Spring naar bijdragen

favoriete muziek of artiest.


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik hou van Balkan, radio dance, hip hop, klassiek (inclusief vocaal), country, metal, rock, pop, Bollywood, jazz en fusion, progressive, drum n bass, IDM, chiptunes, grime, Gregoriaans, en nog veel meer. Helaas te veel artiesten (meer dan de helft) die ik niet meer kan/wil luisteren sinds mijn bekering, helaas vaak de beste. Maar ja.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ehm ja zo'n beetje wel. Er zijn weinig muzieksmaken die me niet kunnen boeien. Heel overdreven experimentle noise niet, schlager niet, sommige folk niet, maar t meeste wel ja. Ik luister net zo graag naar de commerciele dance op radio 538 als hele obscure bands die (ook binnen 1 en t zelfde nummer hehe) jazz, metal, ambient, techno en Arabische muziek mengen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Nieuwste ontdekking: Parov Stelar, maakt "ElectroSwing." Electrowat? Nee, ik kende het ook niet.

moderne muziek gecombineerd met jaren 20 en 30 swing jazz. Ik vind het geniaal.

mooiste tracks (maar ik heb nog lang niet alles geluisterd, net ontdekt):

Catgroove

Libella Swing

Fleur de Lille

allemaal te vinden op youtube

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid