het punt is dat je geen bewijs laat zien.

Quote:
Dus dat hele ritueel wat gefilmd is binnen de Bohemian Groove is nep?

En het congreslid die kwaad werd toen Alex Jones hem vertelde dat hij het ritueel gefilmd had speelde dat maar?

Datzelfde congreslid die gewoon toegeeft in het interview lid te zijn van deze club liegt dus?

Geen bewijs dus dat deze club bestaat met deze rare rituelen waar mensen uit de amerikaanse regering lid van zijn????

Ik heb geen flauw idee wat er waar is van die opnames. Het zou me niks verbazen als er inderdaad een mannenclubje is dat rituelen uitvoert. Ga eens naar een studentenvereniging, en je ziet nog veel gekkere rituelen. Dus dat is niet zo vreemd.

Waar het om gaat, is of dit alles een bewijs is dat deze rituelen occult zijn, dat er mensen worden geofferd, dat Bush occult is, en dat dit een bedreiging voor de wereld vormt. Want als je die dingen wil bewijzen, zul je met iets beters moeten komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Kerel, als je niet complottheorie-aanhanger genoemd wil worden, moet je je theorieën niet posten in een topic dat "complottheorie Illuminati" heet.

Dit zijn geen theorieen maar gewoon uitspraken van mensen die toegeven dat ze lid zijn van de Bohemian Groove, dit is gewoon vastgelegd, niks de theorie. En de activiteiten van deze club waaronder het ritueel the cremation of care is door Alex Jones gewoon gefilmd met verborgen camera, maar dat is dan weer geen bewijs zeggen jij en je medetopicgenoot.

Jij en je medetopicgenoot reageren als volgt:

De oorlog in Irak is ook niet waar bewijs maar dat de inval van die tanks echt zijn, er zijn zoveel filmpjes op youtube dat men Irak binnenviel met tanks..moet ik alles geloven?.....dit is ongeveer hoe jij en je topicgenoot reageren op de documentaire die ik heb geplaatst. Nou dan houdt het voor mij een beetje op denk ik!

Quote:
[...] Welke bewijzen?

Tsja nog zo 1. Ontkennen dat een congreslid zelf zegt lid te zijn van de Bohemian Groove en als iemand dan filmt wat men binnen die club allemaal uitspookt oa the ritual of the cremation of care wat gefilmd is dan negeert men dat en noemt het geen bewijs muur.gif Alleen omdat men het zich niet kan voorstellen dat een amerikaans congreslid(en er zijn wel meerdere die lid zijn van de BG) daaraan mee zou doen. Maar ik koop niet zoveel voor wat jij je niet voor kunt stellen.

Quote:
[...] Het punt is dat je geen bewijs laat zien.

Het punt is dat je heldere uitspraken en uitgebreide documentaires waarin alles gefilmd wordt met een verborgen camera negeert en vervolgens zegt dat er geen bewijs is.....cirkel is rond zullen we maar zeggen bye.gif

Quote:

Ik heb geen flauw idee wat er waar is van die opnames. Het zou me niks verbazen als er inderdaad een mannenclubje is dat rituelen uitvoert. Ga eens naar een studentenvereniging, en je ziet nog veel gekkere rituelen. Dus dat is niet zo vreemd.

Nu nuanceer je dus toch je argument weer?

Van: Het is niet waar!!

Naar

Al zou het inderdaad een authentieke opname zijn dan is het verder niet zo vreemd dat ze zulke rituelen houden want dat doen ze bij studentenverenigingen ook.

Dat mag! Flipflopping noem ik dat knipoog_dicht.gif!!

Vraag me af wat je zou vinden als Balkenende daar zat om mee te doen met een offerritueel en zich ook nog christen noemt zoals Bush dat ook doet...maar goed ieder zijn meug.

Je draait nu van:...niet waar apenkool, naar:..al zou het dan toch waar zijn dan is het verder niet zo vreemd knipoog_dicht.gif

Quote:

Waar het om gaat, is of dit alles een bewijs is dat deze rituelen occult zijn,

Het ritueel wat door alex jones binnen de Bohemian Groove club(het was echt niet de scoutingclub! knipoog_dicht.gif ) is opgenomen heeft inderdaad een heidense en occulte oorsprong! Google eens naar mensenoffers en Moloch dan snap je wat ik bedoel.

Quote:

dat er mensen worden geofferd, dat Bush occult is, en dat dit een bedreiging voor de wereld vormt. Want als je die dingen wil bewijzen, zul je met iets beters moeten komen.

nu zeg je dat ik moet bewijzen of Bush een bedreiging voor de wereld vormt. nou ik kan je zeggen dat een deel van zijn gevoerde beleid inderdaad een bedreiging voor de wereld is geweest. Hij heeft zeker domme en niet zulke snuggere dingen gedaan. oa de inval in Irak die ik niet kan bewijzen op moment omdat ik er zelf niet bij ben geweest. Die beelden op de NOS kunnen ook in de afrikaanse woestijn zijn opgenomen met acteurs die lijken op amerikanen en irakezen knipoog_dicht.gif

En ja Bush is lid van een club waar men inderdaad rituelen houdt die een occulte oorsprong hebben dat klopt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb geen flauw idee wat er waar is van die opnames. Het zou me niks verbazen als er inderdaad een mannenclubje is dat rituelen uitvoert. Ga eens naar een studentenvereniging, en je ziet nog veel gekkere rituelen. Dus dat is niet zo vreemd.

Twee punten. widegrin.gif

Eerste punt: Als studenten iets doen, betekent dat nog niet meteen dat het dus ook normaal is. Studenten zijn juist de personen die zich nogal eens met zeer vreemde dingen bezig willen houden. puh2.gif Overigens heb ik zelf nog nooit van studenten gehoord die ritueel poppen gingen verbranden met jurkjes van de KKK aan... Als studenten vreemd doen, heeft het meestal vooral met bier te maken.

Tweede punt: deze mannen zijn geen studenten, maar worden geacht volwassen te zijn. Als volwassenen zich als studenten gedragen, is dat toch op zijn minst vreemd te noemen?*

* voor de duidelijkheid: de meeste studenten zweven ergens tussen puberteit en volwassenheid in

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mensen zijn altijd bang geweest voor geheime organisaties en dan m.n. voor de vrijmetselarij en het internationale jodendom/zionisme. Het verschijnen van het onweerlegbaar valse document "De protocollen van de Wijzen van Sion" was in die tijd het bewijs dat de joden toch wel degelijk bezig waren om de wereldorde omver te werpen en te vervangen met een seculier-joodse hedonistische cultuur waarin christenen vervolgd zouden worden. In Oost-Europa en het Midden-Oosten worden deze theorieën nog steeds breed gedragen.

Hetzelfde is er aan de hand met de Illuminatie, de Bohemian Grove en de Bilderbergconferenties. Het gaat dan om al dan niet bestaande groepen waar de rijken der aarde komen om uit te wisselen. Dat zulke platformen bestaan lijkt me logisch aangezien dat in iedere maatschappelijke laag gebeurd. Dat men op die bijeenkomst dan plannen maakt om boosaardige plannen te maken om de hele wereld onvruchtbaar te maken, genocides te plannen en wereldrampen te organiseren gaat er bij mij dan weer niet in.

Bovendien heeft dingo gewoon gelijk dat die filmpjes niks geloven. Totaal onsamenhangende beelden die hun cohesie krijgen door hetgeen de commentator zegt. Dat bewijst inderdaad niks.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dit zijn geen theorieen maar gewoon uitspraken van mensen die toegeven dat ze lid zijn van de Bohemian Groove, dit is gewoon vastgelegd, niks de theorie. En de activiteiten van deze club waaronder het ritueel the cremation of care is door Alex Jones gewoon gefilmd met verborgen camera, maar dat is dan weer geen bewijs zeggen jij en je medetopicgenoot.

Jij en je medetopicgenoot reageren als volgt:

De oorlog in Irak is ook niet waar bewijs maar dat de inval van die tanks echt zijn, er zijn zoveel filmpjes op youtube dat men Irak binnenviel met tanks..moet ik alles geloven?.....dit is ongeveer hoe jij en je topicgenoot reageren op de documentaire die ik heb geplaatst. Nou dan houdt het voor mij een beetje op denk ik!

Punt 1: Nogmaals, als je beledigd bent als ik je een complottheorie-aanhanger noem, moet je niet in een topic over complottheorieën je verhaal doen.

Punt 2: Je haalt in je post steeds twee dingen door elkaar. Jouw bewering bestaat uit twee onderdelen:

A) Er bestaat een Bohemian Club, een club waar een aantal hooggeplaatste mannen lid van zijn. Die club komt eens in de zoveel tijd samen en doen studentikoze dingen, bijvoorbeeld een ritueel met een uil.

B) Dit ritueel is occult. Bush is daarom occult, want Bush is lid van die Club. Er vinden mensenoffers plaats. Bush is dus geen christen.

Onderdeel A heb ik nooit ontkend. Ik weet niet wat er waar is van Bush' lidmaatschap van een mannenclub, maar het zou me niets verbazen als hij lid is van een elitair mannenclubje.

Onderdeel B heb ik wel altijd ontkend (daarom heb ik ook nooit gedraaid!). Simpelweg omdat daar geen bewijs van is.

Wat die Alex Jones in zijn filmpje laat zien (en laten we voor het gemak even aannemen dat zijn filmpjes betrouwbaar zijn), is 'bewijs' voor onderdeel A. Maar die dingen die hij erbij zegt (occult gedoe, mensenoffers, enz.) bewijst hij niet.

Dus als we het hebben over de oorlog in Irak, dan klopt jouw vergelijking niet. Dat ik jouw complottheorie niet geloof, is niet hetzelfde als ontkennen dat de oorlog in Irak heeft plaatsgevonden. Want de oorlog in Irak kon ik zien.

Wat jij doet, is niet hetzelfde als enkel beweren dat de oorlog in Irak heeft plaatsgevonden. Wat jij doet, is beweren dat deze oorlog in scène is gezet door een aantal magiërs die via de bommen op Bagdad gifstof willen verspreiden, die de mensheid langzaam maar zeker in kikkers verandert, zodat de magiërs de wereld over kunnen nemen.

Vervolgens zeg ik: "Waar baseer je op dat er magiërs zijn die mensen d.m.v. bommen in kikkers willen veranderen?"

En dan zeg jij: "Je ziet toch beelden van bommen op Bagdad?"

Om op je vraag over Balkenende in te gaan: het zou me geen moer kunnen schelen als Balkenende lid zou zijn van die club. Die man heeft wel meer hobby's die mij niet aanspreken (Formule 1). Maar dat zegt niets over zijn geloof.

Overigens vind ik de New York Times betrouwbaarder dan de bronnen die jij aanhaalt. Lees dit maar eens:

link


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Twee punten.
widegrin.gif

Eerste punt: Als studenten iets doen, betekent dat nog niet meteen dat het dus ook normaal is. Studenten zijn juist de personen die zich nogal eens met zeer vreemde dingen bezig willen houden.
puh2.gif
Overigens heb ik zelf nog nooit van studenten gehoord die ritueel poppen gingen verbranden met jurkjes van de KKK aan... Als studenten vreemd doen, heeft het meestal vooral met bier te maken.

Tweede punt: deze mannen zijn geen studenten, maar worden geacht volwassen te zijn. Als volwassenen zich als studenten gedragen, is dat toch op zijn minst vreemd te noemen?*

* voor de duidelijkheid: de meeste studenten zweven ergens tussen puberteit en volwassenheid in

Dat die jurkjes van de KKK zijn is ook iets wat meneer Jones ervan maakt. En persoonlijk vind ik veel "volwassen" mensen net zo kinderachtig als studenten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De KKK is niet de enige club die lange gewaden met puntmutsen dragen. Tijdens boeteprocessies in Semana Santa zul je ook veel broeders en zusters zien in gewaden en puntmutsen, in verschillende kleuren (dus ook wit) die zo anoniem boete doen. Zie

een kort voorbeeld. De KKK heeft het dan ook van hén overgenomen, doch met eigen, minder vrome bedoelingen.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De KKK is niet de enige club die lange gewaden met puntmutsen dragen. Tijdens boeteprocessies in Semana Santa zul je ook veel broeders en zusters zien in gewaden en puntmutsen, in verschillende kleuren (dus ook wit) die zo anoniem boete doen. Zie
een kort voorbeeld. De KKK heeft het dan ook van hén overgenomen, doch met eigen, minder vrome bedoelingen.

Wat is de relevantie daarvan voor dit topic?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Punt 2: Je haalt in je post steeds twee dingen door elkaar. Jouw bewering bestaat uit twee onderdelen:

A) Er bestaat een Bohemian Club, een club waar een aantal hooggeplaatste mannen lid van zijn. Die club komt eens in de zoveel tijd samen en doen studentikoze dingen, bijvoorbeeld een ritueel met een uil.

Juist dat is gewoon een feit inderdaad die club bestaat en er zijn congresleden lid van. Dus wat dat betreft acht ik dit punt bewezen dat er leden uit de regering lid van zijn.

Quote:
B)
Dit ritueel is occult.

Correct omdat het een occulte oorsprong heeft. Oa het offeren van kinderen aan de Moloch. Ik zeg niet dat er binnen de Bohemian Groove echte mensen worden geofferd, het zijn uiteraard poppen. Maar waarom zou je zo'n sinister en gruwelijk ritueel wat vroeger daadwerkelijk gebeurd is willen naspelen?

Quote:

Bush is daarom occult, want Bush is lid van die Club.

Citeer waar ik gezegd heb dat Bush zelf occult is??? Ik wens je veel succes. Mensen dingen in de mond leggen die ze niet gezegd hebben is een kwalijke zaak.

Wat ik heb gezegd is dat Bush lid is van een club waar men rituelen houdt die een heidens en occulte oorsprong hebben. Nogmaals google maar eens naar Moloch of kinderoffers!

Dus je beweerd over mij iets wat ik niet gezegd heb. Lees het maar eens nauwkeurig terug wat ik daarover geschreven heb.

Quote:

Er vinden mensenoffers plaats. Bush is dus geen christen.

Ik vind het wel merkwaardig als een christen meedoet aan een ritueel wat voortborduurd op een heidens en occulte oorsprong ja. Wellicht kan het onwetendheid zijn inderdaad. Maar waar zeg ik dat Bush geen christen is?

Ook hier leg je me woorden in de mond die ik niet gezegd heb... niet zo netjes van je. Ik beweer juist dat Bush wel christen is als je goed had opgelet ik zeg immers letterlijk:Voor een christen vind ik het raar dat Bush lid is van een club die zulke rituelen heeft.

Quote:

Onderdeel A heb ik nooit ontkend. Ik weet niet wat er waar is van Bush' lidmaatschap van een mannenclub, maar het zou me niets verbazen als hij lid is van een elitair mannenclubje.

Dat is al iets knipoog_dicht.gif

Quote:

Onderdeel B heb ik wel altijd ontkend (daarom heb ik ook nooit gedraaid!). Simpelweg omdat daar geen bewijs van is.

Als je niet te lui was geweest om te googelen naar oa. mensenoffers of Moloch zou je gezien hebben dat dit wel een ritueel met een occulte oorsprong is. Maar als je geen zin hebt om die informatie te lezen dan moet je dat eerlijk zeggen, en niet continue beweren dat er geen bewijs voor is omdat je geen zin hebt om wat informatie op internet te zoeken... muur.gif

Quote:

Wat die Alex Jones in zijn filmpje laat zien (en laten we voor het gemak even aannemen dat zijn filmpjes betrouwbaar zijn), is 'bewijs' voor onderdeel A. Maar die dingen die hij erbij zegt (occult gedoe, mensenoffers, enz.) bewijst hij niet.

Nee omdat je geen zin lijkt te hebben om deze informatie op te zoeken. Anders was je erachter gekomen dat de dingen die daar gezegd en uitgevoerd worden tijdens het ritueel overeenkomen met zaken die gebeurden toen men vroeger echte mensenoffers bracht aan de Moloch. Maar omdat jij geen zin hebt om dat op te zoeken en er geen informatie over hebt zou ik nu opeens geen bewijs geleverd hebben dat het ritueel een occulte oorsprong heeft. Vind het dan niet erg dat ik dan even pass? Als je die bereidheid al niet hebt om dat even na te zoeken en vervolgens beweerd dat mijn informatie niet deugd dan heb ik het wel een beetje gehad...zucht!!

Quote:

Dus als we het hebben over de oorlog in Irak, dan klopt jouw vergelijking niet. Dat ik jouw complottheorie niet geloof, is niet hetzelfde als ontkennen dat de oorlog in Irak heeft plaatsgevonden. Want de oorlog in Irak kon ik zien.

Je kon het ritueel op dat filmpje ook zien, maar dat was toch niet echt volgens jou? Of geen bewijs??

Quote:

Wat jij doet, is niet hetzelfde als enkel beweren dat de oorlog in Irak heeft plaatsgevonden. Wat jij doet, is beweren dat deze oorlog in scène is gezet door een aantal magiërs die via de bommen op Bagdad gifstof willen verspreiden, die de mensheid langzaam maar zeker in kikkers verandert, zodat de magiërs de wereld over kunnen nemen..

Mijn argumenten belachelijk maken omdat je zelf niet in staat bent om ze te pareren met deugdelijke tegenargumenten is alleen maar zwak en legt alleen maar je gebrek aan rede en argumentatie bloot.

Quote:

Vervolgens zeg ik: "Waar baseer je op dat er magiërs zijn die mensen d.m.v. bommen in kikkers willen veranderen?"

Tsja van dezelfde domme tegenargumenten die geen deuk in een pakje boter slaan. Alhoewel ik kan het amper argumenten noemen dan zou ik die loze kreten nog te hoog inschatten ben ik bang.

Quote:

En dan zeg jij: "Je ziet toch beelden van bommen op Bagdad?"

tsja wat kan ik nog meer verwachten dan zulke domme vergelijkingen die totaal mank gaan. Je denkt mij op een grappig manier van repliek te dienen, maar je moet van betere huize komen. Dit soort simplistische non-argumenten daar lig ik niet wakker van. Dat kan je beter bij anderen proberen op mij maakt het namelijk geen indruk.

Quote:

Overigens vind ik de New York Times betrouwbaarder dan de bronnen die jij aanhaalt. Lees dit maar eens:

En hoe weet jij dat de New York Times zo betrouwbaar is, ken je de uitgever persoonlijk? heb je al het nieuws in deze krant zelf geverifieerd? Waar baseer jij je vertrouwen op? Lees je de New York Times dagelijks? Of is het een soort naief vertrouwen dat het nieuws of de krant altijd 100% onafhankelijk is?

Quote:

Dat die jurkjes van de KKK zijn is ook iets wat meneer Jones ervan maakt. En persoonlijk vind ik veel "volwassen" mensen net zo kinderachtig als studenten.

Tsja ik zou het ook doodnormaal vinden als Balkenende en Rutte er zo bij zouden lopen en rituelen hielden zoals het zogenaamd offeren van kinderen. Opgeluistert door speakers met gegil van de zogenaamde slachtoffers, allemaal doodnormaal hamer.gif


Samengevoegd:

Quote:

Bovendien heeft dingo gewoon gelijk dat die filmpjes niks geloven. Totaal onsamenhangende beelden die hun cohesie krijgen door hetgeen de commentator zegt. Dat bewijst inderdaad niks.

Het bewijst in ieder geval dat er congresleden zijn die lid zijn van een club die bedenkelijke rituelen houdt. Dat acht ik wel bewezen.

Of dat allemaal onderdeel is van een complot is weer een hele andere zaak, maar daar had ik het helemaal niet over.

Dus elke keer erop gewezen worden dat ik een complottheorieaanhanger ben daar word ik een beetje moe van eerlijk gezegd, vandaar mijn irritatie bij sommige reacties die ik lees.

Ik geloof niet in complotten, wel geloof ik dat mensen in de politiek of banken af en toe vieze spelletjes spelen en soms informatie achterhouden, daar geloof ik wel in.

Wat dat betreft is alles wat je in het nieuws hoort over de politiek of de economie echt niet altijd betrouwbaar. Maar een complot gaat inderdaad weer wat verder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dannyr geloof wat je geloven wilt van welk complot dan ook maar hier in dit topic heb je nu het wel genoeg gehad over de Bohemian Grove encampment. Je punt is nu wel duidelijk en dat een aantal mensen het niet met je eens zijn ook. Daarbij is je beantwoording van de post van Skippy op de man/vrouw gespeeld en weinig respectvol dus hoog tijd hier een punt achter te zetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dannyr geloof wat je geloven wilt van welk complot dan ook maar hier in dit topic heb je nu het wel genoeg gehad over de Bohemian Grove encampment. Je punt is nu wel duidelijk en dat een aantal mensen het niet met je eens zijn ook. Daarbij is je beantwoording van de post van Skippy op de man/vrouw gespeeld en weinig respectvol dus hoog tijd hier een punt achter te zetten.

Lees nog eens mijn posting terug dan zie je dat ik geen complottheorie aanhang ik begin daar een beetje moe van te worden. Continue labelen van personen vind ik namelijk ook niet erg netjes

Daarbij kwam de persoon in kwestie met totaal belachelijke tegenargumenten. Wat voor reactie had je dan anders verwacht als iemand over sprookjes begint terwijl ik probeer een serieus gesprek te voeren?

Wat mij betreft mag het credible management al mijn posting binnen dit topic napluizen waar ik zogenaamd over de schreef ga. Wellicht alleen de laatste post aan Skippy omdat ik me inderdaad stoor aan het slechte lezen van mijn postings en het continue labelen van mijn persoon als een complottheorieaanhanger.

Als men dat bij iedereen doet die wat dingen wil laten zien binnen dit topic dan zullen weinig mensen meer zin hebben om uberhaubt hun mening te geven binnen dit topic.

Jammer want het is verder een reuze interessant onderwerp.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het is niet interessant omdat dit soort discussie steevast gaan om de betrouwbaarheid van bewijzen en naarmate ze vorderen steeds meer veranderen in een loopgravenoorlog. Genoeg is genoeg.

Exact!

De discussie ging inderdaad alleen nog maar over het feit of ik de betrouwbaarheid van de bewijzen(filmpjes) aan kon tonen.

Uiteraard deed ik toen hetzelfde door aan Skippy te vragen waar hij dan de betrouwbaarheid van de New York Times op baseert en aan kon tonen.

De daadwerkelijk discussie over het onderwerp zelf was inderdaad niet meer aan de orde omdat men van mij eiste de authenciteit van de bronnen te bewijzen, en daar ik zelf niet bij het filmen aanwezig was kan ik dat niet. Net zo min als dat lezers van een krant al het nieuws kunnen checken op waarheid. Dus het was inderdaad al geen eerlijke eis en dus ook geen eerlijke discussie meer.

Dit is voor mij ook het laatste wat ik erover zeg.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid