Spring naar bijdragen

Goede Tijden, Credible Tijden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Vriendlief zei gisteren dat als ik hem ten huwelijk zou vragen, hij "ja" zou zeggen. Een tijdje geleden was dat nog anders.

Op zulke momenten baal ik dat ik op dit ene vlak wèl traditioneel wil zijn en het van hem wil laten komen :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien zegt die dat omdat hij het zelf niet durft?

mannen, ze kunnen soms zo kleintjes zijn :)

Maar ik zou het zelf ook nooit vragen, omwille van 'het is romantischer als je kan vertellen hoe je vriend op je zijn knie voor je ging om je ten huwelijk te vragen'

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij zal het wel durven en hij zegt ook dat hij er niet heel lang mee gaat wachten, dus dan wacht ik gewoon eventjes af. Hij wist ook al hoe hij dat wou doen, dus ik heb er vertrouwen in. En idd, het is een heel romantisch idee. En ik moet al zo vaak het voortouw nemen :+

Ik kwam trouwens zojuist dit filmpje tegen. Het lied is gezongen door Hilde Rens (Yasmine) die ook spreekt over haar grote liefde. Het trieste is dat die relatie is stukgelopen en dat uiteindelijk aanleiding was tot haar zelfmoord een paar jaar geleden. Het lied spreekt voor zich en het is een erg mooie en pure uitvoering. Ik krijg er persoonlijk kippenvel van.

(Ik wou het gewoon even delen.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid