Spring naar bijdragen

Uitjes in Nederland?


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Grr ik haat het woord \"uitjes\" , maar goed daar ben ik wel naar op zoek .. Ik doe eigenlijk nooit wat bijzonders in NL , maar moet nu iemand 5 dagen vermaken.. Wat kun je dan allemaal doen? Hebben jullie leuke ideëen ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

ja weet ik eigenlijk niet zo goed. In ieder geval niet iets met kunst , en wel een beetje "typisch Nederlands" .. mag ook wel een beetje cliché zijn. Een "mooi stukje natuur" kan ook.. gewoon.. roep maar iets..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op het Mediapark in Hilversum heb je een leuk 'museum' waar van alles te doen is. Op een rustige dag kun je je hier zo een halve/hele dag vermaken. Zo leert die persoon de geschiedenis van de Nederlandse televisie kennen.

Een dagje winkelen in een stad met historisch centrum is leuk.

Een dagje dierentuin.

Een dagje wandelen over de Holterberg kan ook leuk zijn voor de liefhebbers.

Dan heb je al 4 dagen. Misschien is een rustdag ook wel wat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

natuurlijk zijn er de vaste parken zoals : walibi, efteling, hellendoorn, slagharen...

en vlak bij walibi ligt brabbels huis :o

maar das geen attractie...

maar je hebt ook andere dingen zoals in het bos van ermeloo ligt een geweldig coole speeltuin ik weet niet hoe oud hij of zij is...

uhh je hebt ook de pier van scheveningen...ik vind de noordzee altijd heel indrukwekkend om te zien... en uhh rijksmuseum...

is ook erg mooi met de echte klasieke kunst.

foei wat heb je nog meer...

de waddeneilanden...je moet er een stukje voor varen maar opzich kan dat wel leuk zijn...

als ik nog meer weet kom ik terug smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Efteling is wel leuk, momenteel is volgens mij de winterefteling nog bezig!

Veluwe is ook wel gaaf, heel koud ook wel, maar er staat al een zonnetje, en daar kan je ook nog in het kröller muller museum van gogh en mondriaan kijken

Dagje zaanse schans, molens, tulpen en klompen, daarna pannenkoeken eten en koffie met stroopwafel toe.

Misschien is den haag of amsterdam ook wel leuk, amsterdam trekt me midner, den haag heb je paleizen en de regering enzo. En je mag over het binnenhof wandelen, dus dat kan je hem ook laten zien. smile.gif

en een dagje rustig aan is nooit weg hoor smile.gif


Samengevoegd:

Oh, en uitjes bij de haring natuurlijk widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

wow bedankt voor de tips mensen!! Ik heb al een aantal ideeën zo, er is toch best wel veel te doen in Nederland.. en we wouden idd al naar Scheveningen gaan, dus dat sealife lijkt me ook wel leuk..

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid