Spring naar bijdragen

Studie: frustraties & overwinningen [3]


Aanbevolen berichten

Aangezien het tweede even geleden dicht is gegaan, hier het derde deel.

Voor alle opmerkingen, irritaties en vreugde die met studie te maken hebben.

Ik heb vandaag weer de eerste echte lesdag gehad. Ik zat in mijn oude klas van vorig jaar, nou ja, wat daar van over was (ongeveer de helft, de rest werd voornamelijk opgevuld door mensen die bleven zitten). Daar heb ik nooit echt veel aansluiting kunnen vinden, al zijn de mensen op zich wel aardig. Nu heb ik met iemand uit een andere klas geruild, de klas waar ik wel graag in zou willen zitten. Daar kende ik wat mensen van waar ik goed mee overweg kan.

En nu dus een veel leuker studiejaar tegemoet! |P

Ik ben met wat mensen van mijn nieuwe klas al gelijk de stad in geweest voor een turkse pizza en daarna een borrel. Echt gezellig!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 475
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Aangezien het tweede even geleden dicht is gegaan, hier het derde deel.

Voor alle opmerkingen, irritaties en vreugde die met studie te maken hebben.

Ik heb vandaag weer de eerste echte lesdag gehad. Ik zat in mijn oude klas van vorig jaar, nou ja, wat daar van over was (ongeveer de helft, de rest werd voornamelijk opgevuld door mensen die bleven zitten). Daar heb ik nooit echt veel aansluiting kunnen vinden, al zijn de mensen op zich wel aardig. Nu heb ik met iemand uit een andere klas geruild, de klas waar ik wel graag in zou willen zitten. Daar kende ik wat mensen van waar ik goed mee overweg kan.

En nu dus een veel leuker studiejaar tegemoet! |P

Ik ben met wat mensen van mijn nieuwe klas al gelijk de stad in geweest voor een turkse pizza en daarna een borrel. Echt gezellig!

Happy for youuuuuuuu! :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik mag op stage!

* boinkt op en neer

Woepie. het heeft wat strijd gekost, maar men is er op school nu ook van overtuigd dat ik mijn P echt wel heb, en ook genoeg punten om op stagen te mogen, en dat ik toch geen BSA hoef...

Hehe, eindelijk!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet dit jaar op 'journalistieke expeditie'. Twee weken lang in het buitenland zitten om als journalist aan het werk te zijn. Vooraf opdrachtgevers zoeken voor wat vaste opdrachten en op het moment zelf ook zo veel mogelijk extra's meepakken en achteraf proberen te verkopen zodat je je reiskosten er uit kunt halen.

Hartstikke gaaf natuurlijk en ik heb mijn zinnen gezet op een fantastisch tof project, maar het gaat zeker 1500 euro kosten om daar aan mee te doen. Daar heb je heel wat goede opdrachtgevers voor nodig. ;) Maar welke reis je ook maakt, het gaat een enorme berg geld kosten, in elk geval vooraf. En daar heb ik een chronisch gebrek aan. :|

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben vanmiddag ingeschreven en heb vanmorgen mn eerste les al gehad .. En mag maandag op schoolkamp :| Ik heb een bloedhekel aan schoolkampen

Hoe doe je dat vanmiddag inschrijven en vanmorgen al je eerste les. :=:#

Dat, is de kromheid van t ROC Westerschelde -O-

Maar ik ben nu ingeschreven.. Zit wel in een klas waar ik niet echt met "mijn soort mensen" zit.. Zijn vooral kakkers en pesters van mijn oude school. T belangrijkste dat gister in de klas besproken is onder de leerlingen was; Sex, jongens, de nieuwste nummers van Ali B en of de klok wel of niet achter stond. :? Word nog leuk dus.. Aangezien mn beste vriendin en ik vooral praten over chocolade donuts, gebakjes, roze koekiemonsters , vreemde paarskleurige longblaasjes.. etc etc etc

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

pfoe ben ik eindelijk aan een opleiding begonnen na een poos twijfelen

zit ik er een week en weet ik gewoon niks van wat we nou eigenlijk moeten gaan doeen aan opdrachten maar ik moet er wel inleveren volgende week.. zucht...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid