Spring naar bijdragen

Overgang naar Facebook (1 april)


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 62
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk - los van de grap - dat fora hun langste tijd hebben gehad. Er zijn maar een paar fora die nog echt succesvol zijn in Nederland. Er zijn diverse grote fora waar geen reet meer te beleven is.

Ik zou een stap naar de social media wel verstandig vinden...

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 april, kikker in je bil :P

Die er nooit meer uit wil.

Maar ik heb trouwens altijd geleerd dat die twee ronde vormen elk één bil zijn en daartussen je kont zit. Hoe kan er nou in dat stuk vlees dat je bil is een kikker zitten? Dat snap ik niet. :|:?

*zucht*

Ik zal als kontkundige maar weer eens komen opdraven. De kont is dat ding onder aan je romp. De kont bestaat uit twee helften die billen worden genoemd. De ruimte daartussen heet de bilspleet.

Dan nu verder over de kikker. Als er een kikker in je bil zit, is die over het algemeen operatief ingebracht door een krankzinnige chirurg type Mengele. Een van de redenen waarom jhe altijd je drankje in de gaten moet houden in de kroeg.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 april, kikker in je bil :P

Die er nooit meer uit wil.

Maar ik heb trouwens altijd geleerd dat die twee ronde vormen elk één bil zijn en daartussen je kont zit. Hoe kan er nou in dat stuk vlees dat je bil is een kikker zitten? Dat snap ik niet. :|:?

Eerst liposuctie en daarna een kikker er in stoppen. Ik heb ook gehoord van een geval waar ze kikkervisjes in de billen stopten... dat werd vast pijnlijk toen ze groter groeiden. :X

(Overigens vond ik de naam-omdraai-grap leuker. Och, wat zuur van mij.)

Er was vandaag tenminste één website die mij voor de gek kon houden. Eventjes dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid