Spring naar bijdragen

Welkom op het nieuwe Credible.nl!


Aanbevolen berichten

Misschien een domme vraag, maar er is nu helemaal geen persoonlijk profiel meer? Kun je elkaar nu ook geen persoonlijke berichten meer sturen? Ik kan het iig nergens vinden...
Zoals al meedere keren gemeld in dit topic, daar wordt nog aan gewerkt om het weer beschikbaar te stellen.
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Krijg alleen elke keer als ik een post plaats een melding tussendoor. Heel kort, waardoor ik ook niet weet wat er staat. Tijdens het refreshen krijg ik dan een witte pagina met wat tekst erop.

(laat antwoord, maar het gaat hard in dit topic :P)

Daar staat dat je doorgestuurd wordt naar het topic, en als je browser geen "meta" ondersteuningen ondersteund dat je dan op een linkje kunt klikken. Niet zo belangrijk, maar voor de wannabe-nerds onder ons: http://en.wikipedia.org/wiki/Meta_refresh

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien een domme vraag, maar er is nu helemaal geen persoonlijk profiel meer? Kun je elkaar nu ook geen persoonlijke berichten meer sturen? Ik kan het iig nergens vinden...
Zoals al meedere keren gemeld in dit topic, daar wordt nog aan gewerkt om het weer beschikbaar te stellen.

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, vandaar. Ik zag alleen meldingen staan van bugs e.d. dus daarom vroeg ik het maar. Maar nu weet ik het, bedankt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk, al die reacties. Zoveel mensen, zoveel smaken.

Zie overigens nog wel een aantal puntjes die even opgepakt zouden moeten worden. Nu gekozen is voor een blauwe achtergrond (ipv mijn bruine voorstel) moet je ook de bruine zoekbalk, bladerknopjes etc. wel aanpassen naar een blauwtint. Blauw op blauw werkt ook niet zo goed (onder andere onderin de pagina: ' keer terug naar ..')

Kijk ook nog even naar de tussenruimtes tussen de verschillende onderdelen in mijn initiële voorstel. Alles staat nu een beetje erg op elkaar gepropt.

Verder niks dan lof en respect voor diegenen die mijn photoshop chaos heeft om weten te zetten!

Edit: leuk trouwens, die 'eeuwige dank verschuldigd' melding! ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien een domme vraag, maar er is nu helemaal geen persoonlijk profiel meer? Kun je elkaar nu ook geen persoonlijke berichten meer sturen? Ik kan het iig nergens vinden...

Was wel al eerder gezegd. :)

Dat is iets waar men nog mee bezig is. Het gaat op den duur weer terug komen, inclusief de oude profiel berichten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat vind ik trouwens ook goed: dat de crew credible.nl heet :) (hoewel ik het hilarisch vind dat de crew nog een CrediGup is _O- )
Hoe lager het post aantal van "Credible.nl" hoe beter jullie je gedragen. ;)
Misschien is het een idee om "Credible.nl" ook een customized ondertitel te geven. "CrediCrew" ofzo. Want dat gup staat inderdaad een beetje vreemd.:)
Link naar bericht
Deel via andere websites
Leuk, al die reacties. Zoveel mensen, zoveel smaken.

Zie overigens nog wel een aantal puntjes die even opgepakt zouden moeten worden. Nu gekozen is voor een blauwe achtergrond (ipv mijn bruine voorstel) moet je ook de bruine zoekbalk, bladerknopjes etc. wel aanpassen naar een blauwtint. Blauw op blauw werkt ook niet zo goed (onder andere onderin de pagina: ' keer terug naar ..')

Kijk ook nog even naar de tussenruimtes tussen de verschillende onderdelen in mijn initiële voorstel. Alles staat nu een beetje erg op elkaar gepropt.

Verder niks dan lof en respect voor diegenen die mijn photoshop chaos heeft om weten te zetten!

Edit: leuk trouwens, die 'eeuwige dank verschuldigd' melding! ;)

Je ontwerp strak maken kostte wat tijd en moeite, maar was het zeker waar. Ik zal het een en ander nog oppakken, maar ben niet zo creatief als jouw. ;)
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben intussen best gewend aan de nieuwe lay-out, ook aan de kleur, ik mis het wit al niet meer. Het enige dat me lay-out-gewijs nog tegenstaat is dat de username en avatar enzo rechts staan, links vond ik logischer omdat je nu eenmaal daar begint te lezen. Maar verder ziet het er mooi uit! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben intussen best gewend aan de nieuwe lay-out, ook aan de kleur, ik mis het wit al niet meer. Het enige dat me lay-out-gewijs nog tegenstaat is dat de username en avatar enzo rechts staan, links vond ik logischer omdat je nu eenmaal daar begint te lezen. Maar verder ziet het er mooi uit! :)

x2 :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is er ook zicht op wanneer de uitgebreide profielen ongeveer terug gaan komen? :)

zsm :P

Ik vind het lastig om een definitieve datum te geven. In eerste instantie heb ik me gericht op fouten die er voor zorgden dat dingen echt niet werkten. Nu die opgelost te zijn wil ik allereerst de oude linkjes werkend krijgen. Dan staan de uitgebreide profielen gepland.

Ik werk zo hard mogelijk, en ik hoop het ergens volgende week af te hebben. Maar pin me nergens op vast :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

zsm :P

Ik vind het lastig om een definitieve datum te geven. In eerste instantie heb ik me gericht op fouten die er voor zorgden dat dingen echt niet werkten. Nu die opgelost te zijn wil ik allereerst de oude linkjes werkend krijgen. Dan staan de uitgebreide profielen gepland.

Ik werk zo hard mogelijk, en ik hoop het ergens volgende week af te hebben. Maar pin me nergens op vast :)

Is prima :) Dan weet ik hoe lang ik nog ongeveer zonder moet :) Ik bedoel, als het nou nog 2 maanden ging duren, dan zou dat me noodzaken msn weer te downloaden :P Maar dat hoeft nu dus niet :) Dankjewel iig :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi!

Ik ben helemaal blij met de 'toon ongelezen berichten' optie voor het forum (geen idee of we die al hadden, ik ben iig blij met de ontdekking).

Alleeen.... ik kan nog niet alles als gelezen zetten. Als ik via het 'berichten' menu klik op 'toon alle forums als gelezen', krijg ik een foutmelding (404).

Vast een bugje, heeft ook geen grote haast, maar wel het vermelden waard ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Er is een nieuw bericht geplaatst in dit onderwerp. Het is handig als je het bericht eerst bekijkt, voordat je dit bericht plaatst om dubbel plaatsen van berichten te voorkomen.

Dit blijf ik een hele mooie service vinden! :)

Ja! Ik ook! Soms bleef je bezig met je post editen, dit is echt stukken handiger :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben intussen best gewend aan de nieuwe lay-out, ook aan de kleur, ik mis het wit al niet meer. Het enige dat me lay-out-gewijs nog tegenstaat is dat de username en avatar enzo rechts staan, links vond ik logischer omdat je nu eenmaal daar begint te lezen. Maar verder ziet het er mooi uit! :)

Grappig, ik vind het ook wel voordelen hebben... Soms wanneer je de naam van de gebruiker zag staan, kleurde dat de manier waarop je het las :$ (in positieve en in negatieve zin). Ik denk dat het onbewust mijn objectiviteit ten goede komt.

@ Camel: je ondertitel is dubieus :$:E

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid