Spring naar bijdragen

Credible Herinneringen-Doos!


Aanbevolen berichten

Het strafpunten-systeem...

berisping = 1 strafpunt

waarschuwing = 2 strafpunten

Als ik het niet mis heb kreeg je bij twee strafpunten een weekban, bij 4 strafpunten een maandban en bij 6 een permban...

Oh, anyone remember Flipper? 'de leer Des Dolfijns...' _O-

En na de Rotterdammeet 2005 een hele invasie Bart1984's, tot het irritante toe...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hiperdepip, wat een onderwerp weer, briljant!

Hi-la-rische topics hier altijd. Of je nou wel of niet een string aan mocht bijv :D

en flipper inderdaad, geweldig :D

@ ws: ik ben nu toch wel een stukje rustiger toch? Ik was toch nog jong ende onbezonnen enzo ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
ex-user

Is dat een woordspeling? Zo ja, bedoel je dan mijn huidige vlam? Dan wou ik dat hij nog steeds zo klef was :P

En ik mis het belletje ook!

Het belletje mis ik ook. De profielberichten waren een mooie manier om contact te zoeken met users die je sympathiek vond en wat beter wilde leren kennen. En tegelijk het volstrekte gebrek aan privacy aangezien iedereen deze berichten gewoon kon lezen. Geniaal. _O-

Dat ja! Precies dat! :D ook dat honderden berichten heen en weer sturen :) Ik merk toch ook wel dat ik nu minder geneigd ben om contact op te nemen met andere users, omdat ik niet gelijk wil dat ze mijn email hebben en omdat ik pb's stom vind omdat ze geen belletje geven. Michiel: kan dat niet? Die standaard melding bij een nieuw pb vervangen door het oude vertrouwde belletje? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie herinnert zich nog de prachtige oranje lay-out, waarbij het Credible-visje nog echt een visje was? En wie herinnert zich nog het fotoboek, waarin je een profiel kon aanmaken voor al je foto's en waarop dan ook weer gereageert kon worden? De ware Crediblaan had er een dagtaak aan: én het forum in de gaten houden, én de reacties in het gewone profiel, zonder hulp van belletjes, én de reacties in het fotoprofiel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wie herinnert zich nog de prachtige oranje lay-out, waarbij het Credible-visje nog echt een visje was? En wie herinnert zich nog het fotoboek, waarin je een profiel kon aanmaken voor al je foto's en waarop dan ook weer gereageert kon worden? De ware Crediblaan had er een dagtaak aan: én het forum in de gaten houden, én de reacties in het gewone profiel, zonder hulp van belletjes, én de reacties in het fotoprofiel.

O ja dat vreselijk lelijke oranje :P (ik hou gewoon niet van oranje)

En dat fotoboek, idd! Ik weet nog dat ik een reactie kreeg van weet ik veel wie met 'hahaha stonede tony' op een minder charmante foto XD

En de onvermijdelijke discussies over 'gothic' (met alle (voor)oordelen van links en alle heftige reacties van rechts) (en bepaalde nog steeds aanwezige forummers die destijds lichtelijke alt0wdisleksiej hadden, grappig XD)

en het toen eeuwig-lijkende discussie onderwerp satanisme, waarin mensen het nooit eens werden over wat dat nu in houdt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve Crediblers,

Vandaag kreeg ik onderstaande mail. Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht.

Credible!!!

In 2003 kwam ik voor het eerst op dit forum. Er waren toen denk ik zo'n 100 geregistreerde users, waarvan er 20 actief elke week posten. Als je 2 dagen niet was geweest, kon je in 10 minuten bij lezen...

Het grappige daarvan was, dat je het gevoel had je mede users echt te kennen, af en toe bijna te kunnen voorspellen wie hoe zou reageren. (Zowel in de serieuze toppics als in de minder serieuze). Ik had altijd het gevoel dat we echt een gemeenschap waren die, hoe verschillend ook, echt met elkaar samen leefde.

Hele warme herinneringen heb ik aan Diejana, die ik later ook een aantal keer in real life meette. In het bijzonder aan ons weekendje dat we Salt4Christ gingen op halen en bij jmvriesen gingen logeren :D

Verder heel veel persoonlijke (mail)contact gehad met Oogje. Hij heeft een belangrijke bijdrage gehad aan mijn christelijke ontwikkeling. (Waarschijnlijk weet ie dat alleen zelf niet, dus bij deze...) en Erna niet te vergeten!

In mijn credible tijd was ik actief dagelijks online te vinden. Ik was 20 jaar, woonde net op mezelf, en was heel erg zoekende op welke manier ik mijn geloof handen en voeten kon geven.

Inmiddels ben ik 28 (de vraag is of je dat nog jongere kan noemen), ben getrouwd, heb een drukke baan en een druk huishouden en (oa door credible) mijn weg gevonden in mijn huidige kerk met een grote groep mensen met wie ik (in real life) van gedachten kan wisselen. De tijd en noodzaak om dagelijks met credible bezig te zijn, zijn een beetje weg gevallen.

Wat niet weg neemt dat ik met heel veel blijdschap aan jullie denk en absoluut Gods zegen toe wens.

Vandaar dat ik in de afgelopen jaren met regelmaat voor het forum ben blijven bidden en dat ook zeker blijf doen!

Heel veel liefs

Marieke

Op 2 augustus 2011 20:18 schreef het volgende:

Onderstaande e-mail werd naar jou gestuurd door een beheerder van "Welkom

op Credible.nl • Het christelijke jongerenforum van Nederland én België!".

Als dit bericht ongewenste gegevens bevat, neem dan contact op met de

beheerder van dit forum op het volgende e-mailadres:

info@credible.nl

Sluit de volledige mail (inclusief header) bij.

Verzonden bericht:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Beste Credibler,

In ons gebruikerssysteem is naar voren gekomen dat je sinds maart 2011, -of

misschien nog wel langer-, niet meer online bent geweest op Credible.nl.

Dat terwijl wij denken dat het de moeite waard is om nog een keer terug te

komen naar onze frontpage en forum.

Op het forum van Credible zijn er altijd interessante en verrijkende

discussies gaande over zaken die een verband hebben met het Christelijke

geloof. Daarnaast is er natuurlijk ook genoeg ruimte om even niet deel te

nemen in de discussies en bij te praten met de andere deelnemers op het

forum.

In de afgelopen maanden zijn er een hoop veranderingen doorgevoerd, waarvan

wij denken dat ze de moeite waard zijn om voor terug te komen. Zo heeft het

forum van Credible.nl een compleet nieuwe outfit gekregen, is er een

samenwerking met IKON welke artikelen voor op de frontpage verzorgt. Ook

zijn we bezig met een nieuw jasje voor de frontpage en wordt het

discussiëren over spraakmakende artikelen die op de frontpage staan erg

simpel en leuk.

Kom gerust een keer langs en zie zelf wat er allemaal veranderd is!

Mocht je ondanks bovenstaande veranderingen twijfelen over het terugkomen

en zou je liever andere veranderingen zien? Dan zouden wij dat graag willen

weten!

Wij hopen je weer terug te zien op het forum!

Credible.nl Crew

PS. Mocht je je wachtwoord kwijt zijn, kan je hier een nieuw wachtwoord

opvragen: ucp.php?mode=sendpassword

--

Vriendelijke groeten,

Credible.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lieve Crediblers,

Vandaag kreeg ik onderstaande mail. Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht.

Credible!!!

In 2003 kwam ik voor het eerst op dit forum. Er waren toen denk ik zo'n 100 geregistreerde users, waarvan er 20 actief elke week posten. Als je 2 dagen niet was geweest, kon je in 10 minuten bij lezen...

Het grappige daarvan was, dat je het gevoel had je mede users echt te kennen, af en toe bijna te kunnen voorspellen wie hoe zou reageren. (Zowel in de serieuze toppics als in de minder serieuze). Ik had altijd het gevoel dat we echt een gemeenschap waren die, hoe verschillend ook, echt met elkaar samen leefde.

Hele warme herinneringen heb ik aan Diejana, die ik later ook een aantal keer in real life meette. In het bijzonder aan ons weekendje dat we Salt4Christ gingen op halen en bij jmvriesen gingen logeren :D

Verder heel veel persoonlijke (mail)contact gehad met Oogje. Hij heeft een belangrijke bijdrage gehad aan mijn christelijke ontwikkeling. (Waarschijnlijk weet ie dat alleen zelf niet, dus bij deze...) en Erna niet te vergeten!

In mijn credible tijd was ik actief dagelijks online te vinden. Ik was 20 jaar, woonde net op mezelf, en was heel erg zoekende op welke manier ik mijn geloof handen en voeten kon geven.

Inmiddels ben ik 28 (de vraag is of je dat nog jongere kan noemen), ben getrouwd, heb een drukke baan en een druk huishouden en (oa door credible) mijn weg gevonden in mijn huidige kerk met een grote groep mensen met wie ik (in real life) van gedachten kan wisselen. De tijd en noodzaak om dagelijks met credible bezig te zijn, zijn een beetje weg gevallen.

Wat niet weg neemt dat ik met heel veel blijdschap aan jullie denk en absoluut Gods zegen toe wens.

Vandaar dat ik in de afgelopen jaren met regelmaat voor het forum ben blijven bidden en dat ook zeker blijf doen!

Heel veel liefs

Marieke

Leuk om te lezen :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lieve Crediblers,

Vandaag kreeg ik onderstaande mail. Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht.

Credible!!!

In 2003 kwam ik voor het eerst op dit forum. Er waren toen denk ik zo'n 100 geregistreerde users, waarvan er 20 actief elke week posten. Als je 2 dagen niet was geweest, kon je in 10 minuten bij lezen...

Het grappige daarvan was, dat je het gevoel had je mede users echt te kennen, af en toe bijna te kunnen voorspellen wie hoe zou reageren. (Zowel in de serieuze toppics als in de minder serieuze). Ik had altijd het gevoel dat we echt een gemeenschap waren die, hoe verschillend ook, echt met elkaar samen leefde.

Hele warme herinneringen heb ik aan Diejana, die ik later ook een aantal keer in real life meette. In het bijzonder aan ons weekendje dat we Salt4Christ gingen op halen en bij jmvriesen gingen logeren :D

Verder heel veel persoonlijke (mail)contact gehad met Oogje. Hij heeft een belangrijke bijdrage gehad aan mijn christelijke ontwikkeling. (Waarschijnlijk weet ie dat alleen zelf niet, dus bij deze...) en Erna niet te vergeten!

In mijn credible tijd was ik actief dagelijks online te vinden. Ik was 20 jaar, woonde net op mezelf, en was heel erg zoekende op welke manier ik mijn geloof handen en voeten kon geven.

Inmiddels ben ik 28 (de vraag is of je dat nog jongere kan noemen), ben getrouwd, heb een drukke baan en een druk huishouden en (oa door credible) mijn weg gevonden in mijn huidige kerk met een grote groep mensen met wie ik (in real life) van gedachten kan wisselen. De tijd en noodzaak om dagelijks met credible bezig te zijn, zijn een beetje weg gevallen.

Wat niet weg neemt dat ik met heel veel blijdschap aan jullie denk en absoluut Gods zegen toe wens.

Vandaar dat ik in de afgelopen jaren met regelmaat voor het forum ben blijven bidden en dat ook zeker blijf doen!

Heel veel liefs

Marieke

Leuk dat je dit nog even komt vertellen, jammer dat je niet terug komt, want ook voor 28-jarige is er ruimte op Credible. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat ik ook mis waren de golden days of trolling met mensen als Abbath die op ludieke wijze de draak staken met vanalles en nog wat. De crew was toen ook minder scherp dan nu op het gebied van het onderscheppen van proxies en andere ongein wat ook perspectief bood. :#

Aan dat laatste heb jij ook je steentje bijgedragen geloof ik. :# Ik weet ook nog dat het altijd makkelijk te zien was of een nieuw aangemeld lid een kloon van jou was aan de reacties van Ann in het profiel. Ik vond het hoogst vermakelijk destijds.

Bart was ook wel hilarisch met z'n vele klonen. Vooral "Evil Duck" vond ik een geniale accountnaam.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vroeger was alles beter. ;/

En ja, dat is de belangrijkste reden van mijn bepaald niet al te actieve aanwezigheid hier. ;)

Ik las laatst oude berichten van mezelf terug. Heb me kapot gelachen. Wat was ik nog een naïef schoppertje, en wat geloofde ik nog in God. :) Best een leuke tijd. Helaas ook veel shit meegemaakt door de jaren heen, ook digitaal. Maar toch...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat leuk dat dit topic er is! Ik wilde pas een soortgelijk topic openen maar ik dacht dat het niets aan zou zijn omdat je gebande users niet mag noemen, relaxed dat dat nu wel kan :)

De liefdesgeschiedenis van Eli7 en Atanna/Debora. _O-

:#_O-

Ja! Wat bizar was dat!

- De ontmoetingen met Michie23 toen hij nog CGK was en mijn woonplaats heel stom vond, de meetings in o.a. Utrecht met Dikkie en Annia, Nath, Raido, Taam, Ol Moth, Magere Jan-hein, Das Fritsel, Gilrea, JoostG, Joëlle, Amaterasu, Huisgriezel, One, Troel, Hester, Levi, Eli7, Mystique, BookerT, enz.

- Michie23 en Kimberly

- Het internetgeklef tussen Eru Iluvatar en mij

Goed voor je, RobertF!En trouwens.. liever met Holla in de diepste duisternis dan op jouw heidense podium!

- Het parodie-topic 'Virussen bestaan niet' _O-

- oohhh en Ann! Wat een mooi meisje was dat, alhoewel a-seksueel ;)

Ik vind het ook mooi om de ontwikkelingen van users mee te hebben gemaakt.. users die van evangelisch naar katholiek zijn gegaan, van evangelisch naar gkv, van cgk naar charismatisch-evangelisc. Maar ook users die getrouwd zijn, kinderen hebben, relaties hebben gekregen en weer hebben verbroken.. het is bijzonder om dat zo vanaf een afstandje te mogen meemaken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeh! Ik kwam vorige week foto's tegen van de Rotterdammeet waar ik op sta met Raido, Annzie, Gewoon Paultje, KennethB en hoe heette die metalgriet ook al weer?

Verder vond ik het geinig om een paar jaar geleden zomaar op de roltrap voor mij een credible shirtje tegen te komen en dat bleek Jellyfishennogeengetal te zijn die ik volgens mij een beetje overrompelde. :#

Sowieso vond ik het geinig om af en toe gewoon te merken dat credible in het echte leven voor je neus staat. Olorin die ook op Windesheim rondliep, Raido op de schooldag en voor het station in Leiden Iriacynthe zien zitten. Morphogenesis die ooit eens op een gig van mij is komen kijken. En Taam waarvan ik de laatste tijd op vroege tijden gemiste oproepen doorkreeg, ze gebruikt waarschijnlijk haar telefoon als wekker en ik ben waarschijnlijk omdat mijn naam met een A begint vrij vaak de pineut van niet goed de wekker uitzetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid