Spring naar bijdragen

Studie: frustraties & overwinningen [3]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 475
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Je mag dus op jezelf gaan wonen? Is er voor jou geen optie voor begeleid wonen? Dan zul je dus wel erbij moeten werken en volgensmij moet je dan ook studeren, maar kan het? Of heb je toch nog wat extra begeleiding nodig in de vorm van een gezin? (sorry hoor, ik ken je verhalen verder echt niet, heb hier en daar wat losse flarden gelezen dus excuus als mijn vraag nergens op slaat)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee ik mag nog niet op mezelf.. Pas over een maand. Zelfstandig begeleid wonen mag ik niet.. Vinden ze me niet zelfstandig genoeg voor *Kijkt sarcastisch*

Begeleiding in de vorm van gezin kan ik blijkbaar ook al niet aan..

Maar ik denk dat we dit beter ergens anders kunnen bespreken omdat er nu vast iemand gaat roepen dat we BOT moeten

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als wat ben je afgestudeerd Olorin? Proficiat trouwens!!

Ik had deze examenperiode 4 examens. Eentje ging minder en daarvan heb ik mijn score gisteren gekregen : 10/20 :+ net voldoende dus.

Daarbuiten weet ik al van nog 2 vakken dat ik erdoor ben, en dat ene vak (waarvan ik nog niets weet) ging ook goed.

Dus normaal moet dat een 4 op 4 zijn.

Architectuurdiploma, here I come (binnen 3jaar)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Olorin, gefeliciteerd! Is daar in NL werk in? Zus is historicus en kunsthistoricus en werkt in een callcenter.

Ik ben vandaag, in afwachting van mijn opleiding in de administratie die ik ten vroegste eind maart kan beginnen, aan een webcursus (ook officieel) begonnen. Het is een cursus over handelsdocumenten opstellen en dergelijke, vond het een goed idee om dat al gratis mee te pakken. Zo lang ik werkloos ben, moet ik niets betalen, dus... Het sluit ook aan bij die voltijdse opleiding die ik wil gaan doen.

't Is wel interessant. Ook grappig: normaal doe je er een 40-tal uur over. Ik heb nu 10% afgerond op amper 2 uur tijd. Gaat vlot!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Olorin, gefeliciteerd! Is daar in NL werk in? Zus is historicus en kunsthistoricus en werkt in een callcenter.

Weinig. Beetje zelfde situatie als in Vlaanderen.

Als het wat beter gaat met de economie hoop ik in het middelbaar/secondair onderwijs als geschiedenisdocent aan de slag te kunnen. Ik ben momenteel ook bezig met een studie aan de universitaire lerarenopleiding.

Link naar bericht
Deel via andere websites

School gaat niet zo goed. Ik hoop dat ik van school over mag stappen van een natuur en gezondheidprofiel naar een cultuur en maatschappijprofiel. Enige punt is dat ik dan anderhalf jaar geschiedenis moet inhalen...

Anders ben ik echt bang dat ik blijf zitten en is maar de vraag of ik dan eindexamen kan gaan doen. Ik ben echt geen bèta-meisje.

Studieoriëntatie ben ik ook mee bezig. Ben gaan proefstuderen bij islam & arabisch, theologie en religiestudies. Was een proefstudeerdag over religie en geweld waarbij het eerste gedeelte gezamelijk was en je daarna kon kiezen. Theologie leek me eerst minder leuk dan religiestudies vanwege Hebreeuws en Grieks, maar nu lijkt dat me juist leuker omdat je er dan dieper op ingaat. Weer wat geleerd.

Ben eerder ook bij Nederlands wezen kijken en dat lijkt me ook superleuk! Weet nog niet wat het gaat worden..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Waarom ben ik naar dat friggin' Inholland gegaan ;(

Eindeloze frustaties, onbeantwoorde mails en naderende deadlines. Ik geef alles, lever alles volgens handboek in en krijg niets terug. Over 9 weken moet mijn bachelorscriptie worden ingeleverd. Maar Inholland heeft nog steeds geen GO gegeven op mijn voorstel hiervoor. Ik heb geen idee wie het nakijkt, waar het is en wie ik moet stalken. Mails naar de commissie blijven onbeantwoord.

WRRAAAAGGGHHH |:|(H)X|

Tip: ga NIET naar Inholland...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yihaa, eindelijk een uitslag: een 8.8 dus ik ben tevreden. Over de manier waarop ontvangt men t.z.t. nog wel een officiële klacht...

Sinds het verlossende bericht gaat het schrijven meteen weer als een tierelier. Jalikaatje gaat gewoon afstuderen dit jaar |P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Yihaa, eindelijk een uitslag: een 8.8 dus ik ben tevreden. Over de manier waarop ontvangt men t.z.t. nog wel een officiële klacht...

Sinds het verlossende bericht gaat het schrijven meteen weer als een tierelier. Jalikaatje gaat gewoon afstuderen dit jaar |P

Dat zijn de betere berichten!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid