Spring naar bijdragen

metal bands


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoi Muymchick, welkom op credible. smile.gif Volgens mij zijn er al wel een aantal bestaande topics waarin je nuttige tips kan vinden.

Dit topic gaat over christelijke metal, het is al een oud topic maar je vindt er vast nog handige tips in: link

En in dit topic kan je algemener naar christelijke bands met een bepaalde stijl of sound zoeken: link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

heey

ik ben sinds kort geintresseerd in Christelijke metal bands. ik heb er al wel een paar ma ik ben wel benieuwd naar welke bands jullie allemaal luisteren.

ik heb As I lay dying, Extol, Demon Hunter, Underoath, the devil wears prada, Slechtvalk en nog een paar.

Christelijke metal is niet altijd kwaliteits gebrul, maar een paar geinige band zijn:

Antestor

Horde

Impending Doom

ZAO

Morphia

Vengeance Rising

Miseration

Dream Theater

Theocracy

Saviour Machine

Ze zijn niet allemaal christelijk, maar zijn goed te luisteren en bevatten christelijke leden smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
Eluveitie is niet christelijk.. ze willen geen uitspraak doen over geloof of politiek. Ik dacht wel dat de gitarist christen is, maar ik weet het niet zeker.

Wel een goede band trouwens =]

x2 Wel veilig om te luisteren op zich, al komt er wel eens Scandinavische mythologie in voor. Maar persoonlijk zijn dat voor mij net zulke sprookjes als Hans en Grietje en de mythe van Robin Hood enzo. En idd een retegoeie band :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid