Spring naar bijdragen

Op zoek naar een Christelijke (school)agenda


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

hallo,

ik heb een beetje een rare vraag, die niet helemaal past binnen dit forum, maar weer wel een beetje: ik zoek een christelijke of spirituele agenda, anders dan de visje agenda, maar heeft iemand een goed idee hoe je dat zoekt? het maakt me niet uit als ie in het italiaans of spaans is, daar zijn meer gelovigen dus meer kans, maar in google typen : religie + agenda, in andere talen geeft resultaten over moslim terroristen met een andere agenda, mensen met een verborgen agenda, etc. Voor computerproblemen heb je allerlei fora om die op te lossen, weet iemand ook fora voor vragen over het goed stellen van google zoekvragen?

Bedankt als jullie mij willen helpen, ook al is de enige link dat ik een agenda zoek met een religieus karakter,

groetjes,

LAurens

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Iemand, welkom op het forum!

Je kan misschien Zoeb proberen. Dat is een christelijke website waar je boeken en CDs kan kopen. Misschien kun je daar proberen om een agenda te vinden. (En als je via de banner van Credible gaat, krijgt de website ook een kleine bijdrage als je wat koopt :))

Je kan misschien ook kijken in christelijke boekhandels, als je die in de buurt hebt. En als ze geen agenda's hebben kun je er misschien wel naar vragen of ze wat meer er over weten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

bedankt voor alle suggesties, de christelijke boekhandel hier is net weg, ben nog even verder aan het kijken naar christelijke boekhandels op internet, maar ik dacht dat het misschien handig is in italiaanse of spaanse bookorder webshops te kijken, of zou dat een misvatting zijn. soms ben ik wel creatief, maar een hele agenda zelf maken zie ik niet zo zitten, maar wel een leuk idee

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hoeft niet zelf een complete agenda te maken, je kan ook bij winkels of op internet een agenda in elkaar zetten. Dan krijg je wel een bestaande indeling, maar kun je dus zelf bepalen welke foto's en plaatjes je er in plaatst. Daar zou je dan een leuke foto in kunnen doen met je favoriete Bijbeltekst bijvoorbeeld. Volgens mij kun je dat bij de hema doen voor iets van 15 euro, maar wellicht kan het ook bij andere winkels, of google eens 'agenda maken' of iets dergelijks, en kijk wat er uit komt :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid