Spring naar bijdragen

Welk boek lees je?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

De Donald Duck is echt geweldig! We zijn als sinds 1997 lid en we vinden de bladen nog steeds leuk, al gaan over het algemeen de verhalen toch wel wat achteruit. Al helemaal als ik een hele oude open sla die ik een keer heb gekocht. En de brieven zijn ook al lang niet meer wat ze waren, je hebt er elke week wel eentje waarbij de boodschap enkel neer komt op: 'mag ik in de Donald Duck?'

Mijn brief staat in de Donald Duck. 8-)

Ik heb onlangs Assassin's Creed: Brotherhood gelezen en ben nu weer eens bezig in Harry Potter and the Deathly Hallows.

warningM.pngAdmod note:
Tekst gewijzigd, je post hier op een christelijk forum!
Link naar bericht
Deel via andere websites

Lees weer te veel door elkaar..

Brave New World van A. Huxley, Fundering voor de metafysica van de zeden door E. Kant, De utopie van de vrije markt door H. Achterhuis en Emoticon van J. Durlacher (nah, dat is niet eens alles). Lees zo nu en dan een (stuk van een) toneelstuk, Typhus en De Vliegen van Sartre.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lees nu ´Het vierde protocol´ van Frederick Fosyth. Ik hou van detective achtige verhalen, en spionage verhalen. En ook van thrillers, en ook van romans, en ook van fantasy. En ook wel van waargebeurde verhalen. Eigenlijk hou ik van lezen.

Fijn, zo´n topic ^^.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Berns, J. (2002), Zuid-Gelderse dialecten. Den Haag: SdU Uitgevers

Gameren, D. van (1995), Bommels dialect : 'n echte Bommelaar is...

Giesbers & Scholtmeijer: Woordenboek van de Gelderse dialecten. Rivierengebied. 3 dln.

Keij, A. (1982), Onderzoek naar dialectgrenzen en articulatorische verschillen in het Middennederlandse Rivierengebied. Amsterdam.

Water, A. van de (1904), De Volkstaal in het Oosten van de Bommelerwaard

Weijnen, A.A. (1966), Nederlandse dialectkunde. Assen : Van Gorcum

|P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben weer een keer door Narnia aan het gaan en daarnaast voor de tweede keer bezig met "The Wheel of Time".

Het eerste boek neem ik dan aan. :+ Alle twaalf nog een keer lezen kost je twee jaren van je leven. Wat vind je er van?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het eerste boek neem ik dan aan. :+ Alle twaalf nog een keer lezen kost je twee jaren van je leven. Wat vind je er van?
Ik ben nu in deel 10 voor de tweede keer. Pas geleden deel 13 uitgelezen en in afwachting van deel 14 in november. Een heel goede serie, die zeer goed in elkaar steekt met veel diepgang en verschillende verhaallijnen. Het is een van de weinige leesboeken die ik allemaal in de kast heb staan. :D
Link naar bericht
Deel via andere websites
Berns, J. (2002), Zuid-Gelderse dialecten. Den Haag: SdU Uitgevers

Gameren, D. van (1995), Bommels dialect : 'n echte Bommelaar is...

Giesbers & Scholtmeijer: Woordenboek van de Gelderse dialecten. Rivierengebied. 3 dln.

Keij, A. (1982), Onderzoek naar dialectgrenzen en articulatorische verschillen in het Middennederlandse Rivierengebied. Amsterdam.

Water, A. van de (1904), De Volkstaal in het Oosten van de Bommelerwaard

Weijnen, A.A. (1966), Nederlandse dialectkunde. Assen : Van Gorcum

|P

Toch niet voor de lol hoop ik? :?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het eerste boek neem ik dan aan. :+ Alle twaalf nog een keer lezen kost je twee jaren van je leven. Wat vind je er van?
Ik ben nu in deel 10 voor de tweede keer. Pas geleden deel 13 uitgelezen en in afwachting van deel 14 in november. Een heel goede serie, die zeer goed in elkaar steekt met veel diepgang en verschillende verhaallijnen. Het is een van de weinige leesboeken die ik allemaal in de kast heb staan. :D

Poeh, respect hoor Michiel! Ergens tussen deel 4 en deel 5 hield ik het voor gezien...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben nu in deel 10 voor de tweede keer. Pas geleden deel 13 uitgelezen en in afwachting van deel 14 in november. Een heel goede serie, die zeer goed in elkaar steekt met veel diepgang en verschillende verhaallijnen. Het is een van de weinige leesboeken die ik allemaal in de kast heb staan. :D

Diepgang:? Ik vind het een bijzonder amusante serie die ik meerdere malen gelezen heb, maar diepgang heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Overigens is Brandon Sanderson een uitkomst. Losse eindjes worden eindelijk aan elkaar geknoopt, het aantal karakters dat gevolgd wordt, wordt teruggebracht en er komt weer wat vaart in.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Poeh, respect hoor Michiel! Ergens tussen deel 4 en deel 5 hield ik het voor gezien...

En dat waren nog niet eens de ergste :# Van deel zes tot en met pakweg negen was het een lange lijdensweg waarin er vrijwel niets gebeurde.

Haha. Ja, al dat geneuzel van die vrouwen... :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
De Donald Duck is echt geweldig! We zijn als sinds 1997 lid en we vinden de bladen nog steeds leuk, al gaan over het algemeen de verhalen toch wel wat achteruit. Al helemaal als ik een hele oude open sla die ik een keer heb gekocht. En de brieven zijn ook al lang niet meer wat ze waren, je hebt er elke week wel eentje waarbij de boodschap enkel neer komt op: 'mag ik in de Donald Duck?'

Mijn brief staat in de Donald Duck. 8-)

In welk nummer? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
De Donald Duck is echt geweldig! We zijn als sinds 1997 lid en we vinden de bladen nog steeds leuk, al gaan over het algemeen de verhalen toch wel wat achteruit. Al helemaal als ik een hele oude open sla die ik een keer heb gekocht. En de brieven zijn ook al lang niet meer wat ze waren, je hebt er elke week wel eentje waarbij de boodschap enkel neer komt op: 'mag ik in de Donald Duck?'

Mijn brief staat in de Donald Duck. 8-)

In welk nummer? :D

Toevallig had ik het er laatst met een andere Credibler over en heb ik het nummer opgezocht in mijn grote bak der DD's. Het is nummer 48-2007. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toevallig had ik het er laatst met een andere Credibler over en heb ik het nummer opgezocht in mijn grote bak der DD's. Het is nummer 48-2007. :)

Die ga ik zoeken :# Ik heb ook een keer in de DD gestaan, toen ik 10 was ofzo, ik ben alleen precies dat nummer kwijtgeraakt. En ik kom er vast nog wel een keer in als ik een brief schrijf :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toevallig had ik het er laatst met een andere Credibler over en heb ik het nummer opgezocht in mijn grote bak der DD's. Het is nummer 48-2007. :)

Die ga ik zoeken :# Ik heb ook een keer in de DD gestaan, toen ik 10 was ofzo, ik ben alleen precies dat nummer kwijtgeraakt. En ik kom er vast nog wel een keer in als ik een brief schrijf :)

Weet je misschien nog welk nummer het was of in welk jaar? Ik was lid tussen 1997-2010, dus grote kans dat ik hem wel kan vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid