Spring naar bijdragen

Complottheorie Illuminati


Complottheorie onzin?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Complottheorie onzin?

    • ja, bangmakerij
      14
    • nee
      5


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Hoi Dutchpeanut,

jij geeft in ieder geval toe dat deze club bestaat en er inderdaad mensen als Bush er rare hobbies op na houden. oa bij skull and bones, maar ook bij de Bohemian Groove.

Ik geloof wel het verhaal van the skull and bones, maar de theorie over illuminati en al die symbolen blablabla gaat soms te ver.


Samengevoegd:

Back on topic:

Wat is jouw mening over deze theorie? Waarom geloof jij er wel of waarom geloof jij er niet in. Onderbouw je mening.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Ik geloof wel het verhaal van the skull and bones, maar de theorie over illuminati en al die symbolen blablabla gaat soms te ver.


Samengevoegd:

Back on topic:

Wat is jouw mening over deze theorie? Waarom geloof jij er wel of waarom geloof jij er niet in. Onderbouw je mening.

Ik geloof niet in een soort illuminatie complottheorie. wel geloof ik dat politici en oa bankiers vaak informatie achterhouden en soms bewust liegen tegen ons. Maar of dat iets met de illuminatie te maken heeft.

Ook wordt er vaak misbruik door overheden gemaakt van bepaalde angstgevoelens zoals na 9/11 waarbij de overheid door de angst van de burger veel makkelijker privacyschendende maatregelen kon treffen dan voor 9/11.

Sommige mensen denken dan ook dat de overheid zelf 9/11 heeft veroorzaakt om dit soort maatregelen sneller te kunnen invoeren. Deze gedachte gaat misschien wat te ver. Maar in ieder geval heeft deze gebeurtenis een hoop makkelijker gemaakt voor de overheid dat is zeker een feit. Maar dat dit een bewuste actie was een soort inside Job dat geloof ik weer niet.

Maar ik heb zeker ook niet een naief vertrouwen in de overheid. Dat komt oa tot uitdrukking in mijn bezwaar tegen de verplichtte vingerafdrukopname in paspoorten die heb ik geweigert en zit nu in een bezwaarprocedure die ik vol vertrouwen tegemoet zie. Heeft oa ook te maken met het feit dat ik overheden niet blindelings vertrouw. Maar dat wil niet zeggen dat ik denk dat de overheid een complot aan het beramen is of wat dan ook. Maar zomaar iedereen vertrouwen op zijn blauwe ogen vind ik wat naief.

Link naar bericht
Deel via andere websites

We vergeten overigens nog de Protocollen van de wijzen van Sion te noemen. De Joden wilden de christelijke heerschappij omver helpen. Zie al die bewijzen waaruit blijkt dat dit werkelijkheid geworden is:

Secularisatie, de staat Israël, Jodenkoeken, termen als 'jatten', 'mazzel', 'tof', etc. Ik heb zelfs een keppeltje thuis liggen waaruit mijn collaboratie met die wijzen van Sion zelfs blijkt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

We? Ik ben niets vergeten hoor.knipoog_dicht.gif

Quote:

Mensen zijn altijd bang geweest voor geheime organisaties en dan m.n. voor de vrijmetselarij en het internationale jodendom/zionisme. Het verschijnen van het onweerlegbaar valse document "De protocollen van de Wijzen van Sion" was in die tijd het bewijs dat de joden toch wel degelijk bezig waren om de wereldorde omver te werpen en te vervangen met een seculier-joodse hedonistische cultuur waarin christenen vervolgd zouden worden. In Oost-Europa en het Midden-Oosten worden deze theorieën nog steeds breed gedragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid