Spring naar bijdragen

Goede Tijden, Credible Tijden


Aanbevolen berichten

Na een tijdje afwezigheid hier en een heerlijk chaotische tijd is er veel veranderd.

Het is over tussen mij en de jongen waarmee ik samen was wanneer ik mijn laatste posts hier postten. En ondertussen heb ik een nieuwe vriend. Een jongen waarmee het vanaf moment nummer een heel erg goed klikte. Contact gekregen na een concertje bij mij in de stad. Week later samen naar een concertje gegaan en een leuke avond gehad. Week daarop samen afgesproken en een leuke tijd gehad met vrienden van hem. En vanaf het eerste moment hebben we een enorme klik en lijken we wat alles betreft op een lijn te staan. Daarbij gelooft hij en dat is echt geweldig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gefeliciteerd Nath! Nu heb je in ieder geval niet meer het probleem dat je je ouders moet vertellen dat je een relatie met een ongelovige jongen hebt. :)

Mijn ouders hebben het nu zelfs vanaf het begin af aan mee gekregen.

gefeliciteerd nath!

maar vanwaar die omkeer? (je moet deze vraag niet beantwoorden maar het mag wel)

Mijn ex deed niet leuk meer. Zijn pc kwam op de eerste plek, alles wat ik deed was fout en zo. Of leek verkeerd. Dus maakte ik het uit, na al een paar keer aangegeven te hebben dat het niet lekker liep. En toen kwam ik mijn huidige vriend tegen. Die alles heeft wat ik ooit maar te wensen had (geloof, mooie bos haar, zelfde interesses, leven op orde, piercing, tatoeages, etc.). En waarmee het echt vanaf moment nummer 1 erg goed klikte. Hij had in het begin ook een vriendin, maar dat ging ook niet zo goed. Is uitgegaan. En toen zijn wij meer gaan daten en sinds 3 weken zijn we officieel een stel. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Ik heb terug wat contact met mijn exlief.

Hij vertelde me dat hij me opnieuw al wat kan zien als een goede vriendin, en niet langer meer als zijn ex :) (voor onze relatie waren we beste vrienden)

en hij geeft toe dat zijn visie op geloof/religie veranderd is. hij kan gelovigen al beter snappen, en hij gunt hen het warme gevoel van het geloven in een god. |P

niet dat het ooit richting koppel zal gaan (wil ik ook niet, zolang hij ongelovig blijft), maar toch.. fijn om te horen dat hij zijn visie al aangepast heeft

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
En hij bracht haar handen naar zijn hart.

Bij het voelen van zijn hartslag wist ze het: het is geen sprookje meer..

Kan ik hier het beste op ingaan in het Goede tijden, Credible tijden-topic? :P

Mag jij kiezen
Trillende benen, hart dat veel te snel slaat, geen eetlust meer, kriebels in mijn buik

Ik ben verliefd denk ik... :Y

Dan kies ik, mede door je laatste post hier, voor ja. allereerst gefeliciteerd!;) Wij kennen de bevoordeelde?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Alles heeft weer een interessante wending genomen. Na ruim een half jaar zijn we weer aan de praat geraakt. Hij heeft toegegeven dat hij nog steeds verliefd op mij is en staat open voor een relatie (maar ook voor vriendschap).

Maar ik ben heel voorzichtig. Ik ben nou al 3 keer in dezelfde valkuil gestapt en ik ben niet van plan om dat nog een keer te doen.

Aan de ene kant wil ik me voor hem openstellen, maar aan de andere kant ben ik er bang voor.

Daarnaast heb ik geen idee hoe verliefdheid voelt. Hij denkt dat ik wel verliefd op hem ben, omdat ik wel naar hem verlang, hem leuk vind, hij de leukste jongen is die ik tot nu toe heb ontmoet en we willen graag bij elkaar zijn en hij geeft me een extreem zonnig humeur.

Maar ik voel niks kriebelen in mijn buik. Wat is verliefdheid? Hoe voelt het? Als je verliefd bent, weet je het dan zeker, of kan je daar zo zwaar over twijfelen?

Maak ik hier nou echt zo'n big deal van of zijn we gewoon niet voor elkaar gemaakt?

help....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die kriebels... die heeft niet iedereen. Zeker niet continue en na verloop van tijd wordt het vaak minder / verdwijnen de kriebels. (De letterlijke dan vooral)

Hoe voelt het.. Voor iedereen anders!

En net-nieuwe-verliefdheid / eerste-periode-van-relatie toch weer anders dan na een langere tijd...

Suus als ze verliefd is: Nergens anders meer aan kunnen denken (of nouja, wel, maar tegelijkertijd óók altijd aan zeer-leuk-persoon) - Nerveus wanneer ik weet dat ik diegene zal zien / spreken - Bij plots oogcontact kriebels in mn buik (heel-zenuwachtig-gevoel.. lijkt ook wel wat op t schrikgevoel, behalve dan dat ik geen hartverzakking krijgt) - Raar soort blijheid, zie alles veel zonniger in - Klets iedereen de oren van hun hoofd over diegene - M'n stemming wordt ook beïnvloed door 't contact met diegene: leuk / gezellig = :# liep niet lekker = ;( plotseling gezien = :# geen contact = :( teveel aandacht voor iemand anders = ;(:@

Maar da's vooral aan t begin.. En ja, voor iedereen voelt 't anders.. Voor de een ook veel heftiger dan voor de ander...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Benedictus17, toen ik de verschijnselen van verliefdheid vertonen, maar geen kriebels vertoonde (dat was bij mijn vorige vriend zo), was ik eigenlijk er meer op uit om niet alleen te zijn/vond ik het spannend om een vriendje te hebben/vond ik het leuk om iemand te "hebben", eerder dat dan dat ik me aangetrokken voelde tot die persoon zelf...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid