Spring naar bijdragen

Goede Tijden, Credible Tijden


Aanbevolen berichten

Dat gevoelens belangrijker zullen zijn, is geen reden om meteen de ander te claimen zodra je je hart wilt luchten. Gewoon een beter moment kiezen en in elk geval eerst even vragen of hij tijd wil of kan vrijmaken voor je. In een relatie houd je toch ook gewoon rekening met elkaar, ook al vind jij zijn bezigheden minder belangrijk.

heeft niets met claimen te maken -

dat iemand even haar hart wil luchten betekent nog niet dat zoiets een hele voetbalwedstrijd lang in beslag zal nemen..

je even kunnen uitspreken en het gevoel hebben dat er naar je geluisterd wordt [en dat er een reactie komt van medeleven] kan al genoeg zijn.

maar wat is belangrijker?

in dit geval schijnt dat bij de man voetbal te zijn. [daar moet dan alles voor wijken]

en zoals algemeen bekend is kunnen mannen zich maar op één zaak tegelijk concentreren. :|

iets wat menig man niet kan accepteren en dan volgen de welbekende smoesjes... :+

Maar ik probeer je gewoon af te leiden.

puur eigenbelang...

maar o wee wanneer er sprake is van het omgekeerde geval....

dan kun je de wind van voren krijgen, omdat 'meneer' geen aandacht en gehoor krijgt, wanneer hij het nodig heeft. (H)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Laten we niet a) een discussie voeren en B) conclusies trekken over andermans uitspraken. Dit is een soms luchtig, soms heftig topic over relaties. Een discussie over relaties kan in een ander topic in LRV gevoerd worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig maar :+

Ik ga zo blij zijn als deze week voorbij is... Eindelijk weer meer tijd voor mezelf en het vriendje! En augustus wordt pas echt de maand, voor de eerste keer samen echt op vakantie!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sorry voor de late reactie. We zijn sinds november samen en weten gewoon vanaf het begin af aan dat we samen verder willen. Dus heeft hij me in juni gevraagd, toen we zeven maanden samen waren. En gaan we in november trouwen, wanneer we een jaar samen zijn. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat een leuke topics hier!

Ik heb over twee dagen 2 jaar en 8 maanden verkering, we wonen al 2 jaar samen en we zijn sinds afgelopen kerst verloofd! En nog steeds heel verliefd en heel gelukkig *bloos*

Verloofd, gefeliciteerd! Wanneer gaan jullie trouwen? :)

Oh dat duurt nog heel lang. We wilden gewoon een stapje verder zetten, en nu gaan we gewoon lekker lang verloven :D

Hartelijk gefeliciteerd. Ik zou trouwen voor God niet lang uitstellen want dan stel je God teleur, voor Hem zijn jullie al getrouwd vanaf het moment dat jullie voor elkaar men en vrouw zijn geworden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sorry voor de late reactie. We zijn sinds november samen en weten gewoon vanaf het begin af aan dat we samen verder willen. Dus heeft hij me in juni gevraagd, toen we zeven maanden samen waren. En gaan we in november trouwen, wanneer we een jaar samen zijn. :)

van harte gefeliciteerd! Wat een mooi verhaal. Ik wou dat het bij mij ook eens wat kon opschieten, maar eerst nog de man ontmoeten die God voor me heeft bestemd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dit topic zint me nog niet zo eigenlijk. Bedoel dat niet super negatief, het is heel leuk om alles te lezen, maar nog niet helemaal waar ik thuis hoor. Maar deze post is even speciaal voor Joon ;)

Extra informatie: Ik heb onlangs een leuke en gezellige jongedame ontmoet :#

Omdat ik niet alleen graag flauw doe...

Extra extra informatie: Onlangs gekoppeld door 2 vriendinnen die wel een leuke vriendin hadden die wel wat voor mij zou zijn en dat is tot nu toe erg plezierig gebleken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid