Spring naar bijdragen

Keukenprins(ess)entopic [3]


Aanbevolen berichten

Quote:

Ik had vandaag plots gewoon zin in pizza. Blijkbaar hebben ze bij de SdB best lekkere veggiepizza, da's ook weer handig om te weten.
smile.gif

Trouwens, stomme vraag misschien, maar wat is die AH-bonuskaart eigenlijk precies? Wat ken je er mee, hoe werkt het?

op sommige producten krijg je er (flinke) korting mee (als het die week in 'de bonus' is..) Je kunt hem gratis vragen bij de balie.. dus zou t wel ff doen.. kan flink schelen smile.gif Maar vaak hebben ze bij de kassa sowieso zo'n ding liggen (voor mensen zoals jij die er geen hebben) zodat ze je toch de korting kunnen geven..


Samengevoegd:

link

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 996
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Houd er alleen wel rekening mee dat als je zo'n bonuskaart haalt, ze dan wel in elk geval je naam en adresgegevens weten en ook precies week na week of dag na dag kunnen bijhouden wat je aan producten haalt in de winkel. Echt privacy heb je daarin dan niet meer. Gratis is zo'n kaart dus bepaald niet, maar je moet natuurlijk zelf bepalen of je het er voor over hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh ach, van mij mogen ze best mijn gegevens hebben en weten welk merk spaghetti ik koop, zit er niet zo mee. Maar wat zijn airmiles eigenlijk, waar kun je die voor gebruiken? (Hmmm, ik bedenk me dat dit aardig off-topic gaat, wie het weet moet maar even in mijn profiel antwoorden, kunnen we hier weer BOT.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als lunch heb ik voor mezelf en mijn zusjes wentelteefjes gemaakt. Ze vonden het heel lekker. smile.gif En morgen mag ik misschien koken, maar dan moet ik ook nog goedkeuring van mijn moeder hebben en moeten we afspreken wat ze dan voor een vlees gaan eten, want ze kunnen geen maaltijd zonder vlees. nosmile.gif En dat terwijl er in het recept gewoon tofu enzo zit. Gezeur.

Link naar bericht
Deel via andere websites

He, vervelend, zo'n familie. En als je het een beetje vertrouwd houdt, gewone alledaagse kost maar dan met een vega-variant, bvb spaghetti bolognaise met vegagehakt? Ok, niet het spannendste om te koken, maar als ze dat niet eens willen eten zijn ze echt aan het zeuren, je proeft het verschil nauwelijks.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nouja, mijn ene zusje die durft het dan wel weer te proeven, maar die andere echt niet.

Nee, dat eet ik ook weleens, maar dan eet de rest met echt gehakt. Ookal smaakt het hetzelfde. Gezeur natuurlijk, maar ja, mijn vader is slagerszoon en ze vinden het hele vega-idee onzin. Ik ga het vanavond wel vragen, of ze een keertje een uitzondering willen maken en of ik dan dat driegangenmenu mag maken. Heb recepten gevonden met allerlei dingen die ik nog nooit heb gegeten maar die me wel lekker lijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De recepten zijn van ah.nl

Griekse salade met geroosterde paprika als voorgerecht.

Moussaka met aubergine en aardappel als hoofdgerecht.

En als nagerecht zit ik nog te twijfelen tussen baklava, Druivencoupe met kruimellaag (maar mijn ene zusje eet geen druiven) en Griekse yoghurt met honing en walnoten. Wat lijkt jullie het beste voor het toetje?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid