Spring naar bijdragen

SevenFM


Aanbevolen berichten

Óla credible-mensen!,

Mogelijk hebben sommigen van jullie er al eens van gehoord.. ik heb er ooit eens een topic over gezien geloof ik, maar ik wilde voor de overige bende de Christelijke Internet-radio zender SevenFM nog eens onder de aandacht brengen.

Vanaf 5 Februari gaan er wat dingen veranderen. SevenFM wordt niet meer álleen een radio-station, maar krijgt ook een webredactie. Wat inhoud dat SevenFM ook een site wordt waar je terecht kunt voor het nieuws in de christelijke muziekwereld.

Hip-Hop, Gospel, Rock, Pop, Alternative, Dance, R&B en Worship van de meest bekende en minder bekende christelijke artiesten komen 24/7 voorbij. Naast wat de Dj's draaien is het altijd mogelijk je eigen request in te dienen via de site.

www.SevenFm.nl / www.Seven.fm

Ook kun je emailimg.php?id=crU3R1ZGlvQHNldmVuLmZt toevoegen op msn, tijdens de programma's kun je op die manier msn'en met de DJ/gasten of een request indienen.

772141107_4_8RSK.jpeg

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ ilsefecit: Good ones!

Als je nog artiesten mist op de site, laat het me weten! Dat zal ik het doorgeven aan de Dj's, en kijken we wat we kunnen doen. smile.gif

@Joëlle: Dat klinkt van mijn kant alvast goed. Maar het zal ons alleen om Muzieknieuws gaan natuurlijk, en nieuws opzich is gratis voor iedereen. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ilsefecit: Dat heb je dan via de site gedaan neem ik aan? knipoog_dicht.gif

@Thorgrem: Dat klopt!. Nu ga ik zelf niet over dit soort zaken, maar ik kan me voorstellen dat nederlandfm in éérste instantie bedoeld is voor seculiere radio, (ook al is de oprichter van SevenFm een DJ bij KinkFm, die er wel tussen staat) en daarnaast vrij hoge kosten met zich meebrengt.

Iets was lastig is voor een station die voor een groot deel nog afhankelijk is van giften.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet er niks vanaf en luister eigenlijk ook nooit radio. Zou best kunnen zijn van die kosten. Maar proberen kan natuurlijk altijd. En tja, wat je zegt over 'seculariteit': Ik krijg de indruk dat christenen wel eens een wat te pessimistisch er van hebben, dat men in de praktijk wel wat toleranter is. Maar goed, ik weet het uiteindelijk niet, maar proberen kan geen kwaad, het zou iig wel een goede promotie zijn. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Olorin: Ik denk dat ik op dit punt er ook evenveel vanaf weet als jij smile.gif. Daar hebben wij getalenteerde mensen voor, haha.

Maar ik heb binnen SevenFm de ervaring dat op het gebied van promotie dingen soms in principe niet zo moeilijk lijken, maar in de praktijk toch moeilijker te regelen zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Bij deze wil ik even een oproepje doen aan mijn mede-credible-gangers :)

Ik ben web-redacteur bij Seven FM, momenteel de enige.. en daar ligt meteen het "probleem". Want SevenFM is hard op weg groter te groeien, en hoe leuk ik het ook vind om te doen.. ik heb er in m,n ééntje niet altijd meer de tijd voor.

Dus bij deze: ben ik op zoek naar een collega web-redacteur/redactrice die mij wil ondersteunen in het zoeken/ schrijven/ plaatsen van muzieknieuws voor de frontpage van de Seven FM site. Het is vooralsnog op vrijwillige basis, net als ik en de rest van Seven FM crew .. dus motivatie is the key! (+ het is erg aardig voor je CV)

De "taakomschrijving" zou dus inhouden:

- Het zoeken naar nieuwtjes op het gebied van Christelijke muziek

- Het schrijven van artikeltjes en plaatsen van muziek-nieuws

Waar ik (globaal) naar op zoek ben is iemand die:

- Veel verstand heeft van christelijke muziek/artiesten (Weten wat interessant en wat minder interessant is om the plaatsen)

- Correct Nederlands & Engels kan lezen/ schrijven (Neem dit niet te streng, wat betreft spelling ben ik ook niet al te sterk)

- Beetje gevoel voor humor heeft ;) (meer een persoonlijke wens, haha)

- Een Christelijke "levens-overtuiging" heeft

- Enkele HTML basics kent

- 18+ is

What's in it for me?:

- Op een muzikale manier met je geloof bezig zijn

- Een mooie aanvulling op je CV.. (Een mooie stageplek voor bijv. de/een Journalistiek-opleiding)

- Een gezellige crew!

- Werken bij het meest beluisterde christelijke internet-radio station

- Verschillende "kleine" voordelen (VIP-pas bij evenementen, mogelijkheid tot interviewen van Artiesten e.d.)

Mocht je interesse hebben, stuur mij dan een mailtje met je een de gebruikelijk introductie & motivatie erbij. En een klein (eigen geschreven) artikeltje van een nieuwsitem die jouw wel interessant lijkt.

Alright.. ik ben benieuwd! Ciao for now :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Stuur eens een mail naar de crew. We plaatsen ook IKON nieuws dús kan de frontpage vast ook wel SevenFM musiek nieuws doorplaatsen. Zodat Credible naast een leuk forum ook een leuke portal krijgt.

Volgens mij is daar recentelijk nog over onderhandeld tussen SevenFM en Credible, en ik heb daar vanuit mijn crew verder niks meer over gehoord. Het idee leek mij ook leuk, maar er zitten op de achtergrond blijkbaar meer haken en ogen aan vast.

Daarnaast staat het ook even los van mijn oproep :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Stuur eens een mail naar de crew. We plaatsen ook IKON nieuws dús kan de frontpage vast ook wel SevenFM musiek nieuws doorplaatsen. Zodat Credible naast een leuk forum ook een leuke portal krijgt.

Volgens mij is daar recentelijk nog over onderhandeld tussen SevenFM en Credible, en ik heb daar vanuit mijn crew verder niks meer over gehoord. Het idee leek mij ook leuk, maar er zitten op de achtergrond blijkbaar meer haken en ogen aan vast.

Daarnaast staat het ook even los van mijn oproep :)

Dat gesprek gaan we niet via het forum voeren. ;)
Link naar bericht
Deel via andere websites
Stuur eens een mail naar de crew. We plaatsen ook IKON nieuws dús kan de frontpage vast ook wel SevenFM musiek nieuws doorplaatsen. Zodat Credible naast een leuk forum ook een leuke portal krijgt.

Volgens mij is daar recentelijk nog over onderhandeld tussen SevenFM en Credible, en ik heb daar vanuit mijn crew verder niks meer over gehoord. Het idee leek mij ook leuk, maar er zitten op de achtergrond blijkbaar meer haken en ogen aan vast.

Daarnaast staat het ook even los van mijn oproep :)

Dat gesprek gaan we niet via het forum voeren. ;)

Ik kán er ook geen gesprek over voeren :).. ik heb er geen zicht op verder.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 10 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid