Spring naar bijdragen

Weerwolven: de peiling


Weerwolven?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Weerwolven?

    • Ja!
      10
    • Grraawrrr...
      9
    • Ik ben burger!
      2


Aanbevolen berichten

Loopt het festival tot aan het einde van het spel of duurt het maar één dag en nacht, waarna iedereen in het dorpje weer aan het werk gaat?

Mag je als je dood gaat een 'death scene' post schrijven met veel bloed, halfnaakte vrouwen en wenende engelen? |P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Loopt het festival tot aan het einde van het spel of duurt het maar één dag en nacht, waarna iedereen in het dorpje weer aan het werk gaat?

Dat zie je vanzelf...

Mag je als je dood gaat een 'death scene' post schrijven met veel bloed, halfnaakte vrouwen en wenende engelen? |P

Helaas, dat voorrecht is aan de GM. Misschien mag je daarna nog wel vertellen hoe jij ervaart dat je doodgaat...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hadden we niet tot morgenmiddag? ;)

Huh? De eerste voorstelfase was 48 u, tot donderdag. Daarna is de eerste nacht, tot vrijdag. Wees blij zou ik zeggen, ik heb je een karakter gegeven. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, idd. En ik had het geschreven voordat ik wist wat de heks zou doen. :+ Nou ja, in het andere geval was hij ver weg... :P

Hour of truth dan maar.

@ Archillion: mensen moeten wel de kans hebben gehad online te zijn enzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Haha, idd. En ik had het geschreven voordat ik wist wat de heks zou doen. :+ Nou ja, in het andere geval was hij ver weg... :P

Hour of truth dan maar.

@ Archillion: mensen moeten wel de kans hebben gehad online te zijn enzo.

Op de brandstapel met die heks! :@

Heksen horen niet thuis op een christelijk forum.

(Weerwolven zijn wel welkom)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gestemd. Gewoon een random persoon uit de lijst genomen. Je moet toch wat. En als het nu ook weer bekend wordt wie op wie gestemd heeft, sorry, don't take it personal :)

En dan maar hopen dat diegene echt een wolf is, en in elk geval geen heks, ziener of jager.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de duidelijkheid (en ja, dat is een beetje laat): je mag overleggen in de stemmingsronde, ook met elkaar via de mogelijke kanalen (PM, MSN, mail, Skype you name it). In principe kan alles: intriges, dealtjes e.d.

De stemming wordt pas aan het eind bekend...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ehm...

Volgens mij had ik Ursa ge-PMd, maar sta niet in de lijst van de wegstemmers...

Oei, daar gaat iets mis dan. Ik heb namelijk geen bericht van jou ontvangen. Misschien dat de techniek nog niet goed werkt? Anders kun je me in 't vervolg het beste mailen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De weerwolven proberen bij dit spel een medeweerwolf als burgemeester te kiezen... Ze stemmen dus op elkaar.

Ook zullen ze gezamelijk een speler proberen te lynchen...

De rest zoeken jullie zelf maar uit, maar vergeet niet de weerwolf weg te stemmen!

Ogmios

Tip: Kijk eens naar de stem-polls.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, dit is het meta-topic, maar ik weet niet of ik positief sta tegenover 'ingame' elementen in dit topic. Probeer dit soort dingen voornamelijk onderling te bediscussiëren, of in je karakter in het speltopic.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid