Spring naar bijdragen

Bewaar je oude AT profiel


Aanbevolen berichten

Ja WS, ik weet precies wat je bedoelt!

Ik mis dat ook! Al dat leuke onzin gedoe, niemand die je dingen aanpraat, niemand die loze verwachtingen heeft van een ander. HEt gespam en gespank, het gelach en gegrap.

Ik mis die dingen met jou, met Taam, Rodelion, Amaterasu en Huisgriezel en nog wat oude leden.

Zullen we anders ook een onzin topic starten? *denkt aan de ballenbak e.d.*

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 59
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

WS, wat willen we? :D weer een ballenbak? of een regenboogkasteel? Ohhhja een regenboogkasteel :D Met eenhoorns en kaboutertjes en potten goud aan het einde van de regenboog en troetelbeertjes en bomen van suikerspinnen en lantarenpalen van lollies en Kloontjes en reuzenijzen en volgens mij slaat mijn fantasie een beetje op hol :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch niet hoor. Eerst klikte je op iemand zijn naam en dan kon je een berichtje sturen. Nu klik je op iemand zijn naam, klik je op bericht zenden en dan kan je een berichtje sturen. Kan die knop bij userposts die je een mail laat sturen niet veranderd worden in een pb-verstuurknop misschien? Ik hoef namelijk niet dat gelijk iedereen mijn email heeft die ik wat wil zeggen. Daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee zegmaar..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je nu iemand een pb wil sturen wordt de post van die persoon gequote en wordt het desbetreffende topic er ook bij genoemd. Is er geen mogelijkheid om via die button een blanco pb-schermpje te krijgen?

Ik wilde het net testen bij Annzie, maar het zou vervelend zijn telkens de quote en zo weg te moeten halen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid