Spring naar bijdragen

Inventarisatie Weerwolven IV


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Rolverdeling

1. Ol Moth - Weerwolf

2. Ursa - Heksenkind

3. The Black Mathematician - Heks

4. Chealder - Weerwolf

5. Anastasia - Burger

6. Joëlle - Welp

7. Olorin - Droomwever

8. WonderfulStar - Jager

9. Josephina - Druïde

10. Machiavelli - Weerwolf

11. Anna02 - Burger

12. Wees een licht - Burger

Link naar bericht
Deel via andere websites
Waarom? Ik was burger en ik had Olorin betoverd... tezamen waren wij een goed anti-weerwolven team geweest :D
Mwoah. Een voordeel zou zijn dat de Droomwever dan ook in leven was gebleven. Het was een nadeel zou zijn dat jullie ook alle burgers moesten uitmoorden om te kunnen winnen en jullie dus ook tegen TBM zouden keren. ;)
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het stel/span/woeste relatie wint toch ook met de burgers? :E

Nee, je hebt gelijk, ik heb even niet goed gelezen, dacht te hebben gezien dat je de welp was, maar die staat niet eens in de buurt. Ik had de eerste nacht de angst dat ik mogelijk de welp zou redden.

Moet je volgende keer even een berichtje sturen: 'ben jij de welp?' Dan schrijf ik terug: 'neen'.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mach, Ol Moth, Chealder - volgende keer gaan jullie er aan!

Sorry Ursa, maar het was niet mijn idee :E (ik stemde er alleen in toe, iemand moest de eerste zijn en het is altijd een wilde gok).

Ik dacht eigenlijk dat Anastasia of Wees een licht de dromenwever was, omdat ze samen leken te werken. Of ze hadden elkaar gewoon al in vertrouwen genomen. Wel mooi dat we indirect de dromenwever er gelijk al uit hadden :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was ook omdat jullie op elkaar hadden gestemd bij de burgemeester verkiezingen. Overigens ook wel jammer dat Ol Moth net jou had uitgekozen om op te stemmen, anders was hij burgemeester geworden.

Ja, vind het ook jammer dat het dood viel. Ik postte dan wel minder dan bij de andere twee spellen waar ik aan mee heb gedaan omdat ik het ook best druk heb, maar ik stemde wel. Was ik eindelijk een keer een toffe weerwolf en géén dromenwever/ziener...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het stel/span/woeste relatie wint toch ook met de burgers? :E
Nee, je hebt gelijk, ik heb even niet goed gelezen, dacht te hebben gezien dat je de welp was, maar die staat niet eens in de buurt. Ik had de eerste nacht de angst dat ik mogelijk de welp zou redden.

Moet je volgende keer even een berichtje sturen: 'ben jij de welp?' Dan schrijf ik terug: 'neen'.

Alsof dat zekerheid geeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid